nah, hele dag doet Fok het niet (en toen was het wel interessant, geloof ik), en vanavond is er toevallig niks te belevenquote:Op zaterdag 18 november 2006 01:19 schreef APK het volgende:
Een verlegen tvp.![]()
Is het leuker bij BB ofzo
Kan het mij haast niet voorstellen.
Hmmmz, als je het zelf maar snapt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:28 schreef moowriece het volgende:
Weet je wat ik me afvraag? Waar hebben Nena en Brian elkaar nooit eens gekust, maar wel andere dingen die verder gaan.
quote:
Net als iedere keer in bed. Al die aandacht en dat gestreel vindt ze heerlijk volgens mij.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:37 schreef moowriece het volgende:
Nena vindt het blijkbaar wel goed en lekker.
Scan, wat vind je van de suggestie van Ilona (of was het Stephan?) dat Nena misschien wel een act opvoert van het domme blondje dat niet lang zal blijven, om zo buiten schot te blijven bij de strategische spelletjesquote:Op zaterdag 18 november 2006 01:37 schreef scanman01 het volgende:
Hij doet net alsof iedere beweging met zijn linkerhand nonchalant is, maar over alles is nagedacht
wtfquote:Op zaterdag 18 november 2006 01:35 schreef scanman01 het volgende:
Brian zit inmiddels al onder haar shirt.. Viespeuk
Tja... ik kan er ook niets aan doen. Brian's handen waren tijdens het computeren wel weer op verkenningstocht.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:41 schreef APK het volgende:
[..]
wtf
Ze zitten gewoon achter de computer en Nena zegt: 'Ik wil gaan slapen'
Zou wel een stunt zijn, maar toch denk ik niet dat ze zo sluw is eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:41 schreef avonne het volgende:
[..]
Scan, wat vind je van de suggestie van Ilona (of was het Stephan?) dat Nena misschien wel een act opvoert van het domme blondje dat niet lang zal blijven, om zo buiten schot te blijven bij de strategische spelletjes
"Ik weet niet, ik weet niks, met oudjaar ben ik toch weg, ik kan niks, kweenie, help"
kortom "ik ben geen bedreiging" en dan na een aantal maanden BAM "ik blijf"
Ik check over een half uurtje wel weer. Dat gestreel ken ik nou welquote:
quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Hoor ik daar een briefje van 10 euro wapperen?![]()
Samenvatting?quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:01 schreef Stereotomy het volgende:
Roeland303 is in de COS bij BB, iemand interesse?
Volgt BB absoluut niet, vindt het leuk dat bewoners weer het huis in mogen, en vindt op basis wat hij wel ziet de huidige bewoners koffiedrab.quote:
Cool, vind ik ook.quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgt BB absoluut niet, vindt het leuk dat bewoners weer het huis in mogen, en vindt op basis wat hij wel ziet de huidige bewoners koffiedrab.
Verrassend. Dat interview had ik dus totaal gemist.quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:05 schreef Michellee het volgende:
Er stond een stukje in de telegraaf, dat Nena ook bezig is met een strategisch spel door zich expres haar haar blond te verven en dom te spelen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |