Kanibaalquote:Op zaterdag 18 november 2006 00:26 schreef Smash-it het volgende:
jeroen pauw is lekker!!!
Dan ga je toch lekker weer een of ander lijstje maken? Ben jij ook weer blij.quote:
Sterk. Nee, echt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:53 schreef OllieA het volgende:
Dan ga je toch lekker weer een of ander lijstje maken? Ben jij ook weer blij.
Ja, lach er maar om. Maar ik vind die lijstjes van jou dan weer irritant. Dat een mens de behoefte kan hebben om posts op Fok te inventariseren... De top dit en de top dat. En je doet het al jaaaren. Ben je wel helemaal lekker?quote:
Als ze jou nou eens aan stukken snijden en op de Albert Kuyp leggen, zodat de honden ervan kunnen eten. Dat lijkt me dan wel tof.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:01 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ja, lach er maar om. Maar ik vind die lijstjes van jou dan weer irritant. Dat een mens de behoefte kan hebben om posts op Fok te inventariseren... De top dit en de top dat. En je doet het al jaaaren. Ben je wel helemaal lekker?
Arcee is een autist met een hobby. En zolang ie zich met z'n hobby bezig houdt vind ik het best. Lijstjes maken en niet zeuren.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:03 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als ze jou nou eens aan stukken snijden en op de Albert Kuyp leggen, zodat de honden ervan kunnen eten. Dat lijkt me dan wel tof.
Arcee is een instituut en die laat je met rust.
Ik proef daarin tegenstrijdigheid.quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:15 schreef Arcee het volgende:
Hij kan wel goed interviewen, maar van enige objectiviteit is zelden sprake.
Welke lijstjes? Heb je een linkje?quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:01 schreef OllieA het volgende:
Ja, lach er maar om. Maar ik vind die lijstjes van jou dan weer irritant. Dat een mens de behoefte kan hebben om posts op Fok te inventariseren... De top dit en de top dat. En je doet het al jaaaren. Ben je wel helemaal lekker?
Klopt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik proef daarin tegenstrijdigheid.
Maar, je hoeft zijn topics/reacties toch niet te lezen?quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:10 schreef OllieA het volgende:
[..]
Arcee is een autist met een hobby. En zolang ie zich met z'n hobby bezig houdt vind ik het best. Lijstjes maken en niet zeuren.
Dat clowntje brengt me dan weer aan het twijfelen, he...Klopt het nu wel, of niet?quote:
dacht je dat honden dat vraten? die hebben een erg scherpe neus voor rot vleesquote:Op zaterdag 18 november 2006 01:03 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als ze jou nou eens aan stukken snijden en op de Albert Kuyp leggen, zodat de honden ervan kunnen eten. Dat lijkt me dan wel tof.
Arcee is een instituut en die laat je met rust.
Ja, het is idd tegenstrijdig. Op zich vind ik 'm best een goede interviewer, bij serieuze onderwerpen. Maar hij laat snel z'n politieke voorkeur blijken en dat vind ik bij hem erg storend.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat clowntje brengt me dan weer aan het twijfelen, he...Klopt het nu wel, of niet?
Dan rot hij weg. Ook goed.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:17 schreef Wupppie het volgende:
[..]
dacht je dat honden dat vraten? die hebben een erg scherpe neus voor rot vlees
Ah. Ok.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, het is idd tegenstrijdig. Op zich vind ik 'm best een goede interviewer, bij serieuze onderwerpen. Maar hij laat snel z'n politieke voorkeur blijken en dat vind ik bij hem erg storend.
Jawel hoor.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Welke lijstjes? Heb je een linkje?
Off-topic laten we voor wat het is.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |