Waarom remmiedeflatine?quote:
Van hetzelfde, mongoloïde bosaap. Met je hoofd.quote:Op zaterdag 18 november 2006 04:23 schreef killswitch het volgende:
trusten stelletje gefrustreerde pisvlekken
Second thatquote:Op zaterdag 18 november 2006 13:23 schreef Mokster het volgende:
Híer!
moksy!quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:23 schreef Mokster het volgende:
Híer!
Ruime verdubbeling van de bevolking?quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:12 schreef cerror het volgende:
Gekkenhuis in de binnenstad van Meppel...
Sinterklaas intocht en iets van 40.000 mensen
Inara George and Bryony Atkinson?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:34 schreef cerror het volgende:
80's muziek vraagje.
Van wie was het nummer infinity?
Hoe durf je zoiets te vertellen? Ik ben inmiddels 12 jaar alcoholist en het verveelt me nog geen seconde.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:33 schreef Chowi het volgende:
Mwoah, begint te vervelen, onderhand. Verveelt het jou nou nooit?
Ik had het niet over het drinken ervan, hè. Maar het erover praten.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe durf je zoiets te vertellen? Ik ben inmiddels 12 jaar alcoholist en het verveelt me nog geen seconde.
Ik geloof het.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Inara George and Bryony Atkinson?
Kwestie van Googlen.quote:
Kben te lui.quote:
Ja, ik kan het me voorstellen. Een paar letters intypen en op enter drukken kost ook zóveel moeite.quote:
Moet ik weer een nieuwe tab openen enzo.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ik kan het me voorstellen. Een paar letters intypen en op enter drukken kost ook zóveel moeite.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:51 schreef Janetje het volgende:
Het leven is kut, alles is kut.
Alleen als je wat voor mij hebt..quote:
In bed heb je geen internet, toch?quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Alleen als je wat voor mij hebt..
Me even in bed komt stoppen en me een biertje erbij aangeeft..
Ik heb hier draadloos internet en ik zit nu op de bank met m'n laptop..quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:06 schreef cerror het volgende:
[..]
In bed heb je geen internet, toch?
Want je zit bij je ma.... err... toch?
Veel plezierquote:
Ja maar jij bent gek.quote:
Hij is zo afgelopen.quote:
quote:
Nee, gewoon gek.quote:
Lang leve de fiets.quote:Op zondag 19 november 2006 01:45 schreef Twisted_fok het volgende:
Kroeg > bier > tof.
Laatste bus moeten halen > stom!
Sinds mijn laatste aanvaring met de politie voor fietsen zonder licht durfe ik dat niet meer aan.quote:
Een paar euro mensch!quote:Op zondag 19 november 2006 01:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Sinds mijn laatste aanvaring met de politie voor fietsen zonder licht durfe ik dat niet meer aan.
Ik ga zo even opschrijven dat ik lichtjes moet kopen.
I am a mietje!
Ja ik weet het, maar ik vergeet het gewoon steeds! Daarom moet ik het even opschrijven!quote:
Schrijf het op je vagina, zo vergeet je het nimmer te nimmer!quote:Op zondag 19 november 2006 01:52 schreef Twisted_fok het volgende:
Zo! Nu gaat het helemaal goed komen met mijn toekomstige fietslampjes.
Als ik Mokster had geheten.quote:Op zondag 19 november 2006 02:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Schrijf het op je vagina, zo vergeet je het nimmer te nimmer!
Moks.quote:Op zondag 19 november 2006 02:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als ik Mokster had geheten.
Slapen!
Lang leve eurotaxquote:
Bier was er vannacht genoeg ja. Tieten morgen weer.quote:Op zondag 19 november 2006 14:12 schreef killswitch het volgende:
bier en tieten
ownee da was afgelopen nacht
afgelopen nacht hier wel tieten hoorquote:Op zondag 19 november 2006 14:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Bier was er vannacht genoeg ja. Tieten morgen weer.
Waar was je?quote:Op zondag 19 november 2006 14:29 schreef killswitch het volgende:
afgelopen nacht hier wel tieten hoor
Ah, het waren bedekte tieten? Verscholen achter kledij? Ja. Díe waren hier ookquote:
no commentquote:Op zondag 19 november 2006 14:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Ah, het waren bedekte tieten? Verscholen achter kledij? Ja. Díe waren hier ook.
Whehehe.quote:
En daar kom je nu mee?quote:Op zondag 19 november 2006 17:26 schreef Chowi het volgende:
Bier-en-wiet-want-mijn-ouders-zijn-er-de-hele-nacht-niet-schop.
Je kent me toch.quote:
Ja man, clowns, ballonnen en geschminkte kindren!quote:Op zondag 19 november 2006 19:57 schreef Chowi het volgende:
Goftedomme, wat een bron van vermaak weer, deze reeks.
quote:Op zondag 19 november 2006 20:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja man, clowns, ballonnen en geschminkte kindren!
Dat is geheel correct.quote:Op zondag 19 november 2006 20:04 schreef Chowi het volgende:
Q! Bier! Hier! Nu!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |