Ik ook niet. Tenminste, niet echt een dame waarbij ik wow dacht.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:19 schreef PeRi het volgende:
Ik heb nog niks lekkers rond zien huppelen bij XFactor..
Ja.. please!!quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben voor méér goede en doorkomers, en minder kneuzen.
Die getinte jongen was Richy.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:21 schreef --Globe-- het volgende:
Nou.. ben er ook een keer weer, bijgekomen van een superslechte aflevering..
Echt niet leuk meer zo, met allemaal van die verschrikkingen.
Twee lichtpuntjes: dat leuke meidengroepje en die getinte jongen Niels dus, beetje een kruising tussen John Legend en Craig David vond ik
Mee eens. Het was deze avond wel heel dramatisch.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Welnee. Leuk opzich, maar zo standaard. Niet echt lekker.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:20 schreef BVO het volgende:
Ik dacht dat jij het wel warm kreeg van Niels?
Dat komt vanaf 2 december wel.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik herinner me ook nog een paar die door waren, waarvan ik dacht:quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Serieus, bij de "oh-Deze waren ook nog door, e ziet ze nu een halve seconde" zaten best dingen die wat meer cameratijd konden krijgen. Mij staat in ieder geval een meiden-duo bij, wat in die halve seconde toch best leuk klonk.
ja, zoals we al zeiden: de lat ging flink omlaag....quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:26 schreef --Globe-- het volgende:
Ik herinner me ook nog een paar die door waren, waarvan ik dacht:![]()
![]()
Zoals die ene met 'Let me entertain you' en nog zo'n jochie.
Dat is ook waar.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:26 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik herinner me ook nog een paar die door waren, waarvan ik dacht:![]()
![]()
Zoals die ene met 'Let me entertain you' en nog zo'n jochie.
Ik probeerde heel hard, echt waar maar helaas ben ik het met je eens.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:19 schreef PeRi het volgende:
Ik heb nog niks lekkers rond zien huppelen bij XFactor..
4quote:Op zondag 19 november 2006 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
rtl 4 of rtl 7?
Jeuhquote:
Omdat we het stiekem leuk vinden.quote:Op zondag 19 november 2006 21:32 schreef Lynx666 het volgende:
Waarom doen we het onszelf eigenlijk weer aan naar die ramp-audities te kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |