quote:Bij mij was het (en nu ik juf ben nog steeds) hanky panky sjang hai.
Op zondag 9 maart 2003 15:35 schreef ramses het volgende:[..]
Bij ons heette het 'honky tonky sjang hai'
Toen ik voor het eerst een spreekbeurt moest houden in groep 4. Hield ik het over herten. Herten hadden een karwei, ipv een gewei, heb ik de klas verteld.
Vroeger zei mijn oma altijd dat als je loog er een blauw kruisje op je voorhoofd kwam te staan zodat ze wisten dat je niet de waarheid sprak. Ik heb me dan ook snel een ponnie aan gemeten
Ik heb dit van mijn 4e tot mijn 10e zeker wel geloofd. Daarna heb ik het nog eens uitgeprobeert bij mijn ouders en zij geloofden mij....mooi dat ik dus geen blauw kruisje had.
quote:Aah! Mijn opa en oma lieten mij altijd de afwas afdrogen want dat kon ik zoooo goed
Op zondag 9 maart 2003 18:29 schreef Adfundum het volgende:
Ik 'mocht' vroeger toen ik een jaar of negen was altijd de dipsausjes maken voor de chips, 'omdat ik dat zo goed kon'. Ik deed er dus ook altijd erg mijn best op. Nooit meer over nagedacht natuurlijk totdat mijn moeder zich laatst liet ontvallen dat ze gewoon zelf te lui waren om het te doen. (ik ben nu 40 en voelde me alsnog vreselijk genaaid.)
Oh, en vroeger kreeg je bij de slager een plakje worst, opgerold, en 1 verkoopster zei een keer dat daar een monster in zat, in dat rolletje worst. Sindsdien heb ik een opgerold-plakje-worst fobie
Deed een maat van me nog toen hij 18 was was nogal impulsief en ja, niet al te snugger..
quote:Dat dacht ik ook, ik dacht toen gewoon dat er stond: " geniet, maar drink met maten
Op zondag 9 maart 2003 20:55 schreef Phydomir het volgende:
Ik heb een hele tijd gedacht dat: "geniet, maar drink met mate", betekende dat je het met veel vrienden moest drinken :/
quote:haha dat heb ik ook jaren geloofd
Op zondag 9 maart 2003 22:56 schreef livelink het volgende:
Ik heb echt heel lang gedacht dat een watertoren dus van onder tot boven vol met water zat. Ik begreep dan ook niet waarom er een deur in zat.
quote:Die neiging heb ik bij computerspelletjes altijd, dan ga ik heen en weer zitten zwaaien voor mn scherm om om het hoekje te kijken enzo
Op maandag 10 maart 2003 00:58 schreef sushi-nori het volgende:
Op de tv en dan naar de zijkant van de tv lopen als je "achter iets" wilt kijken op tv.Deed een maat van me nog toen hij 18 was was nogal impulsief en ja, niet al te snugger..
quote:leg uit?
Op maandag 10 maart 2003 17:22 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
Spinnenkotten
quote:jaaa, dat heb ik ook! En bij racespelletjes zit ik altijd ook helemaal mee te bewegen. Helaas gaat het daardoor alleen maar slechter en iedereen kijkt mij raar aan.
Op maandag 10 maart 2003 11:12 schreef Slarioux het volgende:
Die neiging heb ik bij computerspelletjes altijd, dan ga ik heen en weer zitten zwaaien voor mn scherm om om het hoekje te kijken enzo
quote:Ik deed dat ook altijd met de Nintendo
Op maandag 10 maart 2003 20:52 schreef Tom_Tom- het volgende:jaaa, dat heb ik ook! En bij racespelletjes zit ik altijd ook helemaal mee te bewegen. Helaas gaat het daardoor alleen maar slechter en iedereen kijkt mij raar aan.
[Dit bericht is gewijzigd door NordCore op 10-03-2003 22:34]
quote:Ik keek laatst eens Alfred J. Kwak en dat viel me ook op! Het is eik echt superduidelijk, maar ja, wie weet als 6-jarige wie Hitler was?
Op maandag 10 maart 2003 22:33 schreef NordCore het volgende:
Van de Alfred J. Kwak aflevering dat ze dus Dolf eigenlijk als Adolf Hitler bedoelen, check ze snorretje en die KraaienPartij (lijkt op de NSDAP) Zag de connecties pas later..
quote:ROFL!
Op vrijdag 7 maart 2003 13:17 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ik dacht altijd dat ze bij de Transformers zongen:Transformers, robots in the sky...
maar het moet zijn:
Transformers, robots in disguise.
Ik begon gister voor de gein dat liedje weer eens te zingen toen ze weer op tv waren (of iets wat daarop leek). Drie keer raden wat ik zong
Echt nooit geweten, tot vandaag dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |