Dat dus. Tenzij de familie anders beslist.quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:01 schreef Messenga het volgende:
Voetballer van de eeuw voor Nederland. Ja dus.
Mee eens, het moet wel speciaal zijn en hij is natuurlijk Nederlands beste/bekendste voetballerquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:06 schreef Malibu-06 het volgende:
Grappig, daar had ik het gisterenavond nog over met m'n vader.
Ik vind van wel. Maar hij is dan ook de enige voetballer die zoiets kan krijgen.
Wat een onzin!quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:41 schreef Mr.Mills het volgende:
Cruijff heeft veel meer betekend voor Nederland dan menig minister-president ooit zal doen. Ja dus.
Hebben ze ook niet gedaan bij Rinus Michels....erg jammer.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:08 schreef Hathor het volgende:
Ja, hij heeft het Nederlandse voetbal groot gemaakt.
Ik denk trouwens dat ze in Amsterdam de Arena omdopen tot Johan Cruyff stadion of zoiets, als hij komt te overlijden. Lijkt me ook niet meer dan normaal.
Volgens mij is dat ook de planning en hebben ze het daarom geen Rinus Michels Stadion genoemd.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:13 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Hebben ze ook niet gedaan bij Rinus Michels....erg jammer.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:41 schreef Mr.Mills het volgende:
Cruijff heeft veel meer betekend voor Nederland dan menig minister-president ooit zal doen. Ja dus.
Dat vraag ik me ook af.quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:28 schreef Bos81 het volgende:
Voordat ik mijn mening geef.
Zijn er voorbeelden van mensen buiten het koningshuis/politiek die een staatsbegrafenis hebben gekregen?
Zoals?quote:Er zijn veel mensen geweest die belangrijker zijn geweest voor het land die óók geen staatsbegrafenis hebben gehad.
Is het jouw held dan?quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:37 schreef Dementor het volgende:
Held van de paupers.
Den Uylquote:Op zaterdag 18 november 2006 15:44 schreef Rossoneri het volgende:
Zoals?
Grappig. Ik WIST gewoon dat je het niet wistquote:Op zaterdag 18 november 2006 16:00 schreef Rossoneri het volgende:
Wie de neuk is Johan van Veen?
quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:04 schreef rieski het volgende:
Dat is logisch!
Ik dit is geen intelligente opmerkingquote:Op zaterdag 18 november 2006 16:00 schreef Rossoneri het volgende:
oh en den yul is de oprichter van de PVDA. Die moet eerder berecht worden tegen misdadigen heden jegens de Nederlandse bevolking.
Ga nou weg manquote:Op zaterdag 18 november 2006 16:04 schreef Rossoneri het volgende:
Die heeft dan ook natuurlijk goeie dingen voor NL gedaan. Maar JC dus duidelijk hetzelfde (zoniet meer)
Kwa inpact dan.
Iedereen zijn mening dan maar he!quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dit is geen intelligente opmerking
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |