quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:10 schreef n1ek het volgende:
Bart komt er met een roos voor Lesley aan
Sylvia: Oh Bart heb je een roos voor me meegenomen
Bart: Ja Sylvia, wat we nu hebben....
Lesley: Ik laat jullie even alleen
Ik zou dat zelf in ieder geval nooit laten meespelen. De leukste persoon kreeg gewoon 7 punten.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:38 schreef avonne het volgende:
Het kan dus zijn dat men eerder kijkt 'wie gun ik contactpunten" dan "wie vind ik aardig"
Ik bedoel, BBN hebben zoveel punten, en gebruiken ze nooit. Toch?
denk het welquote:Op zaterdag 18 november 2006 15:17 schreef scanman01 het volgende:
De uitslag van de bewoners poll?
ah okequote:Op zaterdag 18 november 2006 16:00 schreef happyme28 het volgende:
Ja om 19.00 uur heb ik begrepen.
Maar waarom gaf Stephan maar 1 punt aan Eveline?quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:49 schreef scanman01 het volgende:
Als je alle punten optelt kom je tot de volgende uitslag:
Bart 32 punten
Nena 32 punten
Sylvia 31 punten
Ilona 31 punten
Brian 27 punten
Eveline 27 punten
Stephan 23 punten
Natasia 21 punten
Dus ook in het huis Bart en Nena op 1 en 2 (eigenlijk gedeelde eerste plaats)
Nieuweling Sylvia scoort vrij hoog. Stephan en Natasia staan dik onderaan.
In het kantoortje waar de dierenshow wordt opgenomen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:02 schreef moki het volgende:
Welke ruimte staan Stephan en Natasia nu?
Hij zei dat hij op speltechnisch gebied iets had meegekregen waardoor hij haar maar 1 punt geeft.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:06 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Maar waarom gaf Stephan maar 1 punt aan Eveline?
Omdat zij er toch uit gaat en hij nu dus vriendjes moet worden met juist die mensen die blijven?
Die gaan de woonkamer ombouwen tot een disco, inclusief dansvloer.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:04 schreef Tamaartje het volgende:
Wie zijn die mannen die daar lopen?
Dat hoorde ik maar wat bedoelde hij daarmee?quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zei dat hij op speltechnisch gebied iets had meegekregen waardoor hij haar maar 1 punt geeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |