Probleem is ook al op RaymanZone bekendquote:Op zondag 19 november 2006 12:29 schreef depax het volgende:
persoon 2: rayman start niet eens op.
nu kan dit een ubi probleem zijn maar ziet er niet goed uit zo.
Stel je voor al die kinderen die een wii voor xmas krijgen met die games en ze al problemen geven.
Je moet kiezen tussen Rayman en ..... ?quote:Op zondag 19 november 2006 12:44 schreef McGilles het volgende:
Pff, kan echt niet kiezen welke 2e game ik ga halen op 8 december, ik neig toch veel naar Rayman omdat ik minigame leuk vind!
Dat had ik hem geadviseerd om te doenquote:Op zondag 19 november 2006 12:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Probleem is ook al op RaymanZone bekend![]()
Ókéquote:Op zondag 19 november 2006 12:55 schreef depax het volgende:
[..]
Dat had ik hem geadviseerd om te doen
Ja, maar ik wil het risico niet lopen dat ik de game vind zuigenquote:Op zondag 19 november 2006 13:26 schreef Tware het volgende:
Red steel krijgt wel erg verschillende cijfers. Bij de een een 9 (UK Ninty mag), bij de ander een 5(gamespot). Nu weer een 9 bij Computerandvideogames.Volgens mij moet je die gewoon spelen om te oordelen, de reviews zijn zoo uiteenlopend dat daarvanuitgaan geen zin heeft.
Vond de videoreview erg netjes.... spoilers zijn juist vermeden. Hij zegt dat duidelijk hoor.quote:Op zondag 19 november 2006 12:17 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
De IGN Video review bevat spoilers. Wat leuk dat je mensen alvast waarschuwt.
Boris van Gamekings was ook wel weer positiefquote:Op zondag 19 november 2006 13:42 schreef X-Naut het volgende:
Hmm... wel heel veel verschillende cijfers voor Redsteel. Eerst maar eens spelen voor ik wat doe...
Als hij vertelt over eindbazen, en je dan een eindbaas zietquote:Op zondag 19 november 2006 14:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vond de videoreview erg netjes.... spoilers zijn juist vermeden. Hij zegt dat duidelijk hoor.
Overigens verder nog een 7.8 van Gametrailers, een 5 van 1up en een 5 van EDGEquote:Op zondag 19 november 2006 13:26 schreef Tware het volgende:
Red steel krijgt wel erg verschillende cijfers. Bij de een een 9 (UK Ninty mag), bij de ander een 5(gamespot). Nu weer een 9 bij Computerandvideogames.Volgens mij moet je die gewoon spelen om te oordelen, de reviews zijn zoo uiteenlopend dat daarvanuitgaan geen zin heeft.
Daar noem je ook iemandquote:Op zondag 19 november 2006 14:27 schreef stefmans het volgende:
[..]
Boris van Gamekings was ook wel weer positief![]()
Ik zie ze nietquote:Op zondag 19 november 2006 12:17 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
De IGN Video review bevat spoilers. Wat leuk dat je mensen alvast waarschuwt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 november 2006 14:45 schreef Xrenity het volgende:
Er zitten echt wel spoilers in die Zelda review.
Namelijk (niet lezen dus als je geen spoilers wilt):bestaan er videos van zelda zonder spoilers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alles wat je ziet van zelda is een spoiler want t is nieuw. :wOut! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
NO SHIT SHERLOCK.quote:Op zondag 19 november 2006 14:47 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
bestaan er videos van zelda zonder spoilers?
alles wat je ziet van zelda is een spoiler want t is nieuw. :w
En toch doen he!quote:Op zondag 19 november 2006 14:49 schreef Xrenity het volgende:
[..]
NO SHIT SHERLOCK.
Daarom kijk ik ook geen filmpjes meer.
Maar als je dan toch een filmpje kijkt, moet je iig niet de IGN review checken.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah shit, je bent eerder Ruzbeh
Maar goed, vrouwen > wii dus. Altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |