echt wel!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:34 schreef Troel het volgende:
Die ene zus bij Morgans was gewoon triest. Niet opkomen dagen, tig uur te laat alsnog komen en dan boos weggaan. Ik had het wel geweten als ik Gordon was
Dan moet je hem niet bellen om je zaak te komen reddenquote:Op donderdag 5 juli 2007 07:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou ook op mijn achterpoten gaan staan als hij zo tegen mij zou praten.
Dat is ook weer waarquote:Op donderdag 5 juli 2007 07:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan moet je hem niet bellen om je zaak te komen reddenVind ik dan he
Nou, ik gok dat ik ook zo zou reageren als ik zie dat iemand abrikozen in de aardappelpuree stoptquote:Op donderdag 5 juli 2007 07:34 schreef Viking84 het volgende:
Nou, ik vind Gordon niet altijd even tactisch hoor. Hij heeft geen plezierige communicatieve stijl.
Ipv "Hoe haal je het in godsnaam in je kop om abrikozen in je aardappelpuree te stoppen?!" kun je ook zeggen: "Ik vind die abrikozen in de aardappelpuree niet zo'n goed idee, want .... ". Dat komt toch een stuk aardiger over. Ik zou ook op mijn achterpoten gaan staan als hij zo tegen mij zou praten.
Yep, maar of het programma dan nog zo leuk is?quote:Op donderdag 5 juli 2007 07:38 schreef Viking84 het volgende:
Natuurlijk: je moet die lui aanpakken om het gewenste resultaat te bereiken, maar dat kun je ook op een normale manier doen.
Vandaag ook tot nu toe.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:44 schreef Slasher het volgende:
Het was een leuke aflevering!
Ja, 1 van de allereerste van 4 of 5 jaar geleden.quote:
Het restaurant heeft het schijnbaar wel geredquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, 1 van de allereerste van 4 of 5 jaar geleden.
Zijn ze niet gewoon door alle afleveringen heen? Het is mij ontgaan dat ze weer begonnen waren om nieuwe afleveringen uit te zenden, dus ik heb de laatste paar gemist. Op het programma stonden nog: (1) Morgans, (2) La Riviera Revisited, en (3) Momma Cherris Revisited (meen ik me te herinneren). Dat zijn de laatste afleveringen van het vierde seizoen. Zijn die allemaal uitgezonden?quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, 1 van de allereerste van 4 of 5 jaar geleden.
Ik vond het zo leuk dat hij die twee mee heeft genomen naar zijn eigen restaurant!quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:53 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Het restaurant heeft het schijnbaar wel gered
http://www.theglasshouserestaurant.co.uk/
En terecht, die gore koppige tiefus Italiaan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:49 schreef DarkShine het volgende:
http://www.thewalnuttreeinn.com/
Restaurant van vandaag is dus alsnog gesloten...
Verbaast me niks, 100 euro voor een hoofdgerecht, een sterrentoko (die zijn ster ook echt verdient, zeg maar) durft het niet eens te vragen tenzij het kaviaar is, maar dan had je Gordon ook niet gehoord. Wat een domme eigenwijze drol. 'Dan blijven die mensen maar weg, ha!' en zo geschieddequote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:49 schreef DarkShine het volgende:
http://www.thewalnuttreeinn.com/
Restaurant van vandaag is dus alsnog gesloten...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |