iddquote:Op zondag 19 november 2006 14:21 schreef Remzz het volgende:
[..]
Idd, heb ik trouwens met alle Nederlanders. Volgensmij als je er een lijstje van maakt staat Nederland met stip bovenaan.
Hij maakte ook 2 misslagenquote:Op zondag 19 november 2006 14:27 schreef Bruce117 het volgende:
Matige eerste ronde van Groothuis.
Waar denk je dat de matige eerste ronde door veroorzaakt wordtquote:
Ja daardoor, maar de rest van zijn rit was ook heel matigquote:Op zondag 19 november 2006 14:30 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Waar denk je dat de matige eerste ronde door veroorzaakt wordt
Ja, rare schaatser, die Groothuis. Of 't is niks, of 't is super.quote:Op zondag 19 november 2006 14:31 schreef Joris33 het volgende:
Ja daardoor, maar de rest van zijn rit was ook heel matig
Ik denk dat Friesinger daar onder kan komen.quote:Op zondag 19 november 2006 14:36 schreef sturky100 het volgende:
ik gok dat er géén baanrecord sneuvelt bij deze afstand. het staat op 1.15.17
ja, dat dacht ik ook, maar ik heb wust op 1 in de pronoquote:Op zondag 19 november 2006 14:37 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik denk dat Friesinger daar onder kan komen.
denk het ook niet als je al ziet dat de tot nu toe snelste tijd 2 seconden langzamer is zowatquote:Op zondag 19 november 2006 14:36 schreef sturky100 het volgende:
ik gok dat er géén baanrecord sneuvelt bij deze afstand. het staat op 1.15.17
Friesinger was meer dan 2 seconden sneller dan Lee in Heerenveenquote:Op zondag 19 november 2006 14:43 schreef Bartoli het volgende:
[..]
denk het ook niet als je al ziet dat de tot nu toe snelste tijd 2 seconden langzamer is zowat
eigenlijk is dat een schande, het is een van de moeilijkste afstanden die er isquote:Op zondag 19 november 2006 14:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind de 1.000 meter maar een stomme afstand. Hij telt niet eens mee voor de Adelskalendern.
Ja okeej we zullen zien van mij mag hetquote:Op zondag 19 november 2006 14:45 schreef Remzz het volgende:
[..]
Friesinger was meer dan 2 seconden sneller dan Lee in Heerenveen
het scheelt dan anniquote:Op zondag 19 november 2006 15:00 schreef Remzz het volgende:
Als je naar die Romme kijkt, verwacht je toch niet dat ie Duits kan ofzo
ook aan mijnequote:Op zondag 19 november 2006 15:00 schreef Arcee het volgende:
1. Friesinger
2. Wust
3. Nesbitt
Hé, dat doet me denken aan m'n prono.
als ze met kramer, verheijen en wennemars rijden winnen ze toch wel. Ik zie verder geen enkel team met 3 sterke rijders namelijkquote:Op zondag 19 november 2006 15:13 schreef Arcee het volgende:
De Nederlandse mannen gaan de achtervolging een beetje steady rijden, want ze zijn best wel moe, aldus Wennemars.
Italie had een enorm op elkaar afgetraint team ze trainden al 2 jaren met elkaar. De rest van de landen had dat niet.quote:Op zondag 19 november 2006 15:20 schreef Mirri het volgende:
Ik begrijp echt niet hoe Italie kampioen is geworden in Turijn. De enige goede schaatser is Fabris. Hoe kon de rest dat ooit bijhouden, zij zijn niet goed.
Waarom kon Moniek Kleinsman dat niet?![]()
NOS vanaf 16u ofzo in samenvattingquote:Op zondag 19 november 2006 15:20 schreef Bruce117 het volgende:
Maar zowel de NOS als de ZDF gaan het dus niet Live uitzenden als ik het goed begrijp ??
Jammer dat we ze niet te zien krijgen.quote:Op zondag 19 november 2006 15:51 schreef maril het volgende:
Heb zin in de ploegenritten.
Komt straks op tvquote:Op zondag 19 november 2006 15:54 schreef Mirri het volgende:
[..]
Jammer dat we ze niet te zien krijgen.![]()
Mirri, zoiets kunnen ze tegenwoordig opnemen, en dan later uitzendenquote:Op zondag 19 november 2006 15:54 schreef Mirri het volgende:
[..]
Jammer dat we ze niet te zien krijgen.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |