abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43739082
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 08:07 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens, ik vind Israel het mooiste land wat we ooit van iemand gejat hebben.
prachtig land, aardige mensen, achterlijk regime.
Gejat? Voor zover mij bekend was Israel van de Israelieten gejat door de Romeinen. Die hebben het vervolgens Palestina genoemd, om iedere herinnering aan het feit dat het land ooit van de Israelieten was, uit te wissen. En met succes.

Verder meen ik gelezen te hebben dat grote stukken land in dat gebied zijn afgekocht van de Arabieren, en dus helemaal niet gestolen zijn. Die vonden dat allemaal prima, tot ze erachter kwamen dat dat land aan Joden gegegeven zou worden.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  dinsdag 21 november 2006 @ 08:59:44 #152
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_43739241
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 08:51 schreef Seneca het volgende:

[..]

Gejat? Voor zover mij bekend was Israel van de Israelieten gejat door de Romeinen. Die hebben het vervolgens Palestina genoemd, om iedere herinnering aan het feit dat het land ooit van de Israelieten was, uit te wissen. En met succes.

Verder meen ik gelezen te hebben dat grote stukken land in dat gebied zijn afgekocht van de Arabieren, en dus helemaal niet gestolen zijn. Die vonden dat allemaal prima, tot ze erachter kwamen dat dat land aan Joden gegegeven zou worden.
De zionistenbeweging(kruisvaarders-Europa) heb ik het over.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_43739327
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 08:59 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

De zionistenbeweging(kruisvaarders-Europa) heb ik het over.
Oh, alsjeblieft je bedoelt toen Jerusalem eerst werd ingenomen door de Moslims, en vervolgens weer werd teruggeroofd door de Christenen. Ja, iets met een pot en een ketel he. Zowel het Christendom als de Islam hebben wat dat betreft evenveel boter op hun hoofd. Beide religies hebben een verleden van geweld.

En volgens mij weet je niet eens wat die 'zionistenbeweging' van jou concreet inhoudt. Er is nooit bewezen dat een dergelijke beweging bestaat, en iedere bewering van het tegendeel die ik tot nu toe heb gezien is alleen maar gebaseerd op onderbuikgevoelens en een blinde haat jegens Joden, niet op rationele argumenten.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_43739703
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 05:03 schreef StefanP het volgende:

[..]

"Oorspronkelijk Mexicaans" - echt niet. Texas hoorde sinds de 16e eeuw bij Spanje, en pas in 1821 besloot Mexico dat het wel leuk zou zijn om het gebied dat Texas was bij zich te voegen. Al in 1835 pikten alle Europeaanse kolonisten het niet meer, en begon de onafhankelijkheidsoorlog. Opzouten met die bonenvreters dus Hang de stars en stripes maar flink hoog TX!
Beste redneck in spe, ik ga niet strooien met termen als 'laaggeschoolde', want dat is nogal triest. Maar ik raad je aan om toch nog eens een keer je feiten te checken. Ik heb het namelijk niet enkel over Texas. Door het verdrag van Guadalupe Hidalgo werd Mexico gedwongen 1,36 miljoen vierkante kilometer grondgebied af te staan aan de VS, voor een - ook destijds - lullige 15 miljoen dollar. Bij die annexatie van grondgebied zaten grote stukken van wat nu Arizona, Colorado, Nieuw-Mexico en Wyoming is. Bovendien werden ook Nevada, Californie en Utah in z'n geheel geannexeerd.

En het feit dat al deze gebieden tot ongeveer 1820 onder Spaans beheer stonden zegt natuurlijk niets over de bevolking, dus dat argument van jou is echt onzin. Er woonden onder Spaans beheer natuurlijk wel gewoon latino's met hun eigen cultuur en geschiedenis, mensen die daar al vele eeuwen woonden. Die woonden toen ineens allemaal in de VS en ja, daar heeft de VS nu nog steeds last van, maar dat is dan wel mooi hun eigen schuld. Al die gringo's nu maar klagen over al die latino's in hun land, maar nogmaals, die waren er al veel eerder.

Arriba la raza!!!
pi_43740042
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 09:29 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Beste redneck in spe, ik ga niet strooien met termen als 'laaggeschoolde', want dat is nogal triest.
StefanP heeft dat soort termen af en toe nodig om zijn gelijk te halen, dat begrijp je toch wel? Daarnaast zijn het natuurlijk een hoop frustraties die hij kwijt moet.
pi_43759096
Als je het verschil niet kent tussen de wijze waarop Australie en Amerika bevolkt werden, dan is die term volledig terecht.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_43759423
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 19:50 schreef StefanP het volgende:
Als je het verschil niet kent tussen de wijze waarop Australie en Amerika bevolkt werden, dan is die term volledig terecht.
Inderdaad, vroeger ging het gespuis naar Australië, dat is kennelijk nu de VS.
  dinsdag 21 november 2006 @ 20:12:59 #158
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_43760165
En bedankt SteefP, nu helpt gelly met één post m'n hele zorgvuldig opgebouwde fokreputatie om zeep.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_43761030
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 20:12 schreef popolon het volgende:
En bedankt SteefP, nu helpt gelly met één post m'n hele zorgvuldig opgebouwde fokreputatie om zeep.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')