Daar gaan we weerquote:Zoals je hebt kunnen horen op televisie, is de inschrijving voor ModelMasters: Holland's Next Top Model voor het volgende seizoen weer gestart. Op het moment dat de casting en jurering weer van start gaat krijg je uiteraard van ons bericht zodat je de mogelijkheid hebt nieuwe foto’s in te sturen.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:06 schreef edje34 het volgende:
Bah bah niet weer zo`n klote seizoen he.
Dat is echt slechtquote:Op vrijdag 5 januari 2007 07:39 schreef Cee het volgende:
Paar dagen geleden werd op RTL Boulevard bevestigd dat Yfke 't weer gaat "presenteren".
Ja dat op RTL Boulevard heb ik ook gezien. Ik twijfel niet aan Yfke als model, maar wel als presentatrice want dat kan ze gewoon echt niet... Het lijkt wel of ze het niet meent en de auto-cue zo slecht kan lezen dat ze het maar woordje per woordje doet...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:22 schreef robster16 het volgende:
Niet slecht, goed voor t programma zelfs. Yfke heeft als internationaal model contacten. zo hebben ze in de nederlandse reeks al een stel top fotografen weten te strikken voor shoots, wat in edities in andere landen meestal niet lukt. Bovendien staat internationaal gezien de nederlandse editie nu al bekend als een van de beste, met de beste modellen (catwalk modellen). Terwijl zelfs amerika gaat voor de meer commerciele modellen lijkt nederland couture meisjes op t kunnen leveren.
Er is ook een gerucht dat Miss J, catwalk trainer en vast jurylid uit de amerikaanse editie ook mee gaat doen in de nederlandse editie. Hij schijnt vrienden te hebben in maastricht en spreekt zelfs enkele woorden nederlands. Zag het laatst op RTL Boulevard!
Ik kijk alweer uit naar een nieuwe reeks!
Tof!quote:Op zondag 7 januari 2007 02:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze gaan naar Zuid Afrika dit jaar!
Ijs. Het is Haywire uit Prison Break, hij is de psychisch gestoorde moordenaar, overigens een hilarisch personage, die ook is ontsnapt uit de gevangenis...hij gaat zijn eigen weg en breekt in bij een fastfoodrestaurant en geniet van het lekkere eten:)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:29 schreef ellos het volgende:
wat is dat op je avatar loveprofusion, wat eet hij?
Ooquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:38 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ijs. Het is Haywire uit Prison Break, hij is de psychisch gestoorde moordenaar, overigens een hilarisch personage, die ook is ontsnapt uit de gevangenis...hij gaat zijn eigen weg en breekt in bij een fastfoodrestaurant en geniet van het lekkere eten:)
Volgens mij niet, ze was het niet helemaal eens met het contract dacht ik.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:39 schreef Greys het volgende:
Ik heb het even gemist geloof ik.... doet Toeps nou nog mee of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |