Die dag kregen we nog geen kadootjes , want opa ging een uur later met de rode wang naar de supermarktquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:16 schreef Githa het volgende:zo kan ik me uit mijn eigen kindertijd nog herinneren dat mijn opa eens naar boven ging omdat hij gerommel hoorde, maar oma had gezegd dat hij niet naar boven mocht want dat had zwarte piet gezegd. Mijn opa ging toch en kwam nep huilend beneden met een rode wang met lippenstift besmeurd
Hij had een tik gehad van zwarte piet want die had toch gezegd niet naar boven toe!
Ik weet niet eens meer of we die dag ook de cadeaus hebben gekregen of dat ze dat alleen hadden gedaan zodat wij boven de cadeaus niet vonden![]()
Kan me ook herinneren dat we altijd te voet naar mijn opa en oma gingen 5 dec. en dat wij dan overal de pieten al op de daken zagen in onze verbeelding. Jongens wat een spanning!
quote:Op zondag 19 november 2006 09:30 schreef Moonah het volgende:
Toen ik erachter kwam dat de Sint helemaal niet bestaat, kon ik werkelijk niet geloven dat mijn moeder toch zo veel geld had dat zíj ál die cadeautjes had betaald...
"Maar mama, dat poppenhuis kostte wel 20 gulden...![]()
"
Dát is leuk!!!quote:Op maandag 20 november 2006 08:11 schreef Spekkiemonster het volgende:
Overigens heb ik vroeger weleeens telefoon van de sint gehad toen hij ziek was. Hij vertelde toen over de telefoon dat hij een piet wat cadeautjes in de meterkast had laat zetten en dat ik daar maar eens moest kijken ....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |