Ik was van Oink gekickt vanwege inacitiviteit (had wel >>1 ratio)quote:Op donderdag 30 november 2006 10:35 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik zit op Oink dat is een private tracker voor muziek enzo, daar haal ik altijd ik soms wel 1mb per seconde. Is alleen voor muziek en wat mac en windows programma's en invite only, en ze zijn streng. Maar verder perfect
alleen kost het uitpakken meer ruimte EN het duurt langer...quote:Op donderdag 30 november 2006 14:55 schreef vdvorst het volgende:
omdat ik die niet hoef in te laden met alcohol, en zo in 1 keer, door op het eerste bestand te klikken, de film start,
als ik op een img klik krijg ik alleen winrar
meer ruimte kost het nietquote:Op donderdag 30 november 2006 15:06 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen kost het uitpakken meer ruimte EN het duurt langer...
Ik zoek net zolang naar Par's totdat het geen herstel nodig heeft of die ze sowieso zo heeft. En anders zoek ik andere film, duurt toch maar een uurtjequote:Op donderdag 30 november 2006 15:06 schreef ikJur het volgende:
mooie uitvinding dat par gebeuren, begrijp alleen niet helemaal hie het werkt.
volgens is het een beetje als volgt: stel, 3+2=5 3 is kapot, par heeft 5 en 2, dan doet quickpar 5 - 2 = 3 en zo bij elke missende byte.
leg ik dat goed uit zo? vind het wel een interessante techniek
Je praat wartaal.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:12 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik zoek net zolang naar Par's totdat het geen herstel nodig heeft of die ze sowieso zo heeft. En anders zoek ik andere film, duurt toch maar een uurtje![]()
Iets vervelend, want heb maar 1 par bestand bij mn "download" en die mist 4 objecten.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:13 schreef magnifor het volgende:
Wat is het probleem dan?
Zijn er wel reparatiebestanden bijgepost?quote:Op donderdag 30 november 2006 18:24 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Iets vervelend, want heb maar 1 par bestand bij mn "download" en die mist 4 objecten.
De bestanden die gerepareerd moeten worden opnieuw downloadenquote:Op donderdag 30 november 2006 18:24 schreef Badabingea het volgende:
Iets vervelend, want heb maar 1 par bestand bij mn "download" en die mist 4 objecten.
Heb ze gevonden via http://www.binaries.nl/ en met die files en dan de par2 reparatie bestanden en dan moet het goedkomen.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:49 schreef FJD het volgende:
[..]
De bestanden die gerepareerd moeten worden opnieuw downloadenKost een paar keer maar t werkt vaak wel
http://www.binaries4all.nl/quickpar/quote:Op donderdag 30 november 2006 18:54 schreef mcDavid het volgende:
QuickPar is tof inderdaad!
maar hoe het werkt
volgens mij zit er toverkracht in ofzo
quote:Op donderdag 30 november 2006 18:56 schreef Badabingea het volgende:
[..]
http://www.binaries4all.nl/quickpar/
Oefenen, en dan lukt zelfs mij het.![]()
Meestal werkt dat wel makkelijkerquote:Op donderdag 30 november 2006 19:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]![]()
Je hoeft toch niet te weten hoe iets werkt om het te kunnen gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |