Ik had ook geen goede ervaringen met Deftones live, tot afgelopen zomer op Roskilde. Toen waren ze ook echt onwijs goed. Dat is ook de reden dat ik nu kaartjes heb gehaald, dat had ik anders nooit gedaan, ik had ze eigenlijk al lang afgeschreven.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:32 schreef zjroentje het volgende:
Heb ze nou 3 keer live gezien, en echt geweldig zijn ze niet op het podium.
quote:Op zondag 25 maart 2007 18:35 schreef Bloomsday het volgende:
Ik moet bij "Hole in the earth" altijd denken van; "Tja, eigen schuld, Chino, daar word je dus zo'n dikke vadsige papzak van. Had je je maar geen gat in de aarde moeten vreten."
Wat is die kerel smerig dik geworden, zeg.
Inderdaad, ik was verbaasd toen ik laatst de clip zag van eh.. was dat Mein?.. Damn.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:35 schreef Bloomsday het volgende:
Ik moet bij "Hole in the earth" altijd denken van; "Tja, eigen schuld, Chino, daar word je dus zo'n dikke vadsige papzak van. Had je je maar geen gat in de aarde moeten vreten."
Wat is die kerel smerig dik geworden, zeg.
Goeie vraag, ik zou het zo 1 2 3 niet weten.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:35 schreef leolinedance het volgende:
Waar klinkt Deftones naar? Ik wil het wel eens proberen, maar ben benieuwd of het ergens mee te vergelijken is![]()
Rage against the Machine, Tool, A Perfect Circle, en verder..quote:Op zondag 25 maart 2007 18:35 schreef leolinedance het volgende:
Waar klinkt Deftones naar? Ik wil het wel eens proberen, maar ben benieuwd of het ergens mee te vergelijken is![]()
quote:Deftones is a multi-platinum selling, Grammy award winning alternative hard rock band from Sacramento, California.
Frontman Chino Moreno's poetic lyrics—described by a Time magazine critic as "furiously intelligent"—are often evocative, yet are sparse enough to allow for multiple interpretations.
Wat is hun beste nummer?quote:Op zondag 25 maart 2007 19:04 schreef Kuukske het volgende:
Weinig subtiliteit te bekennen, ben ik bang.
Komt omdat de kaartjes zo duur zijn =)quote:Op zondag 25 maart 2007 18:31 schreef Bloomsday het volgende:
Oh, en ik vind het trouwens onbeschoft van de Nederlandse bevolking dat de Deftones-show niet uitverkocht is.
Ik was niet zo kapot van Will Haven.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:42 schreef seadarius het volgende:
Hoe was Wlll Haven eigenlijk want die had ik eigenlijk gemist?
Hoe duur was het?quote:Op maandag 26 maart 2007 00:44 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Komt omdat de kaartjes zo duur zijn =)
Voor 10 euro was ik er zeker geweest
De pizza was koud bij aankomst, dus kom ik 'em eerst nog in de magnetron stoppen.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:59 schreef Kuukske het volgende:
Och, voor die ene keer betaal ik dat wel voor Deftones. Heeft je pizza nog gesmaakt?
Hehequote:Op maandag 26 maart 2007 22:29 schreef Kopdans het volgende:
Show was wel leuk, licht was net een zuurstok.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |