34 horizontaal weet ikquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:47 schreef Leah het volgende:
Ja zeg, zo kan je natuurlijk nooit een goeie reldel zijn Easy.
Leuk Sugar! Ik vul hem zeker nog in.
Duh, er stond anders niks in de voorwaarden over niet samen mogen werkenquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:27 schreef Sugar het volgende:
Fluf, mail me maar, hoor.Want die macka gaat vals spelen zo te zien.
Leuk dat jullie het leuk vinden.![]()
Ja maar, ja maar ..... ik had dat filmpje net een beetje verdrongenquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:07 schreef Sugar het volgende:
Oh ja, dames en heren, het is inderdaad de bedoeling dat ik álle antwoorden krijg.![]()
Je wilt de hele ingevulde puzzel ontvangen?quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:07 schreef Sugar het volgende:
Oh ja, dames en heren, het is inderdaad de bedoeling dat ik álle antwoorden krijg.![]()
Graag, ja.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:19 schreef Lois het volgende:
[..]
Je wilt de hele ingevulde puzzel ontvangen?
welk filmpje?quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:17 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar ..... ik had dat filmpje net een beetje verdrongen![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:07 schreef Sugar het volgende:
Oh die arabische versie heb ik ook denmk ikquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:24 schreef Ireth het volgende:
Ik krijg er een woord uit waarvan ik het flauwe vermoeden heb dat het niet bestaat?
Suug, mag ik je toesturen wat ik tot nu toe heb zodat je iig kan vertellen of ik de goede kant uit gaat? Zit nu volgens mij met een arabische oplossing
Viel best mee achteraf, ik wist er meer dan ik dachtquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:42 schreef easy-going het volgende:
Leuk Sugar.
En wat weet ik er weinig![]()
En? wat heb ik nu gewonnen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |