een nieuw pub recordquote:
ja okey... daarom beloof ik ook nixquote:Op zondag 19 november 2006 14:16 schreef brainster het volgende:
[..]
nee echt... 20 mensen zeggen dat ze komen, en uiteindelijk komen er 6 ofzo
quote:Op zondag 19 november 2006 14:17 schreef lucina het volgende:
[..]
ja okey... daarom beloof ik ook nix![]()
De Fabrique, Maarssen, Utrecht.quote:Op zondag 19 november 2006 14:18 schreef Wezzel het volgende:
wara gaan jullie karten dan?
volgend jaar misschienquote:Op zondag 19 november 2006 14:19 schreef brainster het volgende:
[..]
zozo... zou jij heel misschien komen dan?
Plumsquote:Op zondag 19 november 2006 14:20 schreef lucina het volgende:
[..]
volgend jaar misschien
maar weet nix zeker.. en ik neem dan misschien iemand mee want ik kom niet alleen... moet ik te lang reizen..![]()
als plums mee wil... maar ik beloof nix hoorquote:
Ze wilde wel een keer meeten met mijquote:Op zondag 19 november 2006 14:23 schreef lucina het volgende:
[..]
als plums mee wil... maar ik beloof nix hoor
quote:Op zondag 19 november 2006 14:19 schreef Agorias het volgende:
IE 7 is echt een stinkbrowser ook...
ha maar dan is het meteen ook een meet met mijquote:
quote:Op zondag 19 november 2006 14:25 schreef lucina het volgende:
[..]
ha maar dan is het meteen ook een meet met mij![]()
quote:
Of alleen een meet met Mstr en Boooquote:Op zondag 19 november 2006 14:26 schreef booo het volgende:
Ik vind trouwens nog steeds dat er een keer een rodeflikkerlichtjes-meet moet komen
daar moet je niet bij mij zijn...quote:Op zondag 19 november 2006 14:27 schreef Agorias het volgende:
Lieve fokkers, hoe los ik dit op bij Fx 2? Iedere keer als hij zo'n fout vindt, houdt fx een soort van 'pauze', hij loopt zegmaar 1 seconde vast, heel irritant. Bij fx 1.5.08 had ik dit niet
[afbeelding]
Neuspeuterenquote:Op zondag 19 november 2006 14:27 schreef Agorias het volgende:
Lieve fokkers, hoe los ik dit op bij Fx 2? Iedere keer als hij zo'n fout vindt, houdt fx een soort van 'pauze', hij loopt zegmaar 1 seconde vast, heel irritant. Bij fx 1.5.08 had ik dit niet
[afbeelding]
Zou pub het antwoord weten?quote:Op zondag 19 november 2006 14:27 schreef Agorias het volgende:
[afbeelding]
lukt het nu wel dan?quote:Op zondag 19 november 2006 14:27 schreef Agorias het volgende:
[afbeelding]
Heb ik ook gedaan, maar soms gaat dit snellerquote:Op zondag 19 november 2006 14:28 schreef lucina het volgende:
[..]
daar moet je niet bij mij zijn...
en als je nu eens dit vraagt bij digitale corner?
lijkt me handiger
ja okey maar wij weten er toch nix vanquote:Op zondag 19 november 2006 14:33 schreef Agorias het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, maar soms gaat dit sneller
ikke nietquote:
Praat voor jezelfquote:Op zondag 19 november 2006 14:34 schreef lucina het volgende:
[..]
ja okey maar wij weten er toch nix van![]()
Jij gebruikt zeker gewoon IE?quote:Op zondag 19 november 2006 14:34 schreef lucina het volgende:
[..]
ikke niet![]()
oh dat moet ik niet te hard zeggen... het ik er strax ook last van
srryquote:Op zondag 19 november 2006 14:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Praat voor jezelf![]()
Ik heb er wel wat kennis over.
heb geen idee wat dat isquote:
oh ja dat heb ikquote:
okey...wat gebruik jij dan?quote:
klinkt bijna als drugsquote:
serieusquote:Op zondag 19 november 2006 14:38 schreef lucina het volgende: