Idd, het lijkt mij dat, des te slechter het met je gaat, je des te harder vast probeert te houden aan de tijd dat het nog wel goed ging. In zijn geval de tijd waarin hij een Michelinster waardig was. Ook al zit je tot aan je nek in de shit, voor hem was dat zijn glorietijd en misschien van binnen het enige wat hem zich goed deed voelen. Dan is het verdraaid lastig om dat achter je kunnen laten, ook al is dat wel het beste voor je (en iedereen om je heen).quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:07 schreef computergirl het volgende:
Best wel een heftige aflevering gisteren.
Lijkt me enorm pijnlijk dat je ooit een Michelin ster hebt gehad en dat het dan zo slecht met je gaat
Daar heb je gelijk in. Misschien beseft hij dat hij zich te blind op die ster heeft gestaard en interesseert hem dat nu niet meer.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:45 schreef Z het volgende:
Nou met Maggie's zoals dat nu opgezet is verdien je geen ster lijkt mij. Maar het is maar de vraag of hij dat überhaupt nog wil.
Die man was volgens mij zwaar depressief. Maar ik reageer soms ook zo als iemand mij zit te etteren. Steeds meer in mijn schulp wegkruipenquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:12 schreef locutus51 het volgende:
pff wat een dooie... kwam geen enkel reactie....
Beetje jammer van die site.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:59 schreef mrSPLIFFY het volgende:
keertje eten daar!
http://www.maggieskingslynn.com/
typische tijd van het jaar ook voor een autumn saladquote:
Dat is heel normaal hoor, heb het hier in Nederland ookal meerdere malen gehad, was meestal dan wel een starter, maar het gebeurt dus vaker.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Werd die vissoep nou echt in een espressokopje geserveerd?
Maar bij zulke prijzen verwacht ik toch wel een vol bord hoorquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:11 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Dat is heel normaal hoor, heb het hier in Nederland ookal meerdere malen gehad, was meestal dan wel een starter, maar het gebeurt dus vaker.
Ja dat ik ook, maar daar zijn wij dan ook Nederlands voor...quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar bij zulke prijzen verwacht ik toch wel een vol bord hoor
Nee, het waren alleen maar even opvulprogramma's tussen de series van Den Blijker in.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:51 schreef FoXje het volgende:
Hee vanavond komt hij nietKomt die stomme Herman weer
Gelukkig zijn er alternatieve manieren. Dat moet dan maar.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:40 schreef Claudia_x het volgende:
Voor zover ik weet, heeft het vierde seizoen nog drie afleveringen: Morgans, Abstract (La Riviera Revisited) en Momma Cherris Soul Food Shack (Revisited). De laatste twee gaan over restaurants van het tweede seizoen, dus er zou nog één echt nieuwe aflevering op het programma staan.
Jammer, hoor.
ik zou het niet weten of het hh zijn, maar ik heb gisteren weer met open mond gekeken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:30 schreef Viking84 het volgende:
Nu wordt het wel weer uitgezonden. Of zijn dat hh?
Het is opvulmateriaal voor RTL.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:24 schreef Gunner het volgende:
Je kan er geen touw meer aan vastknopen wanneer RTL gaat uitzenden of niet. Zo doen ze 2 afleveringen, stoppen weer, en opeens beginnen ze weer![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |