abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 maart 2007 @ 14:41:19 #201
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_47435058
Grappig dat in het bericht van eerder deze week staat dat ze wél in de laatste delen te zien zal zijn.

Zal allemaal wel berusten op een misverstand. Waarschijnlijk wil ze wel eens wat anders, maar dat sluit niet meteen uit dat ze die laatste delen niet wil natuurlijk.
(Un)masking for the greater good.
  maandag 19 maart 2007 @ 15:09:56 #202
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_47436198
BBC schreef deze ochtend ook heel iets anders.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/6465875.stm
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_47437503
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:37 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Laatste Potters zonder Hermelien

Nee toch?
Fok frontpage...
pi_47438271
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:42 schreef tonks het volgende:

[..]

Fok frontpage...
Bron: Pinkpower.nl
pi_47438309
quote:
Op maandag 19 maart 2007 16:00 schreef IedeK. het volgende:

[..]

Bron: Pinkpower.nl
Mja
Ik zeg niets meer.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  maandag 19 maart 2007 @ 16:02:13 #206
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_47438351
Denk dat zulke geruchten altijd komen en gaan bij dit soort film-series.
Ik ga er gewoon van uit dat Emma de rol zal afmaken, ik bedoel we praten hier niet over een oneindige reeks films a la Police Academy of James Bond.
Ze kan het gewoonweg niet maken, vanuit toneelbegrippen gezien, om de rol te laten vallen en door iemand anders te laten invullen. Je hebt als actrice ook een beetje verantwoording voor een rol vind ik.
Ach ja, wellicht wil ze een beetje spelen met de producers en krijgt ze daardoor nog wat centjes meer.

Als ze daadwerkelijk geen Hermione Granger meer wil spelen na "the phoenix" hoop ik dat alle filmmaatschappijen haar geen rol meer aanbieden !
Dan moet ze haar centjes maar verdienen met een 'interview' in PlayBoy ofzo...
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_47438936
quote:
Op maandag 19 maart 2007 16:02 schreef Patch het volgende:
Dan moet ze haar centjes maar verdienen met een 'interview' in PlayBoy ofzo...
Wishfull thinking zeker?
We sure are cute for two ugly people.
pi_47439361
Van mugglenet.com:
quote:
WB 'extremely confident' of Watson's return

A number of months ago, Emma Watson expressed uncertainty about returning for the sixth and seventh Potter films. Over the weekend, several UK tabloids reported that she wouldn't return for the movies, and also - we presume - misquoted co-star Rupert Grint.

Fortunately, a WB spokesperson retorts, "We're extremely confident that Emma will be back for films six and seven." The actress is reportedly set to sign her new contract soon.

We will update you with more on this story shortly.
De media spreken elkaar dus lekker tegen
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
  maandag 19 maart 2007 @ 16:40:17 #209
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_47440008
quote:
Op maandag 19 maart 2007 16:15 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Wishfull thinking zeker?
ze is toch bijna n**kbaar toch?
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_47466361
quote:
Op maandag 19 maart 2007 16:40 schreef Patch het volgende:

[..]

ze is toch bijna n**kbaar toch?
15 april wordt ze 17... Nog ff wachten dus
We sure are cute for two ugly people.
pi_47627869
Emma Watson is cker een lekker ding en ik vind (net als Rupert Grint en Daniel Radcliffe) dat ze haar rol van Hermoine goed heeft ingevuld. Toch denk ik niet dat ze snel in de PlayBoy zou staan, hoewel ik het niet erg zou vinden...
"Dangerous and disturbant this puzzle is... Meditate on this, I will..."
pi_47638632
Potter trio signed on for final two films
quote:
Warner Brothers announced in a press release today that Dan Radcliffe, Emma Watson, and Rupert Grint are all officially signed on for the Half-Blood Prince and Deathly Hallows films. Each of the three actors, along with Producer David Heyman, were quoted in the release.

From Dan:

"Playing the role of Harry Potter has been an immense privilege, and I look forward to completing the series. I feel a huge sense of loyalty to the character of Harry and the fans who have supported these films over the years. During filming, I have learnt so much, made lots of friends and met people who have changed my life. I am indebted to J K Rowling, Warner Bros. and David Heyman for giving me this fantastic opportunity."

From Emma:

"I could never let Hermione go - she is my hero! I love her too much and love what playing her has meant to me. I am excited and honoured to be finishing what I started and playing her in all seven of the films."

From Rupert:

"Ron Weasley has become a big part of my life and not just because we've both got ginger hair! I've been so proud to play him and loved every second of being part of this world. I'm really looking forward to filming the last two films and being back with my 'Weasley family' and, of course, to seeing my good friends Emma and Dan. Thank you to everyone for being so supportive over the years; we couldn't have done it without you."
bron: www.mugglenet.com
  zondag 25 maart 2007 @ 14:11:34 #213
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_47647272
Nu Alan Rickman nog, en dan ben ik helemaal tevreden..
Al ben ik bang dat het niet gaat gebeuren..
pi_47647375
quote:
Op zondag 25 maart 2007 18:50 schreef Angelic_Rose het volgende:
Nu Alan Rickman nog, en dan ben ik helemaal tevreden..
Al ben ik bang dat het niet gaat gebeuren..
Alan Rickman is inderdaad een meesterlijke acteur, maar hoezo zou hij de films niet meer willen doen?
pi_47652556
quote:
Op zondag 25 maart 2007 18:53 schreef Ecthelion het volgende:

[..]

Alan Rickman is inderdaad een meesterlijke acteur, maar hoezo zou hij de films niet meer willen doen?
Hij heeft een aantal keer aangegeven dat hij niet alle Harry Potter films wil doen omdat hij bang is anders voor altijd als Sneep te worden gezien, en dat wil hij voorkomen..
Maar goed, ik denk dat als Mr. Rickman iets meer ponden in zn handjes gedrukt krijgt, dat hij alsnog overstag gaat..

Plus ik vind eigenlijk dat hij het niet kan maken om in de 2 laatste films, waar het personage Sneep een redelijk grote rol speelt natuurlijk, niet meer mee te doen..
  zondag 25 maart 2007 @ 21:41:16 #217
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_47652818
Het is toch allang te laat om enig stigma te voorkomen. Rickman IS Snape, als hij niet meedoet... Dan ga ik niet kijken.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zondag 25 maart 2007 @ 21:48:33 #218
160346 Mavro
Black & Red
pi_47653070
quote:
Op zondag 25 maart 2007 21:41 schreef wonderer het volgende:
Het is toch allang te laat om enig stigma te voorkomen. Rickman IS Snape, als hij niet meedoet... Dan ga ik niet kijken.
Ik snap het wel hoor. Hij regisseert films, speelt ook aardig veel toneel en wil natuurlijk serieus genomen worden. Aan de andere kant... hij heeft al 5 films gedaan, dan kunnen die andere 2 er ook wel bij.
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
  zondag 25 maart 2007 @ 22:20:34 #219
71919 wonderer
pi_47654501
Ja, precies mijn punt. Na die vijf films ineens zeggen "nee"? Het is allang te laat.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_47654835
Ik vind dat hij Snape echt goed heeft vertolkt (vindt hem een van de beste HP-acteurs), maar als ik hem normaal zie, denk ik eerder aan hem in Love Actually dan aan Snape
pi_47654955
quote:
Op zondag 25 maart 2007 21:34 schreef Angelic_Rose het volgende:

[..]

Hij heeft een aantal keer aangegeven dat hij niet alle Harry Potter films wil doen omdat hij bang is anders voor altijd als Sneep te worden gezien, en dat wil hij voorkomen..
Dan is hij toch een paar films te laat, denk ik.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  zondag 25 maart 2007 @ 22:34:45 #222
71919 wonderer
pi_47655186
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:26 schreef Ecthelion het volgende:
Ik vind dat hij Snape echt goed heeft vertolkt (vindt hem een van de beste HP-acteurs), maar als ik hem normaal zie, denk ik eerder aan hem in Love Actually dan aan Snape
Of Metatron

Dat haar scheelt een hele hoop (en kom op, hij heeft in de huidige films sowieso veeeeeeeeeel te weinig screentime gehad )
pi_47655794
Ja en daarom zou het juist zo vaag zijn als hij de laatste 2 films niet mee zou doen..
Over film/boek 7 kan ik nog niks zeggen maar in boek 6 heeft Sneep eigenlijk de hoofdrol en ik denk ook wel dat de makers van Harry Potter zich daarvan bewust zijn..

Plus wat hier al gezegt is, hij heeft 5 films gedaan, dan kunnen die laatste 2 er ook wel bij.. Als je hem zou vervangen dan zou dat hetzelfde zijn als dat je Harry of Ron zou vervangen..
Dat is gewoon not done en ik hoop echt dat Mr. Rickman zich dat ook beseft..

Laten we het hopen..
pi_47657886
Weet iemand trouwens ook hoe het zit met Robbie Coltrane (Hagrid), of die de 6e en 7e film meespeelt? Ik heb nog weinig over hem gelezen, maar vind ook hem ontzettend goed! Hagrid krijgt door the Order of the Phoenix ook een grotere rol en het lijkt me moeilijk om Robbie Coltrane te vervangen. Iemand bronnen en/of geruchten?
  maandag 26 maart 2007 @ 01:29:48 #225
160346 Mavro
Black & Red
pi_47660852
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:34 schreef wonderer het volgende:

[..]

Of Metatron

Dat haar scheelt een hele hoop (en kom op, hij heeft in de huidige films sowieso veeeeeeeeeel te weinig screentime gehad )
off-topic: wonderer, wat heb je toch een goede smaak qua mannen

on-topic: snape/lucius
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')