quote:[me=weet] het echt niet
Op dinsdag 15 januari 2002 13:49 schreef Forumpi het volgende:[..]
Ja, daaaaaag!
quote:*herkent*
Op vrijdag 11 januari 2002 14:10 schreef ibo het volgende:
Dat je dood zou gaan als je je kauwgom doorslikte.(en toch stiekum uitgeprobeerd)
Gaan je darmen van verstopt zitten toch
quote:Daar zit wat in... in de zin van... goed om te eten!!!
Op dinsdag 15 januari 2002 15:04 schreef Realzm het volgende:[..]
[me=weet] het echt niet
Daar zit wat in... in de zin van... de ingredienten...
Toch
quote:
Op dinsdag 15 januari 2002 15:08 schreef Madbull het volgende:[..]
Daar zit wat in... in de zin van... goed (idee)om te eten!!!
Daar zit wat in... in de zin van... de ingredienten...
Toch
quote:Nou, wat zat er onder die ophoging dan? En wat is de link met 't groene slangetje? Was 't een gasfornuis, een kachel, een aquarium?
Op dinsdag 15 januari 2002 13:38 schreef risk one het volgende:* Wij hadden vroeger midden in de kamer een ophoging die we 'het podium' noemden. Toen ooit tijdens het eten vroeg wat daar nou onder zat, zei mijn vader doodleuk: 'Suiker'. Na drie dagen zoeken naar een 'groen slangetje' achter de kast werd mij de waarheid verteld.
Dat 'Ik zal voor je duimen' niet betekent dat je met een duim in je mond gaat zitten..
Ik vond het al zo gemeen dat al die volwassenen dat constant beloofden, maar ik ze nooit eens met die duim in hun smoel zag zitten..
* batje duimt nog dagelijks voor iedereen die dat maar wil
Ik kan het namelijk nooit uitspreken.. maar ik wist dat het goed was
- Dat de naam van Seabert (het zeehondje) is opgebouwd uit "zee" en "Bert" (ik dacht het is gewoon 1 woord/naam, maar het is dus de Bert van de Zee)
- Dat de Ome Jan uit het liedje van Willeke Alberti zijn fortuin heeft vergaard in de criminaliteit (ik dacht toen ik klein was, het zal wel altijd een mysterie blijven hoe Ome Jan aan zijn geld kwam )
quote:Goh, ik moet toch eens wat vaker gaan nadenken tijdens reclameblokken.
Op zondag 20 januari 2002 20:57 schreef Marble het volgende:
- Dat Martine Bijl bij de Hak-reclames zat onder andere omdat ze Bijl (hak!) heet van haar achternaam
Het ligt er natuurlijk minder dik op als bijvoorbeeld Cora van Mora
quote:Cora Bijl??
Op zondag 20 januari 2002 21:09 schreef Marble het volgende:
Schoot me van de week zomaar ineens te binnen.Het ligt er natuurlijk minder dik op als bijvoorbeeld Cora van Mora
quote:Hier moet ik me toch echt bij aansluiten
Op zondag 20 januari 2002 20:58 schreef SunChaser het volgende:[..]
Goh, ik moet toch eens wat vaker gaan nadenken tijdens reclameblokken.
Je hebt in oude films wel eens van die treinen met achteraan zo'n klein balkonnetje. Ik dacht dat ze dat bedoelde (maar ik had die dingen nooit in de moderne intercity's kunnen ontdekken
)
quote:Ik heb ooit, jaaren geleden een grap gehoord dat ze haar naam nou gaan veranderen in Martine Hakbijl
Op zondag 20 januari 2002 20:57 schreef Marble het volgende:
- Dat Martine Bijl bij de Hak-reclames zat onder andere omdat ze Bijl (hak!) heet van haar achternaam
quote:Mijn ouders vertelde me dat je door de klokhuizen/pitjes van appels op te eten een appelboom in je buik krijgt. Ze vertelde ook dat ik vierkante oogjes zou krijgen als ik teveel tv keek. Beide uitspraken geloofde ik maar half.
Op vrijdag 11 januari 2002 14:10 schreef ibo het volgende:
Dat je dood zou gaan als je je kauwgom doorslikte.(en toch stiekum uitgeprobeerd)
quote:Klinkt ook errug bekend
Op maandag 21 januari 2002 11:09 schreef Superann het volgende:[..]
Mijn ouders vertelde me dat je door de klokhuizen/pitjes van appels op te eten een appelboom in je buik krijgt. Ze vertelde ook dat ik vierkante oogjes zou krijgen als ik teveel tv keek. Beide uitspraken geloofde ik maar half.
Is er soms een fabeltjesboek wat alle ouders / opvoedende mensen gebruiken
En het duurde een heel jaar voordat ik doorhad dat ieder zelfstandig naamwoord in het duits in het meervoud "die" als voorzetsel heeft...
Ik vond duits niet zo interessant
quote:En bedankt... Wist ik ook niet...
Op maandag 21 januari 2002 09:07 schreef lizardtattoo het volgende:
Dat de noodkreet "Mayday" van het Franse "m'aidez" komt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |