Dichtpurrenquote:Op maandag 20 november 2006 12:54 schreef linuxje het volgende:
is er trouwens een mogelijkheid om de xbox minder geluid te laten maken? dat ding blaast als een gek, andere koeler misschien? maar dan verlies ik zeker mijn garantie....
Denk het wel. Er is wel een externe koeler voor de 360 maar dan neemt het totale geluid alleen maar toequote:Op maandag 20 november 2006 12:54 schreef linuxje het volgende:
is er trouwens een mogelijkheid om de xbox minder geluid te laten maken? dat ding blaast als een gek, andere koeler misschien? maar dan verlies ik zeker mijn garantie....
Dat hij herrie maakt stoort ook niet zo tijdens het spelen, geluid staat er toch wel boven. Maar ik snap niet echt waarom hij zoveel herrie moet maken, die dvd-rom maakt meer herrie dan die in mijn pc. En die van mijn pc is maar een cheap-ass ding maar die hoor je bijna niet.quote:Op maandag 20 november 2006 12:44 schreef kepler het volgende:
[..]
geen problemen mee, behalve idd de herrie als er een game in de DVD-speler zit. Maar goed, volume iets harder en ik hoor alleen maar de game
verder geen last van de problemen die jij noemt. Dat die fans blijven draaien komt waarschijnlijk omdat je een usb-apparaat erop hebt aangesloten (zoals de oplader voor je controller). Dan blijft het gewoon opladen en blijven idd de fans draaien.
Ow en vastlopers heb ik genoeg op mijn PS2 en nog maar 1 gehad op de 360.
ik snap het ook niet helemaal van die disc-drive. Maar als mijn DVD-speler in mn PC op volle toeren draait (de 360 draait altijd op volle toeren) dan maakt tie wel evenveel geluidquote:Op maandag 20 november 2006 12:59 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dat hij herrie maakt stoort ook niet zo tijdens het spelen, geluid staat er toch wel boven. Maar ik snap niet echt waarom hij zoveel herrie moet maken, die dvd-rom maakt meer herrie dan die in mijn pc. En die van mijn pc is maar een cheap-ass ding maar die hoor je bijna niet.
Dat van die fans kan wel kloppen ik heb altijd de controller aangesloten via de draad van de chargekit. Maar dat hij soms niet uit gaat vind ik wel erg vaag
De 360 is de eerste console waarmee ik vastlopers heb, en ik zo'n beetje alle console wel gehad. En als ik dan lees dat 15% problemen heeft met zijn 360 dan kun je niet anders zeggen dat het toch een beetje een rommel console is als het gaat om de hardware, en dat is zonde want het is een leuk ding.
Aansluiten via USB, HD DVD disc erin, 360 aanzetten en kijken?quote:Op maandag 20 november 2006 13:41 schreef Strolie75 het volgende:
Zeg, die HD-DVD speler, hoe gaat dat eigenlijk werken?
USB naar de 360, stroom vanuit het stopcontact naar de HD DVD player en klaar.quote:Op maandag 20 november 2006 13:41 schreef Strolie75 het volgende:
Zeg, die HD-DVD speler, hoe gaat dat eigenlijk werken?
ik zou eerst de 360 aanzetten, anders gaat de HD-DVD er zo moeilijk inquote:Op maandag 20 november 2006 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Aansluiten via USB, HD DVD disc erin, 360 aanzetten en kijken?
Ik heb die van mij ook zins 2 dec, in het begin liep hij wel eens vast. Maar na de eerste update gebeurt het bijna nooit meer. Denk niet dat die van mij kapot gaat..quote:Op maandag 20 november 2006 13:47 schreef Robocock het volgende:
Ik heb op de 360 veel vaker een vastloper dan op elke andere console die ik heb gehad.
Ben ook benieuwd wanneer dat ding kapot uit elkaar valtTis nog een exemplaar van de eerste december lading, dus ik vrees het ergste.
de 360 gaat ook aan als je op de HD DVD player open druktquote:Op maandag 20 november 2006 13:49 schreef kepler het volgende:
[..]
ik zou eerst de 360 aanzetten, anders gaat de HD-DVD er zo moeilijk in
edit: heeft tie een aparte stekker?
in dat geval maakt de volgorde niet uitquote:Op maandag 20 november 2006 13:50 schreef koentje.k het volgende:
[..]
de 360 gaat ook aan als je op de HD DVD player open drukt
En ja hij heeft een aperta stekker.
Kan je de HD DVD player niet inbouwen in de 360quote:Op maandag 20 november 2006 13:50 schreef koentje.k het volgende:
[..]
de 360 gaat ook aan als je op de HD DVD player open drukt
En ja hij heeft een aperta stekker.
Als Sony een stille BD-rom in de PS3 kan stoppen dan kan MS ook een stille DVD-rom in de 360 proppen. Maar ja MS is pc's gewend en die maken altijd herriequote:Op maandag 20 november 2006 13:15 schreef kepler het volgende:
ik snap het ook niet helemaal van die disc-drive. Maar als mijn DVD-speler in mn PC op volle toeren draait (de 360 draait altijd op volle toeren) dan maakt tie wel evenveel geluid![]()
Hopelijk komt er ooit een stille uit.
en die vastlopers, 95% van de gevallen ligt het aan een game zelf. Zo is mijn PS2 echt vaak genoeg vastgelopen, maar meestal lag het aan de game. De 360 is 1 of 2 keer vastgelopen in PGR3, maar dat was de bekende bug. Verder dus geen problemen mee.
2 toch?quote:Op maandag 20 november 2006 14:04 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Kan je de HD DVD player niet inbouwen in de 360
Weet iemand trouwens met hoeveel mensen je co-op kan doen in GoW?
Jup, maar jij bent casual mietquote:
Nee, dat kan niet, de doorvoersnelheid bij BD-roms is bij gelijke snelheid nu eenmaal flinkhoger dan bij DVD's. Een van de voordelen van BD-rom, naast de capaciteit.quote:Op maandag 20 november 2006 14:20 schreef Diablos79 het volgende:
Als Sony een stille BD-rom in de PS3 kan stoppen dan kan MS ook een stille DVD-rom in de 360 proppen.
quote:Op maandag 20 november 2006 14:26 schreef masterdave het volgende:
[..]
Jup, maar jij bent casual miet![]()
En wat heeft dat met de geluidsproductie te maken? Er bestaan heel wat stillere DVD-roms dan die van de Xbox360.quote:Op maandag 20 november 2006 14:33 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet, de doorvoersnelheid bij BD-roms is bij gelijke snelheid nu eenmaal flinkhoger dan bij DVD's. Een van de voordelen van BD-rom, naast de capaciteit.
Ik kan me er ook niet echt aan storen. Meestal ben je toch aan het spelen of film aan het kijken.quote:Op maandag 20 november 2006 14:47 schreef Heintje het volgende:
Ik heb echt bijna nooit dat ik mijn Xbox hoor. Mijn PC maakt meer geluid en mijn muziek komt er zeker boven uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |