T-shirt en boekje toch?quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:34 schreef IJsmuts het volgende:
hi, ik hoop dat je mijn centjes ontvangen hebt en het pakketje zal ook al vast thuis liggen, maar dat zie ik vrijdag pas!
als je tevreden bent, wil je dan ook iets schrijven in het topic van 'ervaringen'?quote:
wacht?quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:59 schreef HPoi het volgende:
ah, wacht................
okeejquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:56 schreef HPoi het volgende:
[..]
tvp was dat. Heb even iemand gewezen op dit topique.![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:36 schreef MrManiak het volgende:
Got the shirts, dankje! FB on the way in het FB-forum van V&A =)
Vrijwel alles nog.quote:Op woensdag 20 december 2006 18:07 schreef _Dizzy_ het volgende:
zou je misschien een lijste kunnen maken met wat je allemaal nog wel hebt?
Dankje, ze zitten lekkerquote:Op woensdag 20 december 2006 18:11 schreef Patch het volgende:
[..]
Vrijwel alles nog.
Behalve Calvin & Hobbes, Chinees Go Fuck Yourself, Chello polo, 2 Wile E Coyotes, Jurassic Park en I'm Too Sexy For My Shirt, Scream 2 Shirt
quote:
W&G, B&TBquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:44 schreef Coam het volgende:
12 euro voor wallace&grommit, jurassic park en beauty & the beast shirt.
heb ik pas nog ergens gepost, in welke heb je interesse? (en trek je niks aan van de prijzen johquote:Op zondag 21 januari 2007 13:20 schreef DanielBo het volgende:
Welke shirts heb je nog?
Deze graag!quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:56 schreef Patch het volgende:
rp = richtprijs / bieden vanaf
24. T-shirt Wile E Coyote Blast rp 2,50
29. T-shirt Rocking Bart Simpson rp 2,50
30. T-shirt Bart Simpson mooning rp 2,50
zou even voor je moeten kijken, maar volgens mij heb ik alleen nog de 2 Barts...quote:
Heb jij de Couch Coach-polo nog?quote:Op zondag 21 januari 2007 14:14 schreef Patch het volgende:
[..]
zou even voor je moeten kijken, maar volgens mij heb ik alleen nog de 2 Barts...
quote:
jij geen interesse?quote:Op zondag 21 januari 2007 15:48 schreef TheHolyOne het volgende:
Ongelovelijk, ik sta met open mond te kijken naar je collectie. En wat helemaal bijzonder is wat mij betreft is de interesse die er toch nog is
Doe die dan bij de Bart shirtsquote:
lilo & Stitch, Monsters en co = kindershirts, 152 geloof ik, zou ik na kunnen kijken...quote:Op zondag 21 januari 2007 16:20 schreef lady-wrb het volgende:
zijn de t-shirts van lilo en stich en monsters en co er nog? zo ja wat is de maat? en is er nog iets van bart simpson?
helaas, veeeeel te groot voor mijn moppie met maat 122quote:Op zondag 21 januari 2007 16:27 schreef Patch het volgende:
[..]
lilo & Stitch, Monsters en co = kindershirts, 152 geloof ik, zou ik na kunnen kijken...
Van Bart Simpson heb ik nog The Full Simpsons Shirt. Van andere Simpson-familieleden heb ik nog wel wat iets
ze zijn 140, heb ik gechecked en vallen, naar mijn mening, egr klein uit,.....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
helaas, veeeeel te groot voor mijn moppie met maat 122
wellicht heb ik er nog eentjequote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:21 schreef freud het volgende:
Hoe groot is het Equilibrium shirt?
Laat maar, was al weg zag ik.
ik zal eerst even voor je zoekenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:44 schreef freud het volgende:
Als hij L is, prima! PM even je rekeningnummer, dan PM ik mijn adres wel terug.
Helaas geen Ekweelibijum T-shirt meer...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:44 schreef freud het volgende:
Als hij L is, prima! PM even je rekeningnummer, dan PM ik mijn adres wel terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |