Ja, maar dat gaat enkel over hoe die zich gedroeg nadat de naam van Harry uit de beker kwam. Ik vond hem sowieso al een nare schreeuwlelijk toen hij die preek gaf over het Toverschooltoernooi en dergelijke.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:22 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ín een theorie over Dumbledore's "Master-plan", die onder andere met Snape te maken heeft schreef de auteur het volgende over Dumbledore in deel 4.
[..]
Daar heb je ook wel gelijk inquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:49 schreef wonderer het volgende:
Aan de andere kant is een boek een ander medium dan een film en daar mogen wel wat vrijheden in worden genomen als dat voor de film beter werkt.
Haha, leuk he, die andere kantenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:07 schreef wonderer het volgende:
Begrijpelijk. Ik heb zelf ook wel een aantal films die op mjin favoriete boeken gebaseerd zijn waarvan ik denk "wat hebben jullie gedaan!". Maar ja, je doet er verder niks aan dus mauwen heeft ook geen zin
Aan de andere kant (ik hou van andere kanten...), op een forum je gal spuwen is natuurlijk een goeie uitlaatklep.
Ze hadden die ene britse comedienne moeten nemen, maar die speelt professor Sprout al....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:48 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Tis ook moeilijk om acteurs te vinden, die én geschikt zijn voor de rol én aan de uiterlijke kenmerken voldoen. Ik bedoel, hoeveel vrouwelijke acteurs ken jij met een 'padachtig' gezicht?
die zijn van Sirius, niet van Gary...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:28 schreef Ecthelion het volgende:
Trouwens, een vraagje over die tattoos op Sirius borst. Zijn die van Gary Oldman zelf of is dat gedaan voor de film. Want als dat voor de film is, vind ik dit erg apart, want Sirius in boek lijkt mij helemaal niet het type om overal tattoos op z'n borst neer te zetten. Ik kan op internet ook geen foto's vinden van Gary Oldman waarop je kunt zien of ze van hem zijn.
P.S. Gary Oldman is echt goed!![]()
ik deel de zelfde mening, dus de zelfde quote...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:32 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Krijgen we ook nog een reactie of vond je de quote genoeg?
Ahaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:32 schreef Patch het volgende:
[..]
ik deel de zelfde mening, dus de zelfde quote...
Ze proppen wederom een dik boek (dikker dan 4) in één film, dus die kans bestaat wel degelijk...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:10 schreef Vierkantblokje het volgende:
Hopelijk krijg je bij deze film niet het gevoel dat alles in een dag gebeurt, want dat vond ik een nadeel bij 4.
Haha, ja, dat is ook een manier om je zenuwen onder bedwang te houden. Ik weet nog wel dat ik de nacht voor mijn examenuitslag tot 4 uur 's nachts Friends afleveringen ben gaan kijken, zodat ik tot 11 uur (waarop ik de uitslag kreeg) bleef pitten. Erg handig methodequote:Op zondag 1 april 2007 13:28 schreef leonieke het volgende:
Ik hoop dat ik hem 's avonds op 13 juli kan gaan bekijken, zou een ideaal middel zijn om de zenuwen voor het huwelijk weg te werken aangezien we de 14e voor het altaar gaan staan
Misschien kan ik het in de bioscoop zo regelen dat ze hem 's nachts draaien als ik toch niet kan slapen
Hij heeft een douche genomen en oude, iets minder kapotte kleren aangedaan. Verder zie ik weinig verschil.quote:Op zondag 1 april 2007 11:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ziet tie er nou anders uit dan in de vorige delen?![]()
Het in ieder geval niet zo dat je 's avonds op je bruiloft met z'n allen de bioscoop induikt.quote:Op zondag 1 april 2007 13:28 schreef leonieke het volgende:
Ik hoop dat ik hem 's avonds op 13 juli kan gaan bekijken, zou een ideaal middel zijn om de zenuwen voor het huwelijk weg te werken aangezien we de 14e voor het altaar gaan staan
Misschien kan ik het in de bioscoop zo regelen dat ze hem 's nachts draaien als ik toch niet kan slapen
Ik ga gewoon nietquote:Op maandag 2 april 2007 18:54 schreef Koningin het volgende:
Nou, dat gaat een Harry Potter zomer worden dit jaar.
Maar goed, dat ik laat in het jaar op vakantie ga!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |