Neuh. Dat contract (zie vorige topic) leek me niet zo fijn, dus ik ben niet naar de selectiedag gegaan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:39 schreef Greys het volgende:
Ik heb het even gemist geloof ik.... doet Toeps nou nog mee of niet?
Who cares als je 1500 dollar per dag incasseert.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:41 schreef Droeke het volgende:
Ik had het ook echt niet verwacht dat Sanne zou winnen!
maar ze spreekt toch echt nog steeds bagger Engels...
nou ja... zat ik er toch een beetje in de buurtquote:Op zondag 14 januari 2007 17:31 schreef Sharapova het volgende:
[..]
Kweet niet. Aan de ene kant denk ik dat ze wél ver komt, aan de andere kant zijn het er zo veel dat ze bij voorbaat al kansloos lijkt ja
maar ben wel heel benieuwd!
Mooie foto van Sanne, die zwartwitte!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
[afbeelding]
Check die jaloerse blikken.
whehequote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
[afbeelding]
Haar oren staan ook niet gelijk. Campagnes waarbij ze moet lachen kan ze ook wel vergeten. Maar ze is wel heel fotogeniek.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:39 schreef tessie het volgende:
kvind dat ze op die foto nogal flaporen en wallen heeft eigenlijk...
Je ziet ze denken "ZIJ ZIJ? met die tanden? met die oren? met die persoonlijkheid? met DAT Engels?"quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
[afbeelding]
Hihiquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
[afbeelding]
Echt van die "WTF? ZIJ!?!?"-blikken daarquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
[afbeelding]
Je bedoelt dat ze goed op de foto staat. Een fotograaf maakt de foto's hequote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:25 schreef ellos het volgende:
en als ik dan op die site kijk, dan is het maar een gewoon meisje.
Ze is dus een goed model, want ze maakt goede foto`s![]()
Mogelijk vond Ford die schoonheidsfoutjes juist karakteristiek.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:06 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Haar oren staan ook niet gelijk. Campagnes waarbij ze moet lachen kan ze ook wel vergeten. Maar ze is wel heel fotogeniek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |