Dat is zelf ook goed te maken volgens mij... alleen zorgen voor een LP en een uit een goedkope klok gehaald uurwerk...quote:
Hier in Breda hadden ze flink grote supermooie klokken hangen!quote:Op zondag 19 november 2006 15:36 schreef lady-wrb het volgende:
expo heeft sowieso leuke klokken
alleen zo jammer dat die krengen altijd zo duur zijn![]()
Dit is ook makkelijk zelf te doen!quote:Op zondag 19 november 2006 15:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is zelf ook goed te maken volgens mij... alleen zorgen voor een LP en een uit een goedkope klok gehaald uurwerk...
Je hebt er ook een voor ¤ 1000,-quote:Op zondag 19 november 2006 15:51 schreef The_Terminator het volgende:
Deze is tof:
[afbeelding]
Klik
Wel jammer dat dat ding 475,- kost...
Ik vind de bovenste toch mooier dan de onderste... en dan is de onderste ook nog eens duurder...quote:Op zondag 19 november 2006 15:51 schreef The_Terminator het volgende:
Deze is tof:
Wel jammer dat dat ding 475,- kost...
quote:
Foto? Godfather!quote:Op maandag 20 november 2006 00:27 schreef MoChe het volgende:
Kheb de Godfather klok, opzich best hip
Zal eens foto maken morgen... Tis een abstracte zwart/witte Marlon Brandoquote:Op maandag 20 november 2006 00:28 schreef mrcool het volgende:
[..]
Foto? Godfather!Beste film ooit als je het mij vraagt, en dan heb ik het wel over deeltje 2!
is het erg dat ik het verschil nog niet echt snap?quote:Op maandag 20 november 2006 00:26 schreef mrcool het volgende:
@ Bartjebart: de bovenste projecteert en de onderste is een vaste unit.
De duurste is een vaste unit, dus de klok zit in een behuizing. Die andere is een projectieklok, dus de tijd word op een muur of iets anders geprojecteerd! Zo duidelijk?quote:Op maandag 20 november 2006 00:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
is het erg dat ik het verschil nog niet echt snap?![]()
uh volgens wordt de eerste niet geprojecteerd hoor.quote:Op maandag 20 november 2006 00:36 schreef mrcool het volgende:
[..]
De duurste is een vaste unit, dus de klok zit in een behuizing. Die andere is een projectieklok, dus de tijd word op een muur of iets anders geprojecteerd! Zo duidelijk?![]()
zie ook deze foto:quote:Op maandag 20 november 2006 00:38 schreef jna het volgende:
[..]
uh volgens wordt de eerste niet geprojecteerd hoor.![]()
Dat is toch geprojecteerd?quote:
Ik ook niet!quote:Op maandag 20 november 2006 00:46 schreef jna het volgende:
nu snap ik trouwens helemaal niet dat die andere duurder is
Er zal vast wel een plausibele verklaring voor zijn alleen weet ik niet welke!quote:Op maandag 20 november 2006 01:03 schreef Bartjebart het volgende:
Oke dan! gelukkig ligt het niet alleen aan mij!
ooooo die vind ik al jaren zo gaafquote:Op maandag 20 november 2006 00:35 schreef Adelante het volgende:
ik heb de woordklok van muller en van dongen
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |