Als het 6 jonge gasten waren zat jij ook tequote:
You make my dayquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:52 schreef Maisnon het volgende:
Ik vond ze ook superleuk
Wat Marianne na de auditie tegen hun zei, iets in het engels zou ook een goeie naam zijn, maar ik ben et ff vergeten :p, kijk wel als de auditie op internet staat. En ik denk dat ze ook allemaal 20+ zijn
Wat let jequote:Op zaterdag 18 november 2006 21:54 schreef amaranta het volgende:
Waar is het bedenk hier een naam topic?
quote:Naamloos zestal beurt jury op
De jury van X FACTOR was redelijk teleurgesteld in het niveau van de acts in onze hoofdstad. Zes meiden zorgden ervoor dat de jury toch met een goed gevoel naar huis ging.
Groep Zonder Naam
Het zestal -bestaande uit Roos, Amber, Danielle, Loïs, Sanne en Ryanne- heeft geen groepsnaam bedacht om mee te doen aan X FACTOR. De dames hebben daar toch echt alle tijd voor gehad, omdat ze al heel lang een vriendinnenclub zijn, en ze al zes jaar een zanggroep vormen.
Muzikaliteit
Sanne is degene die hen als groep heeft aangemeld voor X FACTOR. Daniëlle: “En dat had ze van tevoren niet met de rest besproken.” Sanne blijkt bij navraag een voortrekkersrol te vervullen binnen de zanggroep. Zij is ook degene die zich het meest met zingen bezighoudt. Dat neemt niet weg dat de meiden stuk voor stuk muzikaal zijn. “We bespelen ook allemaal een instrument, van viool tot dwarsfluit, en van saxofoon tot gitaar”, geeft Roos aan.
Echtheid
Tijdens de audities in Amsterdam krikken de zes meiden het niveau van de audities flink op. Hun optreden zorgt ervoor dat de juryleden opveren, na een eindeloze reeks minder goede audities. Marianne van Wijnkoop reageert uitgelaten: “You made my day!” Volgens de meiden zelf bestaat hun X Factor uit het feit dat ze "een nuchtere groep vriendinnen zijn.” Henkjan sluit zich daarbij aan: “Echtheid en muzikaliteit… helemaal goed!”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |