Zo, dat etterbakkie had allang achter het behang gezeten!quote:Op zondag 19 november 2006 19:33 schreef twi het volgende:
Dat is echt het meest irritante, kinderen die dat ding aan laten staan
Al gedaan.quote:
PGR online is veel te moeilijkquote:
Wil je met me trouwen, je speelt xboxquote:
PGR online is inderdaad onzinnig moeilijk, gewoon lekker ofline racen zodat het nog te doen blijftquote:Op zondag 19 november 2006 23:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
PGR online is veel te moeilijk.
Die gasten spelen vast 24/7 ofzo. NFS is gewoon rijden en gaan. En daar word je makkelijk (met uitzonderingen daargelaten) 1e of 2e.
Dan kun je beter met een xbox trouwen?quote:Op zondag 19 november 2006 23:05 schreef masterdave het volgende:
[..]
Wil je met me trouwen, je speelt xbox![]()
[MULTI] Rainbow Six: Las Vegas *Deel 1*quote:Op zondag 19 november 2006 12:35 schreef Zijpie het volgende:
ik voel ook een RB6 FOK! clan opkomen heb ik het idee![]()
Vind de multiplayer opvallend leuk ook al bak ik er vrij weinig van. Eerste potje, 1 kill, 18 deathsquote:Op zondag 19 november 2006 23:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[MULTI] Rainbow Six: Las Vegas *Deel 1*
Bij Splinter Cell Double Agent speelde ik een keer als Spy met 2 yanks. Begon er 1 "Secret Agent Man" zingen!quote:Op zondag 19 november 2006 19:18 schreef ijsmeis het volgende:
Nu is ie een liedje aan het zingen over de audi waar er hier mee wordt gereden. Wtf.
Via ebay kan je voor 30 euro een jaar gold abo krijgenquote:Op zaterdag 18 november 2006 16:54 schreef Crazykill het volgende:
Ik lees dit in de OP
[..]
Maar hierbij hoort toch niet online spelen tegen anderen? Dus de multiplayer functie, daarvoor moet je toch wel betalen. 20 euro voor 3 maanden of 60 euro voor 12 maanden?
Ik had gisteren nog een room vol met nederlanders in GOWquote:Op zondag 19 november 2006 21:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ben je mij dan helemaal vergeten?
Die wordt zeker wel geil op een HDTV?quote:Op zondag 19 november 2006 23:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[MULTI] Rainbow Six: Las Vegas *Deel 1*
Moet je even vragen. Er staat van niet, maar er zit een kans in dat dat nog zal veranderen. Ghost Recon is immers ook regiovrij.quote:Op maandag 20 november 2006 08:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet iemand of ik een Rainbow Six: Vegas kan bestellen via Play Asia? Kortom is ie Regiovrij?
Ach ja, ik kan het eigenlijk ook wel waarderen want ik lig bijna continu in een deukquote:Op zondag 19 november 2006 23:58 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Bij Splinter Cell Double Agent speelde ik een keer als Spy met 2 yanks. Begon er 1 "Secret Agent Man" zingen!Dat kan ik wel waarderen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |