Wedden dat je dat niet doet!quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:20 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb een besluit gemaakt.
Ik ga wachten met het kopen van een Wii tot ergens in Januari. Dan hoef ik tenminste ook niet zo moeilijk te doen om een Wii te vinden enzo.
bla bla bla blaquote:Op zaterdag 18 november 2006 16:31 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Vrouwen weten inderdaad nooit wat ze willen.
Goedkope Hollander!quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
IK koop de Wii pas als 'ie nog maar 100 euro kost.
ik sta achter je! KWIL OOK DAT HOERENDING NU HEBBENquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:24 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb er gewoon geen ZIN IN.
IK WIL DAT HOERENDING NU HEBBEN GVD![]()
![]()
![]()
ASGIHJ0Y8TUQ3H08G23Y6T0HQW0EDUBV9
ben jij dat?quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
IK koop de Wii pas als 'ie nog maar 100 euro kost.
Mijn vriendin weet wel dat Wii sports erbij zit, maar dat is natuurlijk niet genoeg als enige game!quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:57 schreef Kersje86 het volgende:
hahahahahha dat zeiden die gasten bij psxshop ook.... ik had alleen console gereserveerd... kwamen ze met een mailtje... Hallo , welke spel wilt u erbij bestellen, want alleen aan de wii heb je ook nix
ik replyde dus met: wii sports zit er toch bij? toen geen reactie meer
Betaalt je vriendin de Wii of zo?quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:54 schreef McGilles het volgende:
Nu begint het toch wel heel snel dichtbij te komen!
Mijn vriendin vertelde net dat ik ook wel een spel extra mocht uitkiezen wanneer de Wii uitkomt, "anders heb ik er ook niet veel aan"
Toch leuk, de Wii + TP als cadeau![]()
![]()
Hij zit zelf in de WW nu. Ik ga ook z.s.m. in de WW om zoveel mogelijk te spelen. Jij laat je vriendin toch ook voor je werken, of niet dan? Ben je nou gamer of niet?quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:04 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Betaalt je vriendin de Wii of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |