wazi = bReEzEr. Get A LiFe! (al jaren niet meer dat woord gehoord)quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:39 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, uh, die wazi's gebruiken het om te provoceren. Daar kan ik niks aan doen. Neem het die malloten liever kwalijk dat ze de driekleur besmeuren met een onfris gedachtengoed.
Ja of we geven ze een boete als ze hun eigen vlag gebruikenquote:Op zaterdag 18 november 2006 16:39 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, uh, die wazi's gebruiken het om te provoceren. Daar kan ik niks aan doen. Neem het die malloten liever kwalijk dat ze de driekleur besmeuren met een onfris gedachtengoed.
mwaw, het kan altijd erger zie mijn vorige bericht.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:59 schreef Martijn_77 het volgende:
De USA schiet nu wel erg door vind ik
Omdat ze eerst onafhankelijk waren?quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:12 schreef StefanP het volgende:
Bovendien is het altijd al zo geweest dat geen enkele vlag hoger mag hangen dan de Amerikaanse. De vlag van de staat zelf bijvoorbeeld dient altijd lager te hangen dan de vlag van de VS zelf (met een uitzondering voor TX, maar TX schopt dan ook zwaar kont).
Wat een onzin, als je door de VS rijdt zie je ook vaak (nouja, wat is vaak) Nederlandse vlaggen uithangen, al dan niet naast de Amerikaanse. Moet toch kunnen als geemigreerde Nederlander!quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:12 schreef StefanP het volgende:
Goede zaak, dat moet op federaal niveau ingevoerd worden. En dan mogen ze meteen even vastleggen dat Engels de officiele taal van de VS is.
Opzouten met je eigen vlag - je woont in de VS, dus je wappert maar de Amerikaanse vlag.
Bovendien is het altijd al zo geweest dat geen enkele vlag hoger mag hangen dan de Amerikaanse. De vlag van de staat zelf bijvoorbeeld dient altijd lager te hangen dan de vlag van de VS zelf (met een uitzondering voor TX, maar TX schopt dan ook zwaar kont).
Er zal vast wel een moslim bij microsoft werken!quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:14 schreef JohnDope het volgende:
Vroeger werden er aan de lopende band boetes uitgedeeld aan jongeren die met een bomberjack rondliepen met een NederlandseVlag er op, toen hoorde ik niemand!
Nu is het niks anders dan huilen, huilen en nog eens huilen...... Als je echt consequent bent dan zet je minimaal die Amerikaans/Joodse Windows PC van jullie uit. Maarja dan is het ook weer huilen, het is ook nooit goed![]()
Oi, huilie, ik fok! met een communistisch OS. Linux. Op een communistische PC (made in china).quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:14 schreef JohnDope het volgende:
Nu is het niks anders dan huilen, huilen en nog eens huilen...... Als je echt consequent bent dan zet je minimaal die Amerikaans/Joodse Windows PC van jullie uit. Maarja dan is het ook weer huilen, het is ook nooit goed![]()
Linux is een door hippies bijelkaar geraapt zooitje.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:17 schreef gronk het volgende:
[..]
Oi, huilie, ik fok! met een communistisch OS. Linux. Op een communistische PC (made in china).![]()
So what. Als 't maar werkt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:19 schreef JohnDope het volgende:
Linux is een door hippies bijelkaar geraapt zooitje.
Ik zeg het niet vaak, maar ik ben het een keer met je eensquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:19 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Linux is een door hippies bijelkaar geraapt zooitje.
BSD is designed, Linux is grown![]()
Grijnzquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik zeg het niet vaak, maar ik ben het een keer met je eens.
* JMG wijst naar sig.
Mensen die into BSD zijn zijn elitaire mietjes die zich met linux niet meer konden onderscheiden van andere noobs, en plan 9 niet aandurvenquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik zeg het niet vaak, maar ik ben het een keer met je eens.
* JMG wijst naar sig.
Kilometerheffing? 400.000 dollar subsidie voor een Islam house?quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:53 schreef Q. het volgende:
Ze weten me daar steeds te verbazen met nog idiotere regels, what's next?
Als ik de elitaire snob wilde uithangen had ik die overgebleven VAX wel mee naar huis genomen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:23 schreef gronk het volgende:
[..]
Mensen die into BSD zijn zijn elitaire mietjes die zich met linux niet meer konden onderscheiden van andere noobs, en plan 9 niet aandurven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |