NU NU NUquote:Op zondag 19 november 2006 20:42 schreef Sugar het volgende:
Ja hoor, dat kan ook. Het kan ook volgende week, hoor. Mij maakt het niks uit, alles is oké.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het voelt goed hè?
A je to!
Wel als je hem niet hebt opgeslagenquote:Op maandag 20 november 2006 07:59 schreef Sugar het volgende:
Neeeeeee, lishe, álle antwoorden wil ik.Hoef je 'm toch niet voor opnieuw te maken?
![]()
In excel kun je ze ook markeren, ik had de vragen in excel staan en ging op de eerste cel van de vraag staan -> CTRL B en het is dan zwart, oftewel, al ingevuld!quote:Op maandag 20 november 2006 11:30 schreef beefcake het volgende:
Ik had de vragen gekopieerd naar word, dan kan je ze makkelijk doorstrepen als je een antwoord hebt gevonden! En natuurlijk wel de puzzel opgeslagen![]()
Dat antwoord krijg je gelukkig gratis als je 35H en 36H hebt ingevuld, anders had ik het ook niet gewetenquote:Op maandag 20 november 2006 15:17 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb net mijn inzending gemaild naar Sugar, ben benieuwd, twijfel over wat vrouwen roepen tijdens de bevalling, dat kan vanalles zijn! (gelukkig geen 3 letters!)
Het past allemaal en het lijken allemaal goede antwoorden, ben benieuwd!
"Ow Yeah!!!" ??quote:Op maandag 20 november 2006 16:21 schreef melonovy het volgende:
Ik riep het 9 maanden eerder welals ik het goede antwoord heb ingevuld iig
In dat geval ga ik toch voor mijn eerste gevoel bij 35.quote:Op maandag 20 november 2006 23:39 schreef Ireth het volgende:
Ik heb er trouwens wel een dubbele in Bix!
Eindwoord heb ik ook trouwens, maar nu al die namen nog
Ik zeg alleen dat die van mij erbij zitquote:Op dinsdag 21 november 2006 08:02 schreef texelonia het volgende:
Kan iedereen die zijn/haar eigen kind herkent het bijbehorende nummer noemen?
Niet?quote:Op dinsdag 21 november 2006 08:16 schreef Sugar het volgende:
Er zitten geen kindjes dubbel in de fotopuzzel.![]()
![]()
Welke denk jij dan dat dezelfde zijn?quote:
Nee idd iets beter kijken, zo verkeek ik me ook de hele tijd op foto 1 maar das opgelostquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:18 schreef PM-girl het volgende:
Rottdog, 14 is niet zo moeilijk hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |