quote:Op zondag 19 november 2006 00:07 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Okay, tijd om dat eens opzij te zetten en een baantje zoeken![]()
medicatie, door medicatie ben ik al eens eerder mijn complete emotie kwijtgeraakt, ik kon totaal geen piano meer spelen omdat ik me niet kon inleven (kan geen noten lezen trouwens) en ik kon ook niet meer stukken componeren op mn prog.quote:Op zondag 19 november 2006 00:01 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als je je zo bewust bent van je problemen, is er dan geen medicatie?
graag. dit is allang niet grappig meer, en dat was het meteen al niet omdat het met de kut intentie gepost werd om mij de grond in te trappen en de linkse kant van de politiek te profileren als uitkeringstrekkers, terwijl ik gerechtigd ben, klotespelletjes altijd.quote:Op zondag 19 november 2006 00:09 schreef aaipod het volgende:
Ok tis nu wel genoeg denk ik.. Denk dat we t topic nu beter met rust kunnen laten kee.
dus de dokters acteren ook, heel ggz acteerd, ik heb zou mezelf onder het mom van acteren onder een auto gooien en mijn vader zit op de bahamas.quote:
hitler?quote:Op zondag 19 november 2006 00:24 schreef whizzer2250 het volgende:
thuiswerk?
Jij vroeg of je het kan acteren. Daarop is het antwoord volmondig ja. Of dat ook het geval is, interesseert me geen enkele fuck.quote:Op zondag 19 november 2006 00:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dus de dokters acteren ook, heel ggz acteerd, ik heb zou mezelf onder het mom van acteren onder een auto gooien en mijn vader zit op de bahamas.
flikker toch op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |