Er zal vast wel een moslim bij microsoft werken!quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:14 schreef JohnDope het volgende:
Vroeger werden er aan de lopende band boetes uitgedeeld aan jongeren die met een bomberjack rondliepen met een NederlandseVlag er op, toen hoorde ik niemand!
Nu is het niks anders dan huilen, huilen en nog eens huilen...... Als je echt consequent bent dan zet je minimaal die Amerikaans/Joodse Windows PC van jullie uit. Maarja dan is het ook weer huilen, het is ook nooit goed![]()
Oi, huilie, ik fok! met een communistisch OS. Linux. Op een communistische PC (made in china).quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:14 schreef JohnDope het volgende:
Nu is het niks anders dan huilen, huilen en nog eens huilen...... Als je echt consequent bent dan zet je minimaal die Amerikaans/Joodse Windows PC van jullie uit. Maarja dan is het ook weer huilen, het is ook nooit goed![]()
Linux is een door hippies bijelkaar geraapt zooitje.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:17 schreef gronk het volgende:
[..]
Oi, huilie, ik fok! met een communistisch OS. Linux. Op een communistische PC (made in china).![]()
So what. Als 't maar werkt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:19 schreef JohnDope het volgende:
Linux is een door hippies bijelkaar geraapt zooitje.
Ik zeg het niet vaak, maar ik ben het een keer met je eensquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:19 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Linux is een door hippies bijelkaar geraapt zooitje.
BSD is designed, Linux is grown![]()
Grijnzquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik zeg het niet vaak, maar ik ben het een keer met je eens.
* JMG wijst naar sig.
Mensen die into BSD zijn zijn elitaire mietjes die zich met linux niet meer konden onderscheiden van andere noobs, en plan 9 niet aandurvenquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik zeg het niet vaak, maar ik ben het een keer met je eens.
* JMG wijst naar sig.
Kilometerheffing? 400.000 dollar subsidie voor een Islam house?quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:53 schreef Q. het volgende:
Ze weten me daar steeds te verbazen met nog idiotere regels, what's next?
Als ik de elitaire snob wilde uithangen had ik die overgebleven VAX wel mee naar huis genomen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:23 schreef gronk het volgende:
[..]
Mensen die into BSD zijn zijn elitaire mietjes die zich met linux niet meer konden onderscheiden van andere noobs, en plan 9 niet aandurven
Ik kan het allemaal onderbouwen waarom BSD veel veiliger, gestructureerder en beter is dan Linux! Komt u maarquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:23 schreef gronk het volgende:
[..]
Mensen die into BSD zijn zijn elitaire mietjes die zich met linux niet meer konden onderscheiden van andere noobs, en plan 9 niet aandurven
Patsen met obsolete hardware is zo 1995.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Als ik de elitaire snob wilde uithangen had ik die overgebleven VAX wel mee naar huis genomen.
Doe maar. Heb ik op de WC ook wat te lezenquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:25 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik kan het allemaal onderbouwen waarom BSD veel veiliger, gestructureerder en beter is dan Linux! Komt u maar![]()
Ik kan er een heel lang verhaal van maken. Het komt er kort gezegd heel bruut op neer.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:30 schreef gronk het volgende:
[..]
Doe maar. Heb ik op de WC ook wat te lezen
Van mij wel hoor - met de Amerikaanse vlag er naast inderdaad. Staat ook in het berichtquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:13 schreef Repeat het volgende:
[..]
Wat een onzin, als je door de VS rijdt zie je ook vaak (nouja, wat is vaak) Nederlandse vlaggen uithangen, al dan niet naast de Amerikaanse. Moet toch kunnen als geemigreerde Nederlander!
quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:35 schreef JohnDope het volgende:
Wanneer je een server opzet moet je er altijd van uit gaan dat een crimineel op 1 of andere sinistere manier rootrechten weet te regelen.
*knocks on wood* in de 10 jaar tijd dat ik met PC's loop te klooien heb ik nog nooit een gehackte PC meegemaakt. Wel dat ik dingen wilde wijzigen in de configuratie.quote:En wil je onder root wel die dingen kunnen veranderen, dan zul je moeten rebooten in singleusermode.
Of er is wel een crimineel binnen geweest alleen je hebt het niet door gehadquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:40 schreef gronk het volgende:
[..]
[..]
*knocks on wood* in de 10 jaar tijd dat ik met PC's loop te klooien heb ik nog nooit een gehackte PC meegemaakt. Wel dat ik dingen wilde wijzigen in de configuratie.
Het lijkt mij dat je meer hebt aan een systeem wat je in een uurtje weer up-'n-running hebt, mocht je gehackt zijn. Backups enzo
Ja, en misschien zijn de pilletjes die je psychiater je voorschrijft wel onderdeel van een groot complot om je te manipuleren.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:11 schreef JohnDope het volgende:
Of er is wel een crimineel binnen geweest alleen je hebt het niet door gehad![]()
Ik denk dat vele PC's wel een lading virusjes met zich meedragen, en misschien onbewust ook eens slachtoffer zijn geweest van phishing ja.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:30 schreef gronk het volgende:
[..]
Ja, en misschien zijn de pilletjes die je psychiater je voorschrijft wel onderdeel van een groot complot om je te manipuleren.
Dat zijn jouw woorden, van pilletjes heb ik niet zo heel veel verstand.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:30 schreef gronk het volgende:
[..]
Ja, en misschien zijn de pilletjes die je psychiater je voorschrijft wel onderdeel van een groot complot om je te manipuleren.
Neuh, ain't gonna happen. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat dit een repressieve wet is. Maarja.. Pahrump..quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:52 schreef gelly het volgende:
Toch wel vreemd voor en land dat zo dweept met "the land of the free" lijkt me. Is verregaand nationalisme in de VS zorgwekkend in samengang met anti-terreur wetgeving die elke burger kan treffen en als resultaat kan hebben dat je zonder proces ongelimiteerd opgesloten kan worden ?
Lijkt me duidelijk, integratie afdwingen.quote:Wat is het nut van dergelijke wetgeving ?
Waarom?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:38 schreef gelly het volgende:
Zullen we het een beetje ontopic houden ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |