Volgens mij werkt dat alleen voordat je je abbo omzet van Xbox naar Xbox 360 toch? Heb het wel eens geprobeerd met een normale Xbox code maar die pakte ie niet.quote:Op maandag 20 november 2006 03:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Via ebay kan je voor 30 euro een jaar gold abo krijgen![]()
Dat zei ik ookquote:Op maandag 20 november 2006 09:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee die hebben er gewoon meer ervaring in als jouw![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 23:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan kun je beter met een xbox trouwen?
Nouja, bij PGR3 blijven degenen hangen die er goed in zijn en het dus dagelijks doen. Dat zie je ook bij Halo 2. Waar ik vroeger lekker mee kon komen en een leuke ranking kon halen (af en toe nog eens een potje won, zelfs Rumble Pit), daar gaat dat nu echt nooit meer lukken. De gasten die het zijn blijven doen zijn gewoon te goed geworden, dat is niet leuk meer. En nu was PGR3 al niet makkelijker dan PGR2....quote:Op maandag 20 november 2006 09:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als je gewoon lekker om de zoveel tijd weer even een paar racejes rijd verlies je het ook niet uit je vingers..quote:Op maandag 20 november 2006 09:21 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, bij PGR3 blijven degenen hangen die er goed in zijn en het dus dagelijks doen. Dat zie je ook bij Halo 2. Waar ik vroeger lekker mee kon komen en een leuke ranking kon halen (af en toe nog eens een potje won, zelfs Rumble Pit), daar gaat dat nu echt nooit meer lukken. De gasten die het zijn blijven doen zijn gewoon te goed geworden, dat is niet leuk meer.
En nu was PGR3 al niet makkelijker dan PGR2. Het wachten voor mij is nog steeds op een leuke party-racegame. En dan bedoel ik niet die mislukte drek van Full Auto, maar gewoon Midtown Madness 4. Naar zo'n game snak ik echt. Gewoon lekker lachen online met een nietszeggend spelletje als tikkertje met auto's.
Nou, ik dus echt niet eh.quote:Op maandag 20 november 2006 09:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als je gewoon lekker om de zoveel tijd weer even een paar racejes rijd verlies je het ook niet uit je vingers..
Kan zelf toch altijd wel met de top meerijden..
quote:Op maandag 20 november 2006 09:27 schreef twi het volgende:
Maar vrouwen kunnen dan ook niet rijden. Niet in 't echt en niet virtueel
Nou, op het moment ben ik de 360 liever kwijt dan rijk. 't is 9:39 en ik heb nu al geen vertrouwen erin dat UPS vandaag op de stoep staat om dat onding op te komen halen... Weinig liefde tussen mij en de box op het moment...quote:Op maandag 20 november 2006 09:33 schreef Megalomaniac het volgende:
[afbeelding]
En binnenkort eentje maken met een Wii erbij?? [afbeelding]
Ik ben blij dat mijn 360 inmiddels al bijna een jaar probleemloos draait (afkloppen).quote:Op maandag 20 november 2006 09:37 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, op het moment ben ik de 360 liever kwijt dan rijk. 't is 9:39 en ik heb nu al geen vertrouwen erin dat UPS vandaag op de stoep staat om dat onding op te komen halen... Weinig liefde tussen mij en de box op het moment...
bij een vriend van me gister vlogen de vonken eruit, was ook wel bizarquote:Op maandag 20 november 2006 09:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn 360 inmiddels al bijna een jaar probleemloos draait (afkloppen).
Ik geef je een tip. Afkloppen helpt niet. Ik zei een kleine anderhalve maand vrijwel exact hetzelfde hier in 't topic. En toen 'ie kapot ging was ik er nog niet kapot van, aangezien het toch een groot zwart gat was qua interessante games.quote:Op maandag 20 november 2006 09:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn 360 inmiddels al bijna een jaar probleemloos draait (afkloppen).
No shit, Sherlockquote:Op maandag 20 november 2006 09:56 schreef twi het volgende:
[..]
Ik geef je een tip. Afkloppen helpt niet.
Ah, dat was bekend? Waarom is mij dat dan nog nooit verteld, ik dacht altijd dat ik daarmee al het ongeluk en alle overmacht van de wereld kon vermijdenquote:
* ijsmeis voelt aan je hoofd.quote:Op maandag 20 november 2006 10:01 schreef twi het volgende:
[..]
Ah, dat was bekend? Waarom is mij dat dan nog nooit verteld, ik dacht altijd dat ik daarmee al het ongeluk en alle overmacht van de wereld kon vermijden
Zo'n 15% van de 360 bezitters heeft problemen, dus valt nog redelijk mee hoor.quote:Op maandag 20 november 2006 09:53 schreef Erwtensoep het volgende:
De eerste xbox zat toch wat beter in elkaar. Niet dat ik met de 360 problemen heb gehad, maar ik ben geloof ik een van de weinige.
Je stemt zeker ook Partij voor de Dierenquote:Op maandag 20 november 2006 10:01 schreef twi het volgende:
[..]
Ah, dat was bekend? Waarom is mij dat dan nog nooit verteld, ik dacht altijd dat ik daarmee al het ongeluk en alle overmacht van de wereld kon vermijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik schrikbarend hoog. Wat is het percentage van de oude xbox?quote:Op maandag 20 november 2006 10:04 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zo'n 15% van de 360 bezitters heeft problemen, dus valt nog redelijk mee hoor.
Het is best hoog, maar niet zo erg als vaak wordt geschetst.quote:Op maandag 20 november 2006 10:06 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat vind ik schrikbarend hoog. Wat is het percentage van de oude xbox?
Das waar, af en toe krijg ik het idee alsof het meer naar de 50% zitquote:Op maandag 20 november 2006 10:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het is best hoog, maar niet zo erg als vaak wordt geschetst.
Ik vind dat anders flink wat. En flink teveel. Het is ook niet zo alsof mensen die problemen hebben rare dingen ermee uithalen. Hij stond gewoon op z'n bureautje z'n weblogje bij te houden toen hij er langzamerhand mee op hield.quote:Op maandag 20 november 2006 10:04 schreef devv05 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 november 2006 10:04 schreef Morthill het volgende:
Je stemt zeker ook Partij voor de Dieren
Gewoon slecht ontwikkeldquote:Op maandag 20 november 2006 10:11 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind dat anders flink wat. En flink teveel. Het is ook niet zo alsof mensen die problemen hebben rare dingen ermee uithalen. Hij stond gewoon op z'n bureautje z'n weblogje bij te houden toen hij er langzamerhand mee op hield.
15% van de 360 bezitters is al snel zo'n 500.000-750.000 tegenwoordig.
[..]
[afbeelding]
Hoe kan je daar nou "nee" tegen zeggen?
Heel makkelijk!quote:Op maandag 20 november 2006 10:11 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind dat anders flink wat. En flink teveel. Het is ook niet zo alsof mensen die problemen hebben rare dingen ermee uithalen. Hij stond gewoon op z'n bureautje z'n weblogje bij te houden toen hij er langzamerhand mee op hield.
15% van de 360 bezitters is al snel zo'n 500.000-750.000 tegenwoordig.
[..]
[afbeelding]
Hoe kan je daar nou "nee" tegen zeggen?
Klopt, 's nachts is het donkerder.quote:Op maandag 20 november 2006 11:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Zit wel een verschil van dag in nacht tussen de graphics bij de single player en multiplayer bij rainbow six.
Gemiddeld ligt het probleem percentage op 3-4% bij elektrische apparaten. Cheap Ass MP3 spelers liggen op 10% geloof ik. Als de 360 dan écht op 15% zit is dat belachelijk veel.quote:Op maandag 20 november 2006 10:04 schreef devv05 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 november 2006 11:16 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Klopt, 's nachts is het donkerder.
Hmm een beetje verkeerd geformuleerdquote:Op maandag 20 november 2006 11:16 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Klopt, 's nachts is het donkerder.
Same here. Hij gaat waarschijnlijk kapot als ie uit de garantie is....quote:Op maandag 20 november 2006 11:56 schreef Heintje het volgende:
Ik ben ook beniewd hoelang de mijne nog heel blijft.
Ik heb hem sinds dag 1 en hij heeft er al heel veel uurtjes op zitten.
PGR online is echt te vet. gister weer even PGR2 erin gedaan maar dat is toch een beste stap terug...quote:Op maandag 20 november 2006 09:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
niemand?quote:Op maandag 20 november 2006 04:24 schreef CittaR het volgende:
aangezien ik geen normaal xbox topic kan vinden plaats ik het even hier.
na een tijdje niet op de oude xbox gespeeld te hebben ging ik er vanmiddag weer even achter zitten. was wel weer lache, maar ik had nog maar 1 controller.... nu zie ik dit..
normaal zijn controllers niet van microsoft zelf helemaal kut maar ik wou het hier toch even checken...
iemand hier ervaring mee?
En dan gaat ie naar een jaar en 3 dagen kapot..... Vind een jaar garantie sowieso belachelijk, net alsof een apparaat van een paar 100 euro maar een jaar goed mee kanquote:Op maandag 20 november 2006 12:03 schreef Heintje het volgende:
Ik geloof dat de launch consoles toch een jaar extra garantie hebben. Dus daar maak ik me niet erg druk om.
geen problemen mee, behalve idd de herrie als er een game in de DVD-speler zit. Maar goed, volume iets harder en ik hoor alleen maar de gamequote:Op maandag 20 november 2006 12:38 schreef Diablos79 het volgende:
Vind de 360 wel de meeste gammele console, als het om de hardware gaat, die ik heb gehad. Volgens mij zit er echt wat hele goedkopen onderdelen in. Allemaal kleine rare dingetje, dvdrom die af en toe niet open wil, soms gaat hij niet uit, of wanneer hij uit is blijft de ventilator door gaan. Zo nu en dan een vastloper(nog nooit gehad bij een andere console). En hij maakt herrie. Op de spellen valt weinig aan te merken maar MS had echt wel wat meer aandacht mogen schenken aan de hardware inplaats van alleen aan hun dashboard.
Kurkdroog!quote:Op maandag 20 november 2006 11:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen.
Lekker droog.
Wacht maar tot je de PS3 controller in je handen krijgtquote:Op maandag 20 november 2006 12:38 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
En dan gaat ie naar een jaar en 3 dagen kapot..... Vind een jaar garantie sowieso belachelijk, net alsof een apparaat van een paar 100 euro maar een jaar goed mee kan
Vind de 360 wel de meest gammele console, als het om de hardware gaat, die ik heb gehad. Volgens mij zit er echt wat hele goedkopen onderdelen in. Allemaal kleine rare dingetjes, dvdrom die af en toe niet open wil, soms gaat hij niet uit, of wanneer hij uit is blijft de ventilator door gaan. Zo nu en dan een vastloper(nog nooit gehad bij een andere console). En hij maakt herrie. Op de spellen valt weinig aan te merken maar MS had echt wel wat meer aandacht mogen schenken aan de hardware inplaats van alleen aan hun dashboard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |