abonnement Unibet Coolblue
pi_43688545
quote:
Op zondag 19 november 2006 16:40 schreef thedude0 het volgende:

[..]

nee, ftd is gewoon het meest waardeloze en walgelijke dat usenet ooit gekend heeft
tis erg handig als je iets zoekt, alleen beetje jammer dat de release namen er niet bij staan, wat het soms wat lastig maakt om iets te zoeken
pi_43689480
quote:
Op zondag 19 november 2006 16:40 schreef thedude0 het volgende:

[..]

nee, ftd is gewoon het meest waardeloze en walgelijke dat usenet ooit gekend heeft
want?
pi_43689513
quote:
Op zondag 19 november 2006 16:40 schreef thedude0 het volgende:

[..]

nee, ftd is gewoon het meest waardeloze en walgelijke dat usenet ooit gekend heeft
ben je geband daar?
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  zondag 19 november 2006 @ 17:44:30 #79
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_43690463
quote:
Op zondag 19 november 2006 16:40 schreef thedude0 het volgende:

[..]

nee, ftd is gewoon het meest waardeloze en walgelijke dat usenet ooit gekend heeft
Heb je ook een onderbouwing hiervoor? En wat is in jou ogen een goed alternatief? Ik gebruik al tijden bijna alleen FTD en zou niet weten waar ik anders moest zoeken. De meeste posters geven hun uploads de vreemdste namen dus gewoon iets in een zoekmachine intikken geeft niet altijd het gewenste resultaat..
pi_43690637
quote:
Op zondag 19 november 2006 17:44 schreef aaipod het volgende:

[..]

Heb je ook een onderbouwing hiervoor? En wat is in jou ogen een goed alternatief? Ik gebruik al tijden bijna alleen FTD en zou niet weten waar ik anders moest zoeken. De meeste posters geven hun uploads de vreemdste namen dus gewoon iets in een zoekmachine intikken geeft niet altijd het gewenste resultaat..
Bij mij noemen ze hem gewoon allemaal [naam van ding] [naam van filename]. Ik zie niet in hoe je die dingen níet kunt vinden met binsearch?
pi_43690820
quote:
Op zondag 19 november 2006 16:42 schreef mschol het volgende:

[..]

tis erg handig als je iets zoekt, alleen beetje jammer dat de release namen er niet bij staan, wat het soms wat lastig maakt om iets te zoeken
In de nieuwere versies zit een tag optie waar vaak de release groep in staat.
quote:
Op zondag 19 november 2006 17:49 schreef Aibmi het volgende:

[..]

Bij mij noemen ze hem gewoon allemaal [naam van ding] [naam van filename]. Ik zie niet in hoe je die dingen níet kunt vinden met binsearch?
soms heb je dvd's bijvoorbeeld Scarface, wat ze dan wel leuk vinden om te doen is het bijvoorbeeld Littekengezicht.part01.rar te noemen weet je wel.
0023
  zondag 19 november 2006 @ 18:12:01 #82
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_43691259
quote:
Op zondag 19 november 2006 17:56 schreef ikJur het volgende:

[..]

In de nieuwere versies zit een tag optie waar vaak de release groep in staat.
[..]

soms heb je dvd's bijvoorbeeld Scarface, wat ze dan wel leuk vinden om te doen is het bijvoorbeeld Littekengezicht.part01.rar te noemen weet je wel.
Ja idd precies wat ik bedoel Of bijvoorbeeld SF.part01.rar
pi_43692941
en bij erotiek zit een plaatje
0023
pi_43695840
quote:
Op zondag 19 november 2006 16:40 schreef thedude0 het volgende:

[..]

nee, ftd is gewoon het meest waardeloze en walgelijke dat usenet ooit gekend heeft
Je klinkt als een ex ftd-er. Net als zo'n verstokte ex roker..... n00b
pi_43695873
quote:
Op zondag 19 november 2006 17:44 schreef aaipod het volgende:

[..]

Heb je ook een onderbouwing hiervoor? En wat is in jou ogen een goed alternatief? Ik gebruik al tijden bijna alleen FTD en zou niet weten waar ik anders moest zoeken. De meeste posters geven hun uploads de vreemdste namen dus gewoon iets in een zoekmachine intikken geeft niet altijd het gewenste resultaat..
ftn ftc en die shit. allemaal afstammelingen die zelfs het programma interface gejat hebben.
pi_43696315
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 21:26 schreef aaipod het volgende:

[..]

Idd bagger ja. Je word als @Home klant (zoals ik) gewoon gedwongen om een payserver te nemen. Hun nieuwsserver is echt 10x niks
ja heb ik hier in belgie dus ook.
en vind het echt stom om een payserver te nemen als je maar 10GB per maand kunt downloaden.
want dan zit ik aan m'n limiet en word ik naar 'smallband' (soort dial up verbinding) gekatapuleert.
betalen voor een ferarri die elke dag voor de deur staat.
gelukkig heb ik wel nog iemand die in nederland woont die af en toe de dingen voor me download die ik wil,maar val de mensen ni graag lastig met zo'n dingen. moeilijk om te zeggen van k'wil pron man

k'zal die smsusenet eens proberen meestal wil ik toch programma of wat strips.
als je limieten hebt ben je nietmeer zo hebberig
pi_43697031
quote:
Op zondag 19 november 2006 17:44 schreef aaipod het volgende:
En wat is in jou ogen een goed alternatief?
irc
pi_43697543
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:08 schreef thedude0 het volgende:

[..]

irc
IRC is meer voor laatste nieuwe films en da vaste merken van software.
en af en toe eens vaste albums of games.

mja daar zie je niet veel symbian software op.

dermee dat usenet daar beter voor is voor dingen die je anders nooit zou tegenkomen zijn.
pi_43698483
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:19 schreef redboyonline het volgende:

[..]

IRC is meer voor laatste nieuwe films en da vaste merken van software.
en af en toe eens vaste albums of games.

mja daar zie je niet veel symbian software op.

dermee dat usenet daar beter voor is voor dingen die je anders nooit zou tegenkomen zijn.
Ik bedoel dan ook irc als alternatief voor ftd, niet voor usenet. overigens ben ik al een keer 48 uur gebanned geweest voor het geven van deze informatie dus meer kan ik niet zeggen
pi_43698824
quote:
Op zondag 19 november 2006 16:40 schreef thedude0 het volgende:

[..]

nee, ftd is gewoon het meest waardeloze en walgelijke dat usenet ooit gekend heeft
Beargumenteer dit nou eens, je hebt nu al meerdere mensen die je om een reden vragen en je negeert ze gewoon ?
Ignorance is bliss.....
pi_43703562
het is sloom, onstabiel, sommige posters zijn ronduit achterlijk en er wordt teveel zelf gemaakte crap gepost (en soms (gelukkig niet vaak) ook nog eens in de verkeerde groep (mp3's in alt.binaries.cd.image ??) of zonder info). mij maakt het allemaal niet uit hoor, ik gebruik het alleen niet.
pi_43703879
quote:
Op zondag 19 november 2006 23:30 schreef thedude0 het volgende:
het is sloom, onstabiel, sommige posters zijn ronduit achterlijk en er wordt teveel zelf gemaakte crap gepost (en soms (gelukkig niet vaak) ook nog eens in de verkeerde groep (mp3's in alt.binaries.cd.image ??) of zonder info). mij maakt het allemaal niet uit hoor, ik gebruik het alleen niet.
sloom oke you got a point..
onstabiel? geen last van gehad..
dat posters achterlijk zijn is natuurlijk een BS argument.
teveel zelf gemaakte crap?? ook geen last van...
verkeerde groep -> boeie, zolang je iets kan downloaden maakt het toch niet uit of het in a.b.warez of in a.b.xxx staat??
zonder info, is vervelend maar kan je nog wel overheen komen (googel doet vaak wonderen)
pi_43704974
quote:
Op zondag 19 november 2006 23:30 schreef thedude0 het volgende:
het is sloom, onstabiel, sommige posters zijn ronduit achterlijk en er wordt teveel zelf gemaakte crap gepost (en soms (gelukkig niet vaak) ook nog eens in de verkeerde groep (mp3's in alt.binaries.cd.image ??) of zonder info). mij maakt het allemaal niet uit hoor, ik gebruik het alleen niet.
wtf doe je hier dan? domme mensen kom je overal tegen. Dan moet je maar in een hutje op de hei gaan wonen

en via irc downloaden? met die wachtrijen enzo? kom nou
0023
pi_43708062
quote:
Op maandag 20 november 2006 00:09 schreef ikJur het volgende:

[..]

wtf doe je hier dan? domme mensen kom je overal tegen. Dan moet je maar in een hutje op de hei gaan wonen

en via irc downloaden? met die wachtrijen enzo? kom nou
Wachtrijen heb je niet bij private channels.
  maandag 20 november 2006 @ 07:20:05 #95
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_43708107
Tevens bedoeld hij NZBtjes downloaden op irc denks
pi_43717413
quote:
Op zondag 19 november 2006 23:30 schreef thedude0 het volgende:
het is sloom, onstabiel, sommige posters zijn ronduit achterlijk en er wordt teveel zelf gemaakte crap gepost (en soms (gelukkig niet vaak) ook nog eens in de verkeerde groep (mp3's in alt.binaries.cd.image ??) of zonder info). mij maakt het allemaal niet uit hoor, ik gebruik het alleen niet.
-Sloom ? Nooit last van hoor Al kan ik daarniet echt over praten aangezien ik op een donateur server zit
-Instabiel ? Ook geen last van , laatste crash was toch minstens een jaar geleden
-Achterlijke posters heb je overal Die kan je negeren , net zoals Zelf gemaakte crap
-Posters die in verkeerde groepen posten, welkom op usenet Amper mensen die daar echt aandacht aan schenken

FTD
Ignorance is bliss.....
pi_43718911
quote:
Op maandag 20 november 2006 14:47 schreef Xenth het volgende:
-Sloom ? Nooit last van hoor Al kan ik daarniet echt over praten aangezien ik op een donateur server zit
-Instabiel ? Ook geen last van , laatste crash was toch minstens een jaar geleden
-Achterlijke posters heb je overal Die kan je negeren , net zoals Zelf gemaakte crap
-Posters die in verkeerde groepen posten, welkom op usenet Amper mensen die daar echt aandacht aan schenken

FTD
Het programma zelf vind ik redelijk sloom, vooral als je na een dag gaat updaten waardoor dat programma zo'n beetje vastloopt IRC vind ik veel overzichtelijker en het is ook nog eens sneller. Zelf gemaakte crap is verboden als je via de irc kanalen op usenet post netzoals het posten in de verkeerde groepen. Als je dat doet worden ten eerste je punten weggehaald (punten waardoor je meer kan requesten; zonder iets te uploaden kan je maar een paar requests maken) en ten tweede word je door de admins/uploaders eens flink duidelijk gemaakt dat je dom bezig bent. De enige mensen die geen aandacht schenken aan het posten in de goede groepen zijn de mensen die FTD gebruiken. Het kankergezwel van usenet zoals ik al eerder zei dus.
quote:
Op zondag 19 november 2006 23:37 schreef mschol het volgende:
sloom oke you got a point..
onstabiel? geen last van gehad..
dat posters achterlijk zijn is natuurlijk een BS argument.
teveel zelf gemaakte crap?? ook geen last van...
verkeerde groep -> boeie, zolang je iets kan downloaden maakt het toch niet uit of het in a.b.warez of in a.b.xxx staat??
zonder info, is vervelend maar kan je nog wel overheen komen (googel doet vaak wonderen)
Ach de onstabielheid valt wel mee. Het aantal zelfgemaakte dingen niet, aangezien zo'n beetje alles thuis geript (dvd's, mp3's etc) is door ftd uploaders. En natuurlijk maakt het wel uit of iets in de verkeerde groep is gepost, ze zijn toch niet voor niets gemaakt? Anders kon er net zo goed maar 1 groep zijn waar alles in gegooid kan worden. Die groepen zorgen ervoor dat het overzichtelijk wordt en ftd werkt er totaal niet aan mee omdat mensen met ftd "toch wel weten waar iets staat". Het enige waar FTD goed voor is zijn nederlandse dvd's en aangezien ik die niet nodig heb zul je het mij nooit zien gebruiken. Tevens is -sendnzb geniaal.
pi_43721842
Ik vind FTD een fantastisch systeem. Het is jammer dat je hier steeds weer over begint, thedudeO. Wat voor nut heeft dit gekat voor jou? Een mooie stelregel voor jou zou zijn: als je niets positiefs te zeggen hebt, kun je beter zwijgen.
pi_43728193
quote:
Op maandag 20 november 2006 15:43 schreef thedude0 het volgende:

[..]

Het programma zelf vind ik redelijk sloom, vooral als je na een dag gaat updaten waardoor dat programma zo'n beetje vastloopt IRC vind ik veel overzichtelijker en het is ook nog eens sneller. Zelf gemaakte crap is verboden als je via de irc kanalen op usenet post netzoals het posten in de verkeerde groepen. Als je dat doet worden ten eerste je punten weggehaald (punten waardoor je meer kan requesten; zonder iets te uploaden kan je maar een paar requests maken) en ten tweede word je door de admins/uploaders eens flink duidelijk gemaakt dat je dom bezig bent. De enige mensen die geen aandacht schenken aan het posten in de goede groepen zijn de mensen die FTD gebruiken. Het kankergezwel van usenet zoals ik al eerder zei dus.
[..]

Ach de onstabielheid valt wel mee. Het aantal zelfgemaakte dingen niet, aangezien zo'n beetje alles thuis geript (dvd's, mp3's etc) is door ftd uploaders. En natuurlijk maakt het wel uit of iets in de verkeerde groep is gepost, ze zijn toch niet voor niets gemaakt? Anders kon er net zo goed maar 1 groep zijn waar alles in gegooid kan worden. Die groepen zorgen ervoor dat het overzichtelijk wordt en ftd werkt er totaal niet aan mee omdat mensen met ftd "toch wel weten waar iets staat". Het enige waar FTD goed voor is zijn nederlandse dvd's en aangezien ik die niet nodig heb zul je het mij nooit zien gebruiken. Tevens is -sendnzb geniaal.
Laat het programma 20 seconden zijn ding doen ? Het lijkt idd alsof het crashed maar dit is niet zo hoor

Groepen werken overzichtelijk ? Er zijn op het moment dat ik dit typ 205561 groepen...even kijken in FTD/alle andere FTD rip offs wat er gepost is en het 9/10x bijgeleverde Nzb bestandje importeren in je nieuwslezer lijkt me toch sneller dan al je leuke groepen gaan headeren

-Send nzb ? 9/10x doet de Poster/Spotter er een NZB bestand bij , zo niet kan je de post binnen een minuut vinden via binsearch.net of desnoods zelfs nog XPAT gebruiken

Daarmee heb ik mijn zegje wel gedaan Het is duidelijk dat je niet zult overstappen en dat gevoel is hier insgelijks
Ignorance is bliss.....
pi_43728635
quote:
Op maandag 20 november 2006 20:47 schreef Xenth het volgende:

[..]

Laat het programma 20 seconden zijn ding doen ? Het lijkt idd alsof het crashed maar dit is niet zo hoor

Groepen werken overzichtelijk ? Er zijn op het moment dat ik dit typ 205561 groepen...even kijken in FTD/alle andere FTD rip offs wat er gepost is en het 9/10x bijgeleverde Nzb bestandje importeren in je nieuwslezer lijkt me toch sneller dan al je leuke groepen gaan headeren
och eigenlijk heb je voldoende om alleen a.b.boneless te headeren, daar wordt bijna alles in gegooid
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')