Thnx.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:12 schreef Hare het volgende:
[..]
Op je plaatje klikken in het startmenu, en daar kun je het heel simpel uitzetten
Moet je alleen wel nog ff de computer opnieuw opstarten
Mijn volgende 'echte' Windows install (zit nu in Virtual PC 2007 beta met Vista te kutten...quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:31 schreef Jarno het volgende:
Mensen. Kom op. NL versies. Hoe moeilijk wil je het jezelf maken? Altijd gedonderd met patches, updates, office versies die de boel verzieken, etc.
Ik ga het NU testen in VPC 2007quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:20 schreef Tackleberry het volgende:
Pffff, Vista in Virtual PC 2007 (beta) draait voor geen meter. Voorlopig maar even in VMWare de test drive houden...
Zodra de consumenten edities van vista verkrijgbaar zijn denk ik, ik gok zelf dus januari.quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:26 schreef t-x-m het volgende:
Oke oke oke, ik snap dus jullie spuugen op de NL editie, maar mijn ouders willen het nou eenmaal. Er is dus nog niets bekend? want ik hoor er niemand over.
grt
tis niet super maar het zal vast prima draaien..quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:04 schreef Omkron het volgende:
[afbeelding]
Hoe is dit.. redelijk of slecht..?
zoek eens bij google naar "firefox embedded video"quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:40 schreef Jerkmaine het volgende:
Ok, een zwaar irritant probleem waar iemand hopelijk iets aan kan doen... Ik surf zelf het liefste met Vosje, maar ook met de bijgeleverde IE heb ik hetzelfde probleem;
Als ik bijvoorbeeld op de site van TMF hun mediaplayer wil checken (Ze maken daar gebruik van Windowsmedia), krijg ik een dikke error dat ik geen WMP heb draaien, wat dus wél 't geval is. Ik zie dat er op neowin.net exact hetzelfde probleem hebben, alleen draaiden deze mensen nog op een RC1 of RC2, en ik op de RTM (Oh maar dat is illegaal), en de link die daar in dat draadje staat, werkt ook voor geen ene meter. Het lijkt dus op hetzelfde probleem als het probleem @ Geen plugin? Mediaplayer? maar hier gaat 't om Vista. Iemand tips of wat dan ook? Ik ben nu elke keer genoodzaakt om m'n XP-laptop aan te slingeren om een embedded Windowsmedia videootje te bekijken
...
maak onder vista zelf een map aan en plaats daar dan media player classic in???quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:36 schreef Omkron het volgende:
Ik wil mediaplayer classic installen.. met de hand moet dat dus.. zit geen installer bij.
Met total commander wil ik een map maken in program files.. en dat gaat niet.. iemand enig idee..? Heeft met rechten te maken.. maar ik heb dat in XP ook nooit gebruikt.
om mijn files te beheren.. (voornamelijk downloads) hoe doe jij dat dan..?quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:29 schreef mschol het volgende:
[..]
maak onder vista zelf een map aan en plaats daar dan media player classic in???
en waarom gebruik je total commander?
Druk op de Windowstoets op je toetsenbord en tik daarna de e even in. Er gaat een wereld voor je open.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:31 schreef Omkron het volgende:
[..]
om mijn files te beheren.. (voornamelijk downloads) hoe doe jij dat dan..?
gewoon met windows explorerquote:Op zaterdag 18 november 2006 13:31 schreef Omkron het volgende:
[..]
om mijn files te beheren.. (voornamelijk downloads) hoe doe jij dat dan..?
et staat namelijk nie mooi en het klopt niet eens (WGA vind namelijk WEL dattie genuine isquote:Windows Vista(TM)
Build 6000
This copy of Windows is not genuine
Windows explorer..quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:37 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Druk op de Windowstoets op je toetsenbord en tik daarna de e even in. Er gaat een wereld voor je open.
Omg... net even bekeken...quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:43 schreef Omkron het volgende:
[..]
Windows explorer..op die manier is er geen snelheid in te krijgen..
![]()
total commander alle the way..![]()
heel ergquote:Op zaterdag 18 november 2006 13:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Draait Vista met 2,16 Ghz Core2Duo en 2Gb intern geheugen een beetje soepel..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |