dank jequote:
Veel hebben dat op Vrijdag. Maar maandag is idd ook erg een dag op zichquote:Op maandag 20 november 2006 11:15 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Dank uVan hetzelfde!
Maandag vind ik een semi-weekenddag, dus veel zal ik vandaag niet doen. De rest ook sterkte gewenst..![]()
En sommigen hebben het op maandag én vrijdagquote:Op maandag 20 november 2006 11:20 schreef Causa het volgende:
[..]
Veel hebben dat op Vrijdag. Maar maandag is idd ook erg een dag op zich
Dat heb ikquote:Op maandag 20 november 2006 11:38 schreef VonHinten het volgende:
[..]
En sommigen hebben het op maandag én vrijdag
ooh was het AFrijden!quote:
dat je dat nog moet meemakenquote:Op maandag 20 november 2006 12:19 schreef Alicey het volgende:
Dieptepunt van de taalverloedering:
[..]
Kosten is tenminste nog met een 'k'quote:Op maandag 20 november 2006 12:19 schreef Alicey het volgende:
Dieptepunt van de taalverloedering:
[..]
Hoe denk jij eik over de Hypotheek rente aftrek? (ja ik val ff met de deur in huus)quote:Op maandag 20 november 2006 12:25 schreef Doffy het volgende:
Kosten is tenminste nog met een 'k'dames.
@ qu
Ik merk al dat je d'r zin in hebt..quote:Op maandag 20 november 2006 12:11 schreef Causa het volgende:
morge Frutsel :w
En nu maar hopen dat het geen candit radio is
Ik denk dat deze mensen ooit hippies waren en er een beetje in zijn blijven hangen
Ik denk ook dat er elke dag wereldwijd genoeg gekoost wordt
In de zweefboeken die in omloop zijn kun je lezen dat het orgasme de energie zou verschonen. Dus al het negatieve wordt de lucht in geslingerd en vervangen door positieve energie, en dat daarom mensen erg kunnen opknappen van een goed orgasme. Dus daaruit concluderend zou het dus positiviteit aan de universele energie onttrekken en negativiteit eraan toevoegen.
Maar dat neemt niet weg dat het organiseren van een orgiemeet zo'n slecht idee is![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 12:23 schreef Causa het volgende:
[..]
dat je dat nog moet meemaken![]()
ik las vorige week trouwens ergens: rat van fortuin
Op termijn afschaffen, nu vast een klein beginnetje maken. Duidelijk?quote:Op maandag 20 november 2006 12:27 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hoe denk jij eik over de Hypotheek rente aftrek? (ja ik val ff met de deur in huus)![]()
Ja helemaal, we denken er hetzelfde over, das wel engquote:Op maandag 20 november 2006 12:29 schreef Doffy het volgende:
Op termijn afschaffen, nu vast een klein beginnetje maken. Duidelijk?
Ach welnee. Best doordacht. Gelukkig hebben we het punt van de doodstraf nogquote:
Overdachtsbelasting ook naar beneden en belastingtarieven verlagen. Bv 30, 40, 50% van maken.quote:Op maandag 20 november 2006 12:44 schreef Frutsel het volgende:
en wat voor regelingen stel je voor dan voor de huidige huisbezitters? zijn jullie dat zelf ?
overdrachtsbelasting.. is dat relevant voor mensen die al een huis hebben?quote:Op maandag 20 november 2006 12:55 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Overdachtsbelasting ook naar beneden en belastingtarieven verlagen. Bv 30, 40, 50% van maken.
Ben het nog niet zelf, wel binnenkort. Verder ook de huren conform marktwaarde gaan hanteren.
Zorgt ervoor dat de huizenprijs minder hard dalen. Daarnaast is het wenselijk omdat mensen dan makkelijker kunnen verhuizen.quote:Op maandag 20 november 2006 13:11 schreef Frutsel het volgende:
overdrachtsbelasting.. is dat relevant voor mensen die al een huis hebben?
Huizenprijzen zijn vooral afhankelijk van vraag en aanbod. Als we erg veel nieuwbouw neerplempen zal de prijs echt gaan dalen. Daarnaast stijgt de prijs door de inflatie en dat zal je blijven houden.quote:Ik snap wel dat niet-huisbezitters graag een goedkopere woning willen en dat het onbetaalbaar is. Dat is ook belachelijk en daar mag ook wel een regeling voor komen, maar ik denk dat als je het afschaft of beperkt dat de huizenprijzen gaan dalen en daar worden vooral de middeninkomens de dupe van. Leuk als je iets meer verdiend door belastingverlaging, maar je zit wel met een hypotheekschuld die hoger is dan de waarvan je woning. Daar mag dan ook wel iets tegenover staan...
Het blijft een lastig punt
Ik wil geen knik in de verkoopprijs, zie je ook al door de NHG hypotheek.quote:Op maandag 20 november 2006 13:38 schreef het_fokschaap het volgende:
wat mij betreft mag de hypotheekrente afgeschaft worden voor alle huizen die duurder zijn dan het huis dat ik in de verkoop heb
Het kan aan mij liggen, maar ik als eigen huizenbezitter en middeninkomen zie er geen voordeel in snap het dan ook nietquote:Op maandag 20 november 2006 13:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zorgt ervoor dat de huizenprijs minder hard dalen. Daarnaast is het wenselijk omdat mensen dan makkelijker kunnen verhuizen.
[..]
Huizenprijzen zijn vooral afhankelijk van vraag en aanbod. Als we erg veel nieuwbouw neerplempen zal de prijs echt gaan dalen. Daarnaast stijgt de prijs door de inflatie en dat zal je blijven houden.
dan lees jij niet goedquote:Op maandag 20 november 2006 14:07 schreef Alicey het volgende:
Bah, iedereen is het hier maar met elkaar eens.
Ik zie het nu inderdaad...quote:
dus nu kan ik zeggen dat iedereen het ermee eens is, behalve ikquote:Op maandag 20 november 2006 14:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zie het nu inderdaad...
Mjah, ik weet niet precies hoe of wat. Ik ben Nederlands, dus ergens over zeiken is nu eenmaal verplicht.
Wat mij betreft HRA mettertijd afschaffen. Overdrachtsbelasting mag wat mij betreft ook worden afgeschaft.
Dan stijgen ze juist. Mensen rekenen doorgaans met maandbedragen. Dus 6% eraf is 6% bij de prijs op kunnen knallen als de markt van vraag en aanbod gelijk blijft.quote:Op maandag 20 november 2006 14:08 schreef Frutsel het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar ik als eigen huizenbezitter en middeninkomen zie er geen voordeel in snap het dan ook nietDe overdrachtsbelasting eraf, want dan dalen de huizenprijzen sneller?
ik ben het met jou eensquote:Op maandag 20 november 2006 14:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dus nu kan ik zeggen dat iedereen het ermee eens is, behalve ik![]()
(naja, mits er een goede regeling komt voor de middeninkomens met bestaande huizen)
Mjah, vraag me af of het zo'n vaart loopt...quote:Op maandag 20 november 2006 14:48 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dan stijgen ze juist. Mensen rekenen doorgaans met maandbedragen. Dus 6% eraf is 6% bij de prijs op kunnen knallen als de markt van vraag en aanbod gelijk blijft.
quote:
Ik denk dat gewoonquote:Op maandag 20 november 2006 16:11 schreef Reya het volgende:
Kutdag.
Plaatje draaienquote:Op maandag 20 november 2006 16:19 schreef Alicey het volgende:
De winterdip...
Kan ik jullie opvrolijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |