Grouplist en dat soort onzin hoeft ook helemaal niet. Je moet gewoon Binsearch gebruiken om je spul te vinden, een .nzb file maken en die openen in GrabIt. Je weet toch wel hoe dat werkt he?quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:56 schreef Repeat het volgende:
[..]
ik kan die grouplist niet eens ophalen.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:00 schreef BrauN het volgende:
[..]
Grouplist en dat soort onzin hoeft ook helemaal niet. Je moet gewoon Binsearch gebruiken om je spul te vinden, een .nzb file maken en die openen in GrabIt. Je weet toch wel hoe dat werkt he?
Probeer deze eens bijvoorbeeld: http://www.binsearch.info/?server=&b=south.park.1014.dsr.xvid&g=alt.binaries.boneless&p=Yenc%40power-post.org+%28SauSkopje%29&max=250
'Inverse', 'create NZB', openen in GrabIt en sleuren maar! Hier werkt ie, zou bij jou ook moeten zijn.
Allemaal overbodigquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:00 schreef BrauN het volgende:
[..]
Grouplist en dat soort onzin hoeft ook helemaal niet. Je moet gewoon Binsearch gebruiken om je spul te vinden, een .nzb file maken en die openen in GrabIt. Je weet toch wel hoe dat werkt he?
Probeer deze eens bijvoorbeeld: http://www.binsearch.info/?server=&b=south.park.1014.dsr.xvid&g=alt.binaries.boneless&p=Yenc%40power-post.org+%28SauSkopje%29&max=250
'Inverse', 'create NZB', openen in GrabIt en sleuren maar! Hier werkt ie, zou bij jou ook moeten zijn.
Ik.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:41 schreef Xenth het volgende:
+Retentie is meer dan voldoende , wie heeft nou behoefte aan 3 maand retentie![]()
Ik snap niet geheel waar je die retentietijd nou precies voor nodig hebtquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:47 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik.
En met mij velen anderen.
Groetjes,
veldmuis
Ik zoek een bepaald programma.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:23 schreef Xenth het volgende:
[..]
Ik snap niet geheel waar je die retentietijd nou precies voor nodig hebt![]()
Als je om de dag kijkt wat er gepost is in je Indexeringsprogramma/Site/Forum/Whatever dan heb je toch geen behoefte meer aan die 3 maanden retentie ?
Hmm oké duidelijkquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:30 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik zoek een bepaald programma.
Ik typ de naam in op binsearch, en zie dat ie 80 dagen geleden gepost is. Dat gebeurt me vaker dan eens. Hetzelfde met muziek.
Er staan zowel oude als nieuwe releases op usenetquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:28 schreef honderd het volgende:
Heb je hier nog wat aan als je al goede torrents heb? Ik download altijd op volle snelheid, komen hier bijvoorbeeld ook nog oude dingen voor, oude films bijvoorbeeld. Of alleen nieuwe releases? Die ik op torrent sites wel mis.
Idd bagger ja. Je word als @Home klant (zoals ik) gewoon gedwongen om een payserver te nemen. Hun nieuwsserver is echt 10x niksquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:41 schreef EricG het volgende:
Die van @Home is echt kut in ieder geval. 24 uur retentie geloof ik en maximaal 350 kb/s hier.
Heb me toch even aangemeld omdat ik dit weekend toch niks kan doen, en het bevalt me best wel. Nu zijn de snelheiden wat minder (rond de 300) maar gisteravond gewoon rond de 1mb/s. Zal denk ik wel liggen aan vanwaar ik download. Maar heeft iemand nog goede sites waar ik NZB kan zoeken etc?quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:10 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Er staan zowel oude als nieuwe releases op usenet [afbeelding]
maar voornamelijk nieuwe releasesquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:10 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Er staan zowel oude als nieuwe releases op usenet [afbeelding]
Hmm gezocht, maar kan hem nergens vinden?quote:Op zondag 19 november 2006 14:22 schreef vdvorst het volgende:
gebruik ftd binsearch;)
ftdquote:Op zondag 19 november 2006 14:22 schreef vdvorst het volgende:
gebruik ftd binsearch;)
www.ftd.nuquote:Op zondag 19 november 2006 14:42 schreef honderd het volgende:
[..]
Hmm gezocht, maar kan hem nergens vinden?
nee, ftd is gewoon het meest waardeloze en walgelijke dat usenet ooit gekend heeftquote:Op zondag 19 november 2006 15:25 schreef ikJur het volgende:
[..]
jij bent zeker zo'n supersearch mongool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |