abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48701390
quote:
Op woensdag 25 april 2007 09:39 schreef Gunner het volgende:
Vanavond maar ff de herhaling checken !
Yep, wij ook.
Soms is er écht te veel op de tv
pi_48701472
Het was een leuke aflevering!
pi_48713589
quote:
Op woensdag 25 april 2007 09:39 schreef Gunner het volgende:
Vanavond maar ff de herhaling checken !
  donderdag 26 april 2007 @ 00:00:37 #79
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_48725100
Bekeken. Wat een ongelooflijk eigenwijze man die Brian.
Maar wel bewondering voort z'n inzet en werklust.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 26 april 2007 @ 07:55:38 #80
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_48727933
Leuke aflevering. Die vent heeft ook hele Real Gravy merchandise

http://www.realgravy.co.uk/

doet iig wel z'n best om van z'n schuld af te komen. Chapeau!
Where law ends, tyrrany begins.
  donderdag 26 april 2007 @ 08:17:12 #81
19840 Libris
Live from Singapore
pi_48728131
Ik heb hier AFC (Asian Food Channel) en daar worrdt het op donderdag uitgezonden. Hij is echt een geweldige manager. Gisteren was er een episode over een hotel/restaurant in een badplaats, 160 gerechten op de kaart met 1 chef. Er liepen minimaal 4 managers rond, die geen van allen wisten wie nou echt de baas was.
Genieten van dit soort tv.

-edit- Ik zie net dat dit de derde serie is.
  donderdag 26 april 2007 @ 08:49:14 #82
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_48728537
Die Brian was echt koppig Maar Gordon weet er altijd weer wat van te maken. Top programma
opgezegd@fok.nl
  donderdag 26 april 2007 @ 08:50:40 #83
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_48728560
ik heb alleen het einde gezien...dat ie die garnalencoctail in zijn wijnglas flikkert
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_48738628
quote:
Op donderdag 26 april 2007 07:55 schreef Gunner het volgende:
Leuke aflevering. Die vent heeft ook hele Real Gravy merchandise

http://www.realgravy.co.uk/

doet iig wel z'n best om van z'n schuld af te komen. Chapeau!
OMG

Toch iets wat je altijd al had willen hebben

Die Brian zit zo vastgeroest, dat haal je er niet in een week uit. Bovendien leek hij me niet helemaal 100% geestelijk oké meer na die infarcten.
  vrijdag 27 april 2007 @ 07:25:08 #85
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_48764795
Nee, hij was idd niet helemaal ok
opgezegd@fok.nl
pi_48799969
Ach kom, Brian is gewoon iemand die moeite heeft om afstand te nemen van hetgeen hij altijd voor geleefd heeft. Dat lijkt me volkomen logisch.

Ik vond het een mooie en ontroerende aflevering.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_48799991
Ik heb trouwens even het menu bekeken op de site van Fenwick Arms:

Prawn cocktail (Gordon Ramsay style in a glass ) 5.75
pi_48805007
leuk!!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 21:35:42 #89
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_48904239
Gaan we weer.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_48913928
Ik vond het reuze interessant. Wordt dit nog herhaald?
  woensdag 2 mei 2007 @ 07:24:09 #91
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_48915580
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 01:43 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ik vond het reuze interessant. Wordt dit nog herhaald?
Ja vandaag. 20.30 op RTL7
Where law ends, tyrrany begins.
pi_48915632
Ik vind het een leuk programma, ik begin wel een beetje het idee te krijgen dat de koppige koks getekend hebben om tot de één na laatste dag koppig te zijn om daarna te switchen van mening. Het komt wel elke keer zo heel precies uit namelijk. Ik heb er overigens wel eens één gezien die koppig bleef doen maar dat is dan ook de enige (die ik gezien heb).
Aldus.
pi_48915649
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 07:33 schreef Z het volgende:
Ik vind het een leuk programma, ik begin wel een beetje het idee te krijgen dat de koppige koks getekend hebben om tot de één na laatste dag koppig te zijn om daarna te switchen van mening. Het komt wel elke keer zo heel precies uit namelijk. Ik heb er overigens wel eens één gezien die koppig bleef doen maar dat is dan ook de enige (die ik gezien heb).
vraag me dit ook wel eens af... vooral in combinatie met de vraag wie er nu om hulp gevraagd heeft. Zou het in de uitzending van gisteren zo zijn dat de echtegenote contact gelegd heeft met het programma en daarna de mededeling gedaan heeft "Gordon komt ons redden" .. zou wel gedeeltelijke het gedrag van die kerel uitleggen... Vraag je af hoe dit zit
pi_48915676
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 07:36 schreef winterapfel het volgende:

[..]

vraag me dit ook wel eens af... vooral in combinatie met de vraag wie er nu om hulp gevraagd heeft. Zou het in de uitzending van gisteren zo zijn dat de echtegenote contact gelegd heeft met het programma en daarna de mededeling gedaan heeft "Gordon komt ons redden" .. zou wel gedeeltelijke het gedrag van die kerel uitleggen... Vraag je af hoe dit zit
Dat lijkt me een kwestie van monteren. Er zit een duidelijke formule / opzet in het programma. De de chef al vanaf dag één z'n oude vertrouwde patroon over boord zet en volledig meegaat in het doen en denken van Ramsay dan zou de lol er snel af zijn denk ik.

[ Bericht 1% gewijzigd door SterkStaaltje op 02-05-2007 07:50:27 ]
pi_48915721
Die koppigheid is wel lastig te spelen inderdaad. Laten we het op kwaliteits snijwerk houden.
Aldus.
pi_48916241
Wat denk ik ook meespeelt is dat het in theorie een aardig idee is, Gordon Ramsay die je etablissement reorganiseert, maar dat het in de praktijk tegenvalt en pijnlijk is. Het is kwetsend om te horen dat je bijna álles fout doet (want dat had je toch niet verwacht) en het is moeilijk om te breken met oude gewoontes en die te vervangen door nieuwe. Dat zag je bijvoorbeeld aan de eigenaar van Fenwick Arms die verzameldrift had. You can't change what you don't acknowledge - dat laatste is niet makkelijk.

Dan is er nog zoiets als trots. Hoe zorg je ervoor dat je restaurant niet een franchise-onderneming wordt van de Gordon Ramsay Group, dat je restaurant van jou blijft? Ook daar worstelde de eigenaar van Fenwick Arms mee. En dan zie je dus dat hij de staf eens stevig toespreekt om duidelijk te maken dat niet Ramsay maar hij de baas is. Dan keren oude borden terug en worden garnalencocktails weer op de ouderwetse manier geserveerd. Wat doe je als het make-overteam van een interieurprogramma weg is? - Je oude spulletjes terugzetten.

En als het niet de eigenaar is die problemen heeft met de veranderingen, dan is het iemand anders wel. Vaak wil de eigenaar heel graag, maar is het de chef-kok die tegenstribbelt. Dat is niet zo verwonderlijk, want zijn baan en zijn eer staan op het spel. Ramsay heeft er geen enkel probleem mee om een chef-kok tot hulpje te degraderen en een veelbelovende enthousiasteling een fikse promotie te geven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Claudia_x op 02-05-2007 09:42:36 ]
pi_48917411
Ik zie het programma ook een beetje als metafoor voor het leven, af en toe een wake-up call is iets noodzakelijks voor een 'gelukkig' (ik kan even niet een ander bijvoegelijk naamwoord verzinnen) leven.
Aldus.
pi_48918018
Best wel een heftige aflevering gisteren.
Lijkt me enorm pijnlijk dat je ooit een Michelin ster hebt gehad en dat het dan zo slecht met je gaat
  woensdag 2 mei 2007 @ 10:12:47 #99
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_48918161
Geweldige aflevering weer, en goed te zien dat het allemaal weer goed komt..... Maar wat een ongelofelijke lamzak was die vent zeg.... pff wat een dooie... kwam geen enkel reactie....

Maar kan me het wel indenken dat ie er moeilijk mee had dat ie ooit een ster gehad heeft....
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_48921811
Wat ik alleen tenekrommend aan deze serie vind, is dat als hij na 4 weken terugkomt hij eigenlijk alleen nog even reclame voor die tent gaat zitten maken.
Hij gaat dan een hapje eten en alleen maar ontzettend positief zitten zijn, zelfs bij die vent die zijn garnalen cocktail weer op de oude manier serveert en volgens mij alle wijzigingen meteen heeft teruggedraaid.

Volgens mij had hij 2 jaar geleden vette ruzie met een restaurant eigenaresse omdat het allemaal te negatief was wat hij bracht, waarschijnlijk is dat compromis er uitgekomen, "We eindigen altijd positief".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')