Ja hoor, geen probleem.quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:48 schreef Isegrim het volgende:
Alicey, als ik kom, kan ik dan bij jou slapen? Ik wil liever niet alleen terug en mijnis de halve nacht aan het werk.
Met de metro en het nachtnet kom je dan nog wel in Amsterdam.quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:54 schreef Sala-adin het volgende:
Tot hoe laat duurt het?
want ik woon zelf in Amsterdam
In de voortuin van Liesje begint het leven.quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:58 schreef Chadi het volgende:
Rotterdam ligt wel erg centraal moet ik zeggen
Dan heeft Liesje wel een hele grote voortuinquote:Op zaterdag 18 november 2006 10:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
In de voortuin van Liesje begint het leven.
Bij wijze van dan. De locatie is vlak bij het huis van Liesje. Dat bedoelt Liesje maar even.quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:08 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dan heeft Liesje wel een hele grote voortuin![]()
gedragswetenschappen is breed. Waar wil je precies over hebben?quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:43 schreef ikbenstoer het volgende:
[..]
Mag ik met jou babbelen over gedragswetenschappen![]()
Over bezems en krengen en hun drijfveerquote:Op zaterdag 18 november 2006 10:45 schreef Emel het volgende:
[..]
gedragswetenschappen is breed. Waar wil je precies over hebben?
In de winter kunnen ze best handig zijnquote:Op zaterdag 18 november 2006 13:31 schreef kLowJow het volgende:
Ik zoek alleen vrouwen in de lente/zomer/herfst..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |