Als schaatsduocommentaar gaat voor mij toch deze 2 met Mart en Bart kort daarop.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:02 schreef dubidub het volgende:
Ik vind die Ria Visser zo'n beeldvervuiling. Geef mij dione
Wat een geweldige caps, vandaag ook weerquote:Op zondag 7 januari 2007 14:02 schreef dubidub het volgende:
[afbeelding]
Met dank aan onze vrinden van Mokkels.nl![]()
die is geweldig leuk!quote:Op zondag 7 januari 2007 14:02 schreef dubidub het volgende:
[afbeelding]
Met dank aan onze vrinden van Mokkels.nl![]()
Volgens mij niet, maar dat doet ze toch niet, vind ik ook niet erg eigenlijk, Dioon is zo op d'r leukstquote:Op zondag 7 januari 2007 18:40 schreef Bendoverp het volgende:
Waarschijnlijk spuit elf, maar hebben jullie nooit FHM of zo getipt?
die mening deel ik niet, ben blij met de mensen die er nu zitten, ik vind Dione dat gewoon niet goed doen.altans niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:11 schreef vitessezuid113 het volgende:
helaas niet![]()
Gister was ze er wel weer![]()
Mart doet het idd goed , maar die heeft dan ook wel van bijna elke sport verstandquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:12 schreef maril het volgende:
[..]
die mening deel ik niet, ben blij met de mensen die er nu zitten, ik vind Dione dat gewoon niet goed doen.altans niet goed genoeg.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:32 schreef tong80 het volgende:
Ja die neemt het gehakel vlekeloos over.
Maar Ria Visser kwam er niet onbevlekt vanaf. Ik zie Dione niet zo snel met Sven het bed in duiken.
Dione weerstaat Mart. Iedere andere vrouw die weigerde met hem het bed te delen is inmiddels verdwenen. Dione weet gewoon dat ik de ware ben en wacht op het moment dat ik m'n aanzoek ga doen.
Er is nog 1 wachtende voor u.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:32 schreef tong80 het volgende:
Ja die neemt het gehakel vlekeloos over.
Maar Ria Visser kwam er niet onbevlekt vanaf. Ik zie Dione niet zo snel met Sven het bed in duiken.
Dione weerstaat Mart. Iedere andere vrouw die weigerde met hem het bed te delen is inmiddels verdwenen. Dione weet gewoon dat ik de ware ben en wacht op het moment dat ik m'n aanzoek ga doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |