kan wel merken dat je niet gewonnen hebt vanavondquote:Op zaterdag 18 november 2006 01:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Guinness smaakt naar beschimmelde hazelnoten. Het glas is uiterst saai trouwens
quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Guinness smaakt naar beschimmelde hazelnoten. Het glas is uiterst saai trouwens
hahaquote:Op zaterdag 18 november 2006 01:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
kan wel merken dat je niet gewonnen hebt vanavond![]()
![]()
Er zijn 2 antwoorden die ik goed keur.... degene die als eerste 1 antwoord goed heeft krijgt de punten!quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:51 schreef wyccie het volgende:
Komt Nylon van een plaatsnaam?
een hint helpt altijdquote:Op zaterdag 18 november 2006 01:51 schreef sjimz het volgende:
Niemand weet nog het antwoord op de vraag die ik stelde?
lollerz! Niet echtquote:Op zaterdag 18 november 2006 01:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
kan wel merken dat je niet gewonnen hebt vanavond![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:52 schreef Neleos het volgende:
Napoleon?
Je beledigt mequote:Op zaterdag 18 november 2006 01:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ben je meer een Oranjeboom lover? Of zoals de eerste post meer een Shiraz lliefhebber?
Shiraz heb ik nog nooit van gehoord mbt bier. Is een wijn volgens mij.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb twee vragen gesteld... Of is Shiraz ook niet goed?
Een van de afkortingen heeft te maken met de plaatsen waar het voor het eerst tentoongesteld werd.quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:00 schreef Soempie het volgende:
sjimz, misschien dat een fatsoenlijke hint helpt![]()
![]()
In je eerste opmerking begon je over wijn --> Shiraz.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:59 schreef Nembrionic het volgende:
Leek me ook niet
-edit- vraag ik me af waar je Shiraz vandaan haalt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |