mee eensquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:35 schreef m-materazzi het volgende:
Melanie was gewoon slecht, en Richy was wel goed.
Klopt. Richy zong ook niet hard, maar wel zuiver en goed. Dat is het grote verschil. Richy zong met gevoel, ik vond het echt geweldig.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:34 schreef SpecialGuest het volgende:
En dan zeggen ze dat Melanie zacht zong.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:34 schreef SpecialGuest het volgende:
En dan zeggen ze dat Melanie zacht zong.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alsof de Melanie-bashers dat niet doen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:57 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Je hoeft niet alles op Melanie te betrekken.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het lijkt alsof je het zachte geluid van Melanie goed wilt praten, omdat het bij Richy ook wat zachter was,quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:02 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Alsof de Melanie-bashers dat niet doen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is me eigenlijk nog niet opgevallen nee, bij jou wel.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:02 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Alsof de Melanie-bashers dat niet doen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Het thema van de derde Liveshow is FILM. We weten inmiddels wat de favoriete films van de kandidaten zijn. Maar hoe zit het met de levens van onze sterren zelf? Zijn die geschikt voor een blockbuster in de bioscopen? De internetredactie ging op pad en stelde de vraag ‘Hoe zou een film over jouw leven er uitzien en wie zou de hoofdrol mogen spelen?’ aan de overgebleven Jonge Solisten.
Richy
“Cuba Gooding jr. vind ik wel een goede acteur. Ik denk dat het een zo’n gebaseerd op een waar gebeurd verhaal wordt. Waarschijnlijk een slechte comedy dus…”
quote:Richy
De eerste Jonge Solist die het podium betreedt is Richy. Hij kruipt in de huid van Seal en zingt het lied ‘Kiss from a Rose’. Dit lied werd een hit, nadat het gebruikt werd in de soundtrack van de film Batman Forever. Dit optreden is speciaal voor de jonge zanger, omdat zijn familie terug is van vakantie in Suriname. Nu zijn dus onder anderen zijn ouders voor het eerst aanwezig bij een Liveshow.
Het jurycommentaar
Henkjan is tevreden met zijn pupil: “Het is een ontzettend moeilijk nummer. Richy heeft het heel goed gedaan. Hij had wel wat last van nervositeit, maar als je zo’n nummer zo bezield kan zingen dan moet je een hapering voor lief nemen.”
Henk sluit zich aan bij zijn collega: “Ik vond het goed. Halverwege werd het een beetje onzeker, maar de performance was goed.”
Ook Marianne is te spreken over het optreden van Richy: “Richy is een matinee-idool met zijn zwoele blik met warme stem. Het lied paste als een handschoen, hoewel het de vraag is of het vocaal helemaal in orde was.”
Niets aan toe te voegen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond het een beetje tegenvallenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Maar het geluid stond niet heel hard dus ik ga het nog eens naluisteren. Het was best okee hoor, maar het miste iets voor mij deze week.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop