En wat is het recept van pistachecreme?quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:48 schreef Nembrionic het volgende:
Zojuist een potje pistachecreme gehaald.
Iemand lekkere receptjes om het in te gebruiken?
Ik lust geen vis
Nog nietquote:Op zaterdag 18 november 2006 02:42 schreef Nembrionic het volgende:
Uiteraard
Je hebt het ook gekocht?
ja zoiets,quote:Op zaterdag 18 november 2006 03:24 schreef Stereotomy het volgende:
Is dit niet iets meer om op je gezicht te smeren, als een masker enzo?
20% noten en 80% rotzooi dus... beetje jammerquote:Op zaterdag 18 november 2006 02:23 schreef Nembrionic het volgende:
Suiker, plantaardige olie, pistachenoten 20%, melkpoeder, lactose, weipoeder, emulgator(sojalecithine), smaakstoffen, kleurstof(E141) en zout.
Lijkt me ook niets..maar ik wilde gewoon even iedereen voor zijn die wellicht een recept met vis neerzet...want dat lust ik toch nietquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:16 schreef Martijn_77 het volgende:
Pistache op vis?
Ken wel mierikswordtel op vis maar Pistache niet
Dat kan waarschijnlijk ookquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:22 schreef Matness het volgende:
moet je dat niet gewoon op je brood doen?
Je hebt reflectie.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:17 schreef Nembrionic het volgende:
Waarom moet ik denken aan een hoop domme mensen die hier niets te zoeken hebben?
Pilootje, kan je me dat van die creme brule uitleggen?quote:Op zondag 19 november 2006 03:17 schreef Pilootje het volgende:
Hoe moet ik die creme zien ?
Hoe geconsentreerd is het ?
Kun je het zo eten ?
Anders kunje er lekker parfait, bav, ijs, creme brulee van maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |