Ja iddquote:Op zaterdag 18 november 2006 14:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]Gijs het spel is zo goed................. erg veel zin in. Ik was net even aan het gamen maar ben gestopt. Dit spel moet je gewoon s' avonds gamen. Vanavond Act 3 starten
Respect hoor,.... hardcore durf ik nog niet aan... eerst uitspelen op Casual en dan Hardcore in coop doen.... heb serieus hulp nodigquote:Op zaterdag 18 november 2006 15:27 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja idd![]()
zit ook in Act 3 nu, 1 en 2 op Hardcore gehaald. Vanacht van 1 tot 3,30 SP gespeeld met een maatje van me
Zeker een Gijsquote:Op zaterdag 18 november 2006 15:30 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik heb voor Insane ook wel hulpnodig vrees ik![]()
Die berserker![]()
wat een gijs was dat dan he
Da`s logische heyquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:19 schreef Bastard het volgende:
Die beserker was makkelijk eigenlijk.. gewoon doorrennen naar de volgende deur.
Zit nu ook in chapter 3.. valt niet mee.
Had chapter 2 halverweg op harcore gezet, maar kreeg toch casual achievment.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:05 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik lach me kapot met die meid hier. Lijkt wel af ze elke dag dingen bijleert ?
Vollop babbals al
[afbeelding]
Gaaf he Gijsquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:05 schreef -Struikrover- het volgende:
Vollop babbals al
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:40 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Da`s logische hey
anders kun je hem bij het laatste ckeckpoint op hardcore zetten![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:05 schreef -Struikrover- het volgende:
Vollop babbals al
[afbeelding]
Viel wel mee. Al met al 150 euro duurder uit dan bij www.plasmavisie.com.quote:
haal dan ook zo'n switch-box erbij:quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Viel wel mee. Al met al 150 euro duurder uit dan bij www.plasmavisie.com.
Maar nu heb ik hem dinsdag en als er iets mis is kan ik zo die winkel inlopen en de verkoper voor zijn bek slaan.
Trouwens ook deze erbij gehaald.
http://www.logitech.com/index.cfm/products/detailsharmony/NL/NL,CRID=2084,CONTENTID=11700&ad=emea_harmony_chart_555
RGBquote:Op zondag 19 november 2006 08:01 schreef Strolie75 het volgende:
Neej, tot M$ met een HDMI kabel komt verwissel ik de Wii en de 360 wel. Voor de rest gaat er niks op.
Trouwens, een DVD aansluiten, RGB of S-Video?
Prachtig Strol,... ik wil zelf deze voor mijn verjaardag halen/vragenquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Viel wel mee. Al met al 150 euro duurder uit dan bij www.plasmavisie.com.
Maar nu heb ik hem dinsdag en als er iets mis is kan ik zo die winkel inlopen en de verkoper voor zijn bek slaan.
Trouwens ook deze erbij gehaald.
http://www.logitech.com/index.cfm/products/detailsharmony/NL/NL,CRID=2084,CONTENTID=11700&ad=emea_harmony_chart_555
Daar zat ik ook aan te denken, maar die 555 is een stuk goedkoper en kwam in tests beter uit de verf dan de 895.quote:Op zondag 19 november 2006 09:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Prachtig Strol,... ik wil zelf deze voor mijn verjaardag halen/vragen
http://www.logitech.com/index.cfm/products/detailsharmony/NL/NL,CRID=2084,CONTENTID=10930&ad=emea_harmony_chart_895
Gijs ik had daar nog niet eens op geletquote:Op zondag 19 november 2006 10:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken, maar die 555 is een stuk goedkoper en kwam in tests beter uit de verf dan de 895.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |