abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44038476
Lastige discussie.. in principe is iets in de fik steken sowieso niet goed, zeker als je dan ook nog eens allemaal roet en andere rommel uitstoot. Dat CO2 verhaal is ook nog niet zo eenvoudig en ik vraag me af hoeveel je met een katalysator kan doen. Tenslotte is het rendement in ieder geval van belang.. een HR-houtkachel lijkt me een 21ste eeuwse eis aan zo'n ding, of niet?
pi_44038512
een slecht milieu is schadelijk voor de houtkachel
De enige Achromaat in jouw leven, MSD heet ik, heet ben ik, geil als een kikker kwaak ik, spuit mijn gif, in je klif, en ik kan je laten beven en zweven, als een meisje van 16.
pi_44038766
quote:
Op donderdag 30 november 2006 22:00 schreef MSD het volgende:
een slecht milieu is schadelijk voor de houtkachel
Jep, zonder voldoende zuurstof brand ie helemaal matig!
pi_44040054
quote:
Op donderdag 30 november 2006 22:06 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Jep, zonder voldoende zuurstof brand ie helemaal matig!
lekker belangrijk. Alsof een tekort aan bomen het zuurstofgehalte juist niet bevordert op de lange termijn. Wat denk je dat er voor een Co2 vrijkomt bij het rotten van die bomen en bladeren.

Einde van de wereld is best, maar zolang ik leef moet die hoer nog even wachten.
De enige Achromaat in jouw leven, MSD heet ik, heet ben ik, geil als een kikker kwaak ik, spuit mijn gif, in je klif, en ik kan je laten beven en zweven, als een meisje van 16.
pi_44225305
@NiGeLaToR: Een HR houtkachel bestaat allang,de verbrandingsgassen worden dan ipv direct naar buiten opnieuw van onderen in de kachel gevoert. Dit heet naverbranding.

Leuke site met een leuke oplossing om je hele huis met hout te kunnen verwarmen:

http://www.hout-cv.nl/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')