Bij mij liep 'ie ietsjes anders dan in de *.nfo stond; gelijk bij het inloggen op m'n Vista account werd er om m'n key gevraagd, maar hij zeurt nu niet meer om een activatie... Hulde, thanks!quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:29 schreef Incolumis het volgende:
[..]
bij mij werkt ie iig, wel een beetje geklooi met rechten enzo, maar uiteindelijk lukte het
Jij knuffelt zeker ook bomen?quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:00 schreef Parzival het volgende:
Ik mag hopen dat Microsoft een nieuw truukje heeft ingebouwd.. crack detected.. format all disks.. !
quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:54 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Bij mij liep 'ie ietsjes anders dan in de *.nfo stond; gelijk bij het inloggen op m'n Vista account werd er om m'n key gevraagd, maar hij zeurt nu niet meer om een activatie... Hulde, thanks!![]()
![]()
Beetje domme opmerking. Ik vind eigenlijk wel dat hij gelijk heeft. Als je tevreden bent met een besturingssysteem dan hoor je die ook gewoon te kopen.quote:
Maar honderden euro's is ook weer overdrevenquote:Op woensdag 22 november 2006 00:24 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Beetje domme opmerking. Ik vind eigenlijk wel dat hij gelijk heeft. Als je tevreden bent met een besturingssysteem dan hoor je die ook gewoon te kopen.
Control Panel > Ease of Access Center?quote:Op woensdag 22 november 2006 00:23 schreef Incolumis het volgende:
argh weet iemand hoe ik die irrtante narrator kan uitzetten in de startup, stom ding blijft terugkomen
30 a 40 euro voor een besturingssysteemquote:Op woensdag 22 november 2006 00:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maar honderden euro's is ook weer overdreven
Als Vista een euro of 30 à 40 zou gaan kosten, ging ik hem zonder meer halen, maar ik leg verdomme geen 300 euro op de toonbank....
Als het niet fantastisch werkt.. waarom gebruik je het dan. Dan moet je overstappen op linux. Werkt ook niet fantastisch, maar is wel gratis. Laat me raden.. je gebruikt ook zeker al windows xp al jaren zonder dat je er voor betaaltquote:Op woensdag 22 november 2006 00:49 schreef Jerkmaine het volgende:
Dat bedoel ik dus... Zo lang het mijns insziens niet fantastisch werkt, ben ik niet van plan om er ¤400 voor neer te leggen; hoeveel grafisch geweld er wel niet in gebakken zit... Voor ¤100 a ¤150 wil ik 't best doen.
Yep, zowel op m'n laptop als op m'n desktopdoos OEMquote:Op woensdag 22 november 2006 01:22 schreef Mordreth het volgende:
Laat me raden.. je gebruikt ook zeker al windows xp al jaren zonder dat je er voor betaalt.
Dus kom je in aanmerking voor een upgradequote:Op woensdag 22 november 2006 01:25 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Yep, zowel op m'n laptop als op m'n desktopdoos OEM.
Je wil me niet gaan vertellen dat ik voor een prikkie een upgrade van 2x XP Homo edition naar 2x Ultimate kan krijgen?quote:Op woensdag 22 november 2006 01:26 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Dus kom je in aanmerking voor een upgrade(en je betaalt dus wel indirect voor die versie
).
quote:Op woensdag 22 november 2006 01:44 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Je wil me niet gaan vertellen dat ik voor een prikkie een upgrade van 2x XP Homo edition naar 2x Ultimate kan krijgen?![]()
Maak me er niet druk omquote:Op woensdag 22 november 2006 01:52 schreef Jerkmaine het volgende:
Dat bedoel ik, m.a.w.; waar maak jij je druk om dat ik er geen ¤400 voor over heb, of valt het onder je MCSE om MS-bashers aan te pakken op fora
Bedrijven gebruiken negen van de tien keer een VLK, dus heb je dat gezeik niet.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:15 schreef mschol het volgende:
[..]
oke, in iedergeval in NL, je mag niet zomaar andermans gegevens verwijderen zonder toestemming.
stel dat het documenten zijn van letterlijk levensbelang. en die worden verwijderd om dat systeembeheer een illegale versie heeft geinstalleerd...
dan is a ) systeembeheer de schuldige -> ontslaan..
maar aangezien MS een format techniek gebruikt , zonder dat eerst toestemming is gevraagd, zijn zij ook strafbaar. en een EULA is leuk, maar niet rechtsgeldig in nederland
En je hebt Ultimate nodig voor?quote:Op woensdag 22 november 2006 01:44 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Je wil me niet gaan vertellen dat ik voor een prikkie een upgrade van 2x XP Homo edition naar 2x Ultimate kan krijgen?![]()
Aan de andere kant vind ik het wel bizar hoe er hier vanuit wordt gegaan dát je eigenlijk alleen maar een illegale versie zou kunnen/willen gebruiken.quote:Op woensdag 22 november 2006 01:52 schreef Jerkmaine het volgende:
Dat bedoel ik, m.a.w.; waar maak jij je druk om dat ik er geen ¤400 voor over heb, of valt het onder je MCSE om MS-bashers aan te pakken op fora
alles staat uitgevinkt, maar elke keer als ik windows opstart, komt het weer terugquote:Op woensdag 22 november 2006 00:52 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Control Panel > Ease of Access Center?
Vind ik ook hoor J.quote:Op woensdag 22 november 2006 08:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Aan de andere kant vind ik het wel bizar hoe er hier vanuit wordt gegaan dát je eigenlijk alleen maar een illegale versie zou kunnen/willen gebruiken.
Miscoooooooooooooop.nlquote:Op woensdag 22 november 2006 08:48 schreef Jarno het volgende:
Business staat al voor vanaf 225 in de Misco gids trouwens!
ik heb zelf zo iets van: de retail ultimate mag best wat minder kosten, ze kunnen OEM's toch ook voor 30% van de retail prijs wegzetten..quote:Op woensdag 22 november 2006 08:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor J.
Koop gewoon je software maargoed dat is voor sommige mensen een "vreemd" begrip dat kopen.
Bovendien waarom thuis Business van 400$ terwijl home voor 199$ over de toonbank gaat straks.
Ik heb zelf zo iets van, laat MS lekker zelf zijn prijzen bepalen.quote:Op woensdag 22 november 2006 08:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb zelf zo iets van: de retail ultimate mag best wat minder kosten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |