Tja, ik weet het niet. Heb je niet allerlei rechten op huursubsidie et cetera?quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik verdien straks 1930 brutoboehoe hoe kan ik daar ooit van rond komen
Ik bedoel het behoorlijk sarcastisch het is netto meer dan 4 keer zoveel dan ik een paar maand geleden verdiende. Ik 'verdien' trouwens al een maand of 5 helemaal niks meer. Geen stufi geen lening. Maar ik eet dan wel bij mn moeder.quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Tja, ik weet het niet. Heb je niet allerlei rechten op huursubsidie et cetera?
samen 1000 dus 500 pp. of bedoel je allebei 1000 ?quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:47 schreef Isabeau het volgende:
Wij hebben samen meestal een inkomen van rond de 1000 euro netto en al hebben we geen kinderen (die kosten hopenlijk niet 1000 euro per maand), we kunnen wel rondkomen. En ja, dat is incl. huursubsidie en in januari mee op vakantie op kosten ouders![]()
Bloembollen op potgrond is zo 2001.quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:03 schreef Isabeau het volgende:
En bloembollen...maar ik heb geen potgrond.
1x studiefinanciering en ik verdien rond de 300-400 euro per maand.quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:48 schreef Bosbeetle het volgende:
samen 1000 dus 500 pp. of bedoel je allebei 1000 ?
Zijn daar de vaste lasten dan al vanaf? Wat moet je aan huur betalen?quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:47 schreef Isabeau het volgende:
Wij hebben samen meestal een inkomen van rond de 1000 euro netto en al hebben we geen kinderen (die kosten hopenlijk niet 1000 euro per maand), we kunnen wel rondkomen. En ja, dat is incl. huursubsidie (zo'n 100 euro) en in januari mee op vakantie op kosten ouders![]()
kijk daar heb je het het kan wel als je het niet hebt moet je gewoon oppassen en tegenwoordig is de tendens er echt van boehoe we hebben het zo slecht en in de kamer hangt een breedbeeld flatscreenquote:Op zaterdag 18 november 2006 14:48 schreef LXIV het volgende:
Nou ja, zolang je geen gezin te voeden hebt, en geen vriendin te kleden heb je eigenlijk ook niet zoveel nodig.
Ik had vroeger ook nooit zoveel geld, maar heb het eigenlijk ook nooit gemist.
ah ok ja ik wist niet dat er 1 keer stufi bij zatquote:Op zaterdag 18 november 2006 14:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
1x studiefinanciering en ik verdien rond de 300-400 euro per maand.
Nee, dat is ons totale inkomen en daar moet alles nog van betaald worden. We hebben gewoon een ééngezinswoning met 3 slaapkamers.quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:49 schreef LXIV het volgende:
Zijn daar de vaste lasten dan al vanaf? Wat moet je aan huur betalen?
Mijn vriend heeft stufi en ik niet meer, ik heb alleen een bijbaantje.quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:50 schreef Bosbeetle het volgende:
ah ok ja ik wist niet dat er 1 keer stufi bij zat
Tja ik kan ook niet alles kopen wat ik wil, maarja anders blijft er ook niks te willen overquote:Op zaterdag 18 november 2006 14:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft stufi en ik niet meer, ik heb alleen een bijbaantje.
We kunnen uiteraard geen auto betalen en niet op vakantie, maar of ik dat nou zo heel erg mis...
Ik ben eerder klaar en dan zit dat inkomen wel goed.quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:54 schreef LXIV het volgende:
Dus jullie wachten rustig af totdat je vriend klaar is met zijn studie en gaat werken?
quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja ik heb nog wel een OV en ik ga naar een trein toe
quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben eerder klaar en dan zit dat inkomen wel goed.
Ik denk ook dat dat precies de reden is waarom ik een laag inkomen nu niet erg vind: het komt wel in orde. Alleen moet het wel frustrerend zijn om de rest van je leven op een laag inkomen te blijven zitten zonder dat er verbeteringen in de toekomst te verwachten zijn. Dus misschien heb ik, ook al hebben we een laag inkomen, wel makkelijk praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |