abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  ESF Reporter zaterdag 16 december 2006 @ 21:19:54 #101
87554 Cee
Welluk?
pi_44492184
Leuke gast. Wel jammer dat tijdens het maken van de foto door die erbarmelijke X-Factor/Idols fotograaf, z'n neus nooit meer terug naar voren is gekomen.
pi_44492853
De enigste doorgaande kandidaat waar ik een beetje blij mee bent... /
pi_44492876
Leuke gozer in zn doen en laten. Heeft me positief verrast, I'm toch wel hooked .
Whatever I want.
pi_44492964
Richy
wat een talent, geweldig
pi_44493308
Noot noot.
pi_44493361
Ja ik vind hem echt leuk super dat hij door is
pi_44493372
Ik ben fan . Leuke knul met een ontzettend prettige uitstraling en dito stem.
  zaterdag 16 december 2006 @ 23:43:34 #108
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_44495778
Zijn auditie -->
  zondag 17 december 2006 @ 21:43:47 #109
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44520905
Hij mag vaker Stevie Wonder zingen.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_44526494
een vrij lelijk iemand die door middel van styling er wat van probeert te maken...vind zijn tanden nepper dan nep, de vorm van zijn hoofd is raar en dat hele verlegen gedoe..fuck off..wel ok zanger..niet briljant.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  maandag 18 december 2006 @ 09:42:30 #111
109180 Woelli
pi_44529935
quote:
Op zondag 17 december 2006 21:43 schreef BVO het volgende:
Hij mag vaker Stevie Wonder zingen.
Ja maar dan liedjes die nog niet vaak zijn gezongen met idols.
Want dan is het niet meer leuk
pi_44539965
Hij is in ieder geval toffer dan Sharon en Christian. Dus van die 3 laat hem dan maar winnen.
pi_44556368
quote:
Op maandag 18 december 2006 00:49 schreef LoveProfusion het volgende:
een vrij lelijk iemand die door middel van styling er wat van probeert te maken...vind zijn tanden nepper dan nep, de vorm van zijn hoofd is raar en dat hele verlegen gedoe..fuck off..wel ok zanger..niet briljant.
lelijk Ik vind hem helemaal niet lelijk... Ik vind die Christian juist lelijk....

Maar goed smaken verschillen
pi_44556428
quote:
Op maandag 18 december 2006 23:15 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

lelijk Ik vind hem helemaal niet lelijk... Ik vind die Christian juist lelijk....

Maar goed smaken verschillen
LoveProfusion vindt iedereen lelijk .
pi_44556463
quote:
Op maandag 18 december 2006 23:17 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

LoveProfusion vindt iedereen lelijk .
oooooooooooooow het ligt dus aan haar (hem )
pi_44556497
quote:
Op maandag 18 december 2006 23:17 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

oooooooooooooow het ligt dus aan haar (hem )
Man volgens z'n profiel, ben heel benieuwd hoe hij er zelf uitziet.
pi_44558247
Ik zie er leuk uit hoor, maar ik doe niet mee aan een programma om de nieuwe ster van nederland te worden.:) En bij een ster hoort een leuk, charismatisch uiterlijk.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_44569931
Ja, ik geloof wel in hem! Prettig stemgeluid
En ik vind die verlegen uitstraling erg leuk juist
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_44597775
quote:
Richy vertelt!

Is hij nog vrijgezel? En waarom drinkt hij suikerwater? Is hij eigenlijk cameraschuw?

Ben je single?
Yes ladies, Richy (24) is nog vrijgezel. Hij heeft net een relatie van drie jaar achter de rug, vertelt hij: “Zij zat in New York, waar ik ook heb gewoond. Toen ik weer terug naar Nederland kwam, hebben we het nog even geprobeerd. Maar dat ging niet meer. Ik ben nu niet echt op zoek naar iets serieus. Ik wacht gewoon tot ik iets tegenkom.”

Zat je in New York voor je carrière?
"Jep, puur voor mijn carrière. Ik dacht: ik ga vet popster worden! Ik had ook al connecties, maar op een gegeven moment merk je dat het gewoon niet werkt. Je wordt een beetje voor de gek gehouden. Ik had ook een manager, maar er is dus niet veel gebeurd. Ik ging er op mijn 18e of 19e heen. Twee jaar geleden ben ik teruggekomen."

Hoe lang ben je al bezig met muziek?
"Ik ben zeker al vijf jaar bezig om een ster te worden. En ik zing al mijn hele leven. Toen ik zes was, zong ik bij mijn oom in de band. Twee of drie keer per jaar hadden we een optreden. Vanaf mijn twaalfde zong ik in de kerk en was ik leadzanger van het kinderkoor. Daarna ben ik gaan schrijven en heb ik geld gespaard om liedjes op te nemen. Muziek is mijn leven."

Wat is je thuissituatie?
"Richy woont sinds 1,5 jaar in zijn eigen appartement. Hij heeft een gelukkige jeugd gehad. “Mijn ouders komen allebei uit Suriname. Mijn zus en ik zijn hier geboren. Twee jaar geleden zijn we pas voor het eerst naar Suriname gegaan. Ik heb me daar nog nooit zo Nederlands gevoeld. Hier in Nederland ben je vaak een Surinamer.”

Moet je nog steeds wennen aan de camera?
"Het is allemaal nieuw voor me. Door de camera kom ik af en toe een beetje afstandelijk over. Ik ben bewust van het feit dat ik goed en leuk op televisie wil overkomen, vandaar dat ik in het begin best moeite had met interviews. Ik was bang wat anderen van me zouden zeggen als ze me op tv zien."

Wat vond je van de andere kandidaten tijdens De Ultieme Test?
"Het was een heel leuke groep. Ik ben nog hechter met de mensen geworden dan bij de vorige ronde. Het is heel spannend, iedereen is heel getalenteerd. Ik vind het heel moeilijk om zo meteen afscheid te nemen. Want we zijn wel echt vrienden geworden."

Met wie kun je 't het beste vinden?
"Met Christian heb ik in de tussentijd al veel gechat. Maruja is een leuk meisje, daar hou ik ook graag contact mee. Sharon kende ik al van vóór X FACTOR, dus dat contact blijft ook wel."

Wie was de grappenmaker tijdens De Ultieme Test?
"Jeroen komt af en toe heel grappig uit de hoek."

Jij drinkt suikerwater, waarom?
"Dat is tegen de zenuwen. Ik denk dat dat iets Surinaams is. Dat moest ik ook altijd van mijn oma als ik een toets had ofzo."
pi_44695825
quote:
Wist je dat …

...Richy in New York gewoond heeft om te proberen daar een muzikale carrière op te bouwen?

...Richy daar ook als studiotechnicus heeft gewerkt?

...Richy vrijgezel is?

...Richy samen met Sharon op de Lion King School zat?

...Richy aan niemand had verteld dat hij zou gaan meedoen aan X FACTOR?

...Richy kinderartikelen aan kinderdagverblijven verkoopt?

...Richy niet verwacht had dat de jury unaniem enthousiast over hem zou zijn tijdens de Audities?

...Richy feesten organiseert in bijvoorbeeld The Mansion?

...Richy niet dol is op camera’s?
pi_44795446
Hij heeft (nu pas!) een fansite op clubs.nl.
  donderdag 28 december 2006 @ 18:22:44 #123
109180 Woelli
pi_44800339
pi_44801911
Hebben ze nou zn (voor ons) rechterkant dat al in de schaduw staat, geblurd/gesoept, en de rest niet?
Whatever I want.
  donderdag 28 december 2006 @ 19:17:13 #125
88233 Steve
Still the best.
pi_44801932
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:16 schreef PeRi het volgende:
Hebben ze nou zn (voor ons) rechterkant dat al in de schaduw staat, geblurd/gesoept, en de rest niet?
Komt denk ik door het licht hoor.

PeRi stalken. .
"Atb is lief, groetjes Peri."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')