Natuurlijk, maar zoiets is helaas niet uit het standpuntenoverzicht uit te lezen. Dit is slechts een indicatie.quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:43 schreef Heerlijkheid het volgende:
Maar vervolgens moet je ook meerekenen welk gewicht er aan de verschillende standpunten wordt gegeven en of deze selectie van standpunten wel dekt waar de partij voor staat.
Heee, dat is een leuke website! Bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:09 schreef Puzzelaar het volgende:
Ken je deze site al? www.ikformeer.nl ?
Dat CDA-VVD-CU me niet zo voor de hand lijkt te liggen, roep ik al een tijdje. Die laatste combinatie had ik dan weer niet verwacht, maar lijkt me wel watquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:41 schreef onemangang het volgende:
Als je dit ziet, dan lijkt een kabinet CDA-VVD-CU aanzienlijk onwaarschijnlijker te realiseren dan een kabinet CDA-PvdA of PvdA-SP-GL-CU
De CU moet, als ze mee willen regeren, de euthanasie-eis sowieso laten varen. Naast de SGP is er namelijk geen enkele partij die het euthansiebesluit wil terugdraaien.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat CDA-VVD-CU me niet zo voor de hand lijkt te liggen, roep ik al een tijdje. Die laatste combinatie had ik dan weer niet verwacht, maar lijkt me wel watZal trouwens wel stuklopen op euthanasie e.d.
Ik doel ook niet alleen op de euthanasie, maar op meerdere van die religieus getinte onderwerpen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:56 schreef onemangang het volgende:
[..]
De CU moet, als ze mee willen regeren, de euthanasie-eis sowieso laten varen. Naast de SGP is er namelijk geen enkele partij die het euthansiebesluit wil terugdraaien.
Ja, Sociaal-Economische, of te wel geld.... is bij rechts het enige wat belangrijk is.....quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:43 schreef Heerlijkheid het volgende:
Maar vervolgens moet je ook meerekenen welk gewicht er aan de verschillende standpunten wordt gegeven en of deze selectie van standpunten wel dekt waar de partij voor staat.
Hoe zou de formateur dat op de keukentafel van Beatrx anders doen?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:02 schreef R.J.P.HOOD het volgende:
[..]
Ja, Sociaal-Economische, of te wel geld.... is bij rechts het enige wat belangrijk is.....
Dus ik denk dat je puntensysteem weinig waarde heeft....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |