quote:
Op donderdag 6 maart 2003 16:01 schreef qyn het volgende:[..]
Is erg lang geleden, maar had te maken met als je iets de hele tijd opnieuw deed (om irritant te doen ofzo), je dit de rest van je leven bleef doen als het klokje van rome had geslagen (of als het twaalf uur slaat).
Stonden we een keer langs een vrouw die de hele tijd aan het 'ja-knikken' was, echt heel vervelend met d'r hoofd aan het schudden was. Dat was dus destijds het bewijs dat het waar was
Zulke dingen heb ik nooooit geloofd!
quote:haha is mij altijd verteld dat et aan je hart blijft plakken, heb het 1 keer per ongeluk doorgeslikt, me daaaaagen schuldig gevoelt, en daarna nooit meer gedaan
Op vrijdag 11 januari 2002 14:10 schreef ibo het volgende:
Dat je dood zou gaan als je je kauwgom doorslikte.(en toch stiekum uitgeprobeerd)
quote:Het is toch niet zo erg als je denkt, want volgens mij is de tekst "I need you beside me tonight.
Op donderdag 6 maart 2003 13:39 schreef SmashBro het volgende:
Dat het nummer Think Of You van Whigfield, wat zo'n beetje al sinds m'n elfde mijn themesong is, over sex gaat. Komt omdat ik tot nog niet zo lang geleden bij de meeste nummers die ik hoorde niet echt naar de tekst luisterde. Maar jeminee, I need you inside me tonight is toch geen tekst voor een jochie van 11!
Zelf heb ik ook iets :
Vroeger reden we met de auto wel eens langs de zendmast van Smilde. Mijn ouders hebben mij toen wijsgemaakt dat alle figuren op TV daar woonden. En als kind van 5/6 geloof je dat natuurlijk meteen En telkens als we daar langs reden maar vragen of ik ze ook zag zitten daar in de toren...
quote:Mij werd altijd verteld dat het je darmen zou verstoppen, en dat je dan niet meer zou kunnen eten / schijten etc etc......
Op donderdag 6 maart 2003 16:15 schreef lovegrrl het volgende:[..]
haha is mij altijd verteld dat et aan je hart blijft plakken, heb het 1 keer per ongeluk doorgeslikt, me daaaaagen schuldig gevoelt, en daarna nooit meer gedaan
Ik weet eigenlijk nog steeds niet of dat waar is... Iemand?
quote:Hahaha, die is wel hééééél sterk!
Op donderdag 6 maart 2003 16:18 schreef Duckman het volgende:
Vroeger reden we met de auto wel eens langs de zendmast van Smilde. Mijn ouders hebben mij toen wijsgemaakt dat alle figuren op TV daar woonden. En als kind van 5/6 geloof je dat natuurlijk meteenEn telkens als we daar langs reden maar vragen of ik ze ook zag zitten daar in de toren...
[Dit bericht is gewijzigd door Aventura op 06-03-2003 16:36]
AFC AJAX AMSTERDAM
[Dit bericht is gewijzigd door Navelpluisje op 06-03-2003 16:36]
quote:ff typo bijewerkt in quote
Op donderdag 6 maart 2003 16:34 schreef Aventura het volgende:
Wat ik me ook pas realiseerde is dat de aanslag op de Twin Towers niet zomaar op 11 september is gepleegd. In Amerika schrijft met data anders bij ons. Het is dus gebeurd op 9-11. (Het alarmnummer dus).
Dat wist ik eerst helemaal niet..
gvd, dat realiseer ik me nu ook pas
quote:Zoiets had ik ook altijd. Ik nam het altijd heel letterlijk dat Belgie onder Nederland ligt. Ik had zo'n kindercricketspelletje (dan moet je met van die houten dingen ballen door poortjes slaan). Die poortjes moest je dan in de grond slaan. Maar ik had ze een keer heel diep in de grond geslagen en toen dacht ik dat die poortjes nou in de lucht van Belgie staken
Op donderdag 6 maart 2003 16:11 schreef robh het volgende:
Ik dacht altijd dat de onderwereld echt onder de gewone wereld lag
quote:Je tijd is om, je mag naar huis. En heel snel svp
Op donderdag 6 maart 2003 16:35 schreef Doopy-X- het volgende:
jarenlang gedacht dat er andere voetbalclubs waren.......inmiddels weet ik al een tijd het er maar 1 is:AFC AJAX AMSTERDAM
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 16:41 schreef yodocus2001 het volgende:[..]
Je tijd is om, je mag naar huis. En heel snel svp
Mocht het niet meer zingen van me mammie
En dit jaar begreep ik ineens de dubbele betekenis van "Blik op de weg"
Voor de duidelijkheid:
1.Het programma werpt een blik op het weggedrag.
2. Het gaat ook over blik (autos) op de weg.
Die tweede betekenis vatte ik ineens...
quote:begrijp je "Verboden in te rijden" dan ook?
Op donderdag 6 maart 2003 16:49 schreef Bigsmile het volgende:
En dit jaar begreep ik ineens de dubbele betekenis van "Blik op de weg"
Voor de duidelijkheid:
1.Het programma werpt een blik op het weggedrag.
2. Het gaat ook over blik (autos) op de weg.Die tweede betekenis vatte ik ineens...
quote:Oh my god! Ja!!! Nu wel.
Op donderdag 6 maart 2003 16:50 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
begrijp je "Verboden in te rijden" dan ook?
quote:HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Op donderdag 6 maart 2003 16:53 schreef Bigsmile het volgende:[..]
Oh my god! Ja!!! Nu wel.
Tot m'n 11e of zo ben ik daar heilig van overtuigd geweest
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 16:53 schreef Bigsmile het volgende:[..]
Oh my god! Ja!!! Nu wel.
quote:Whahahaah
Op donderdag 6 maart 2003 16:56 schreef BoomSmurf het volgende:
Toen ik heel klein (jaartje of 4 a 5) was ben ik ooit in een heel groot grottenstelsel ergens in yoegoslavie of in de buurt geweest. In de eerste lange 'gang' waar je binnen komt zitten een aantal openingen. De laatste 'gang' voor je buiten bent kun je daardoor heen zien, al ligt die best een heel aantal meters verderop. Daar zag je dus mensen die naar buiten gingen lopen maar dan heeeeel klein. Moeders vertelde me toen doodleuk dat Freggels waren en dat dit de grote Freggelgrot was![]()
Tot m'n 11e of zo ben ik daar heilig van overtuigd geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |