abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 november 2006 @ 18:19:33 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_43662406
quote:
Zoals je hebt kunnen horen op televisie, is de inschrijving voor ModelMasters: Holland's Next Top Model voor het volgende seizoen weer gestart. Op het moment dat de casting en jurering weer van start gaat krijg je uiteraard van ons bericht zodat je de mogelijkheid hebt nieuwe foto’s in te sturen.
Daar gaan we weer
http://www.modelmasters.nl/
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zaterdag 18 november 2006 @ 18:23:48 #2
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_43662527
Voor mij hoeft het niet zo, die kut programma`s
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
  zaterdag 18 november 2006 @ 19:06:14 #3
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_43663647
Bah bah niet weer zo`n klote seizoen he.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_44975454
Ik zag een meisje van de maxmodels site..ze wilde de weg weten en was heel aardig..maar mijn god wat een lelijke huid. Ik wilde bijna vragen "ben jij niet van MaxModels" maar dat had stalkerig geklonken en bovendien had ze dan gedacht dat ze straalde als een ster..maar de acne op haar gezicht was niet om aan te zien.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_45021779
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 19:06 schreef edje34 het volgende:
Bah bah niet weer zo`n klote seizoen he.
off the wall
  ESF Reporter vrijdag 5 januari 2007 @ 07:39:55 #6
87554 Cee
Welluk?
pi_45030011
Paar dagen geleden werd op RTL Boulevard bevestigd dat Yfke 't weer gaat "presenteren".
pi_45030264
Bah. Ik vind dat zo'n emotieloze robot.
pi_45031212
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 07:39 schreef Cee het volgende:
Paar dagen geleden werd op RTL Boulevard bevestigd dat Yfke 't weer gaat "presenteren".
Dat is echt slecht
pi_45031729
Niet slecht, goed voor t programma zelfs. Yfke heeft als internationaal model contacten. zo hebben ze in de nederlandse reeks al een stel top fotografen weten te strikken voor shoots, wat in edities in andere landen meestal niet lukt. Bovendien staat internationaal gezien de nederlandse editie nu al bekend als een van de beste, met de beste modellen (catwalk modellen). Terwijl zelfs amerika gaat voor de meer commerciele modellen lijkt nederland couture meisjes op t kunnen leveren.

Er is ook een gerucht dat Miss J, catwalk trainer en vast jurylid uit de amerikaanse editie ook mee gaat doen in de nederlandse editie. Hij schijnt vrienden te hebben in maastricht en spreekt zelfs enkele woorden nederlands. Zag het laatst op RTL Boulevard!

Ik kijk alweer uit naar een nieuwe reeks!
pi_45031874
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 10:22 schreef robster16 het volgende:
Niet slecht, goed voor t programma zelfs. Yfke heeft als internationaal model contacten. zo hebben ze in de nederlandse reeks al een stel top fotografen weten te strikken voor shoots, wat in edities in andere landen meestal niet lukt. Bovendien staat internationaal gezien de nederlandse editie nu al bekend als een van de beste, met de beste modellen (catwalk modellen). Terwijl zelfs amerika gaat voor de meer commerciele modellen lijkt nederland couture meisjes op t kunnen leveren.

Er is ook een gerucht dat Miss J, catwalk trainer en vast jurylid uit de amerikaanse editie ook mee gaat doen in de nederlandse editie. Hij schijnt vrienden te hebben in maastricht en spreekt zelfs enkele woorden nederlands. Zag het laatst op RTL Boulevard!

Ik kijk alweer uit naar een nieuwe reeks!
Ja dat op RTL Boulevard heb ik ook gezien. Ik twijfel niet aan Yfke als model, maar wel als presentatrice want dat kan ze gewoon echt niet... Het lijkt wel of ze het niet meent en de auto-cue zo slecht kan lezen dat ze het maar woordje per woordje doet...
pi_45038473
Ja, maar dit programma is niet afhankelijk van de presentator. T gaat om de meiden, en wie het dan presenteert, tja. Je zou bijvoorbeeld Frederique van der Wal kunnen vragen, die is erg sterk op camera, ook in presenterende rol, en heeft ERG veel contacten, maar die heeft geen tijd denk ik. Dan is Yfke de beste keus, of je moet Karen Mulder willen proberen...
pi_45043783
en ook maar weer een tvptje
I had a signature once. It was awful.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 13:30:35 #13
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_45071191
Ik ga het wel weer volgen (en me ergeren aan Yfke). Hoop overigens dat de jury veranderd, die hoofdredactrice van de Glamour (Karin Swerink?) mag er wat mij betreft wel uit.
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  zondag 7 januari 2007 @ 02:39:06 #14
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_45099664
Ze gaan naar Zuid Afrika dit jaar!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_45187100
Zag net iets van de voorrondes bij RTL boulevard, 'Do' doet niet meer mee, hij wordt vervangen door Hildo
pi_45188171
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze gaan naar Zuid Afrika dit jaar!
Tof!

Jammer dat Yfke het weer gaat presenteren, die kon er gewoon niks van, beetje Autocue lezen .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_45191410
Syllvia was gisteren jurylid bij Revenge of the nerds..en vorige week was Daisy daar revenge of the nerds.

Die roodharige met dat krote haar van de eerste editie stond vorige week op de cover van Viva geloof ik..ben haar naam vergeten, gaf af op Yfky en Sylvia en zei dat ZIJ het meeste werk had..whatever.
pi_45192509
wat is dat op je avatar loveprofusion, wat eet hij?
pi_45195672
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 21:29 schreef ellos het volgende:
wat is dat op je avatar loveprofusion, wat eet hij?
Ijs. Het is Haywire uit Prison Break, hij is de psychisch gestoorde moordenaar, overigens een hilarisch personage, die ook is ontsnapt uit de gevangenis...hij gaat zijn eigen weg en breekt in bij een fastfoodrestaurant en geniet van het lekkere eten:)
pi_45203258
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 22:38 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

Ijs. Het is Haywire uit Prison Break, hij is de psychisch gestoorde moordenaar, overigens een hilarisch personage, die ook is ontsnapt uit de gevangenis...hij gaat zijn eigen weg en breekt in bij een fastfoodrestaurant en geniet van het lekkere eten:)
Oo
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 januari 2007 @ 15:39:37 #21
163650 Greys
pi_45213873
Ik heb het even gemist geloof ik.... doet Toeps nou nog mee of niet?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_45214979
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 15:39 schreef Greys het volgende:
Ik heb het even gemist geloof ik.... doet Toeps nou nog mee of niet?
Volgens mij niet, ze was het niet helemaal eens met het contract dacht ik.
pi_45217969
Dat was ook een wurgcontract waar je U tegen zegt.
  woensdag 10 januari 2007 @ 17:30:50 #24
157000 -Rebelle
Let's go get lost
pi_45218142
Yfke leer praten
pi_45221881
Net waren er een paar van HNTM te zien in Onderweg Naar Morgen
O.a. Ovo, Daisy, Marcia en Charmayne. Voor een of andere modeshow.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')